|
ISOS3 Release party line-up (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Optimus
top man!
xie je morgen!:) |
sekers!!
1 probleem.. hijs niet zo makkelijk te vervoeren :p
(ps we willen waarschijnlijk iets eerder bij N&W zijn.. aangezien de rij afgelopen solo ook 45 minuten was.. dus rond half elf 11 uur daar ofzo.) |
|
|
| Optimus |
| we regelen wel wat:) desnoods kom ik m een keer bij je huis afhalen ofzo:) |
|
|
| DjSuez |
| quote: | | O en DjSuez.. heb ff gezocht maar bij mij staan er geen nummers op die sleutels |
maak je wel ns een fiets?:p tis de sleutel 1 maatje kleiner dan degene waar je je wiel mee losdraait..das 14 of 15...kut, nou ja, iig ergens in die buurt..:toothless
| quote: | | (sorry DjSuez (& PH), |
geeft niet man, was gewoon te laat..ik ga nog wel ns kijken met me gereedsschapskist op me rug...:D :D
[Oproepmode]
Heeft er iemand een bord met "Pas op Drijfzand??:D :D :D
[/Oproepmode] |
|
|
| MaGiK54 |
| Zeer kort partyreportje: Het was goe.:D Ga lekker slapuh. Wordt vervolgt :eyespop: |
|
|
| Optimus |
ben net terug
net gedoucht
het was top
Magik54 nog ff gezien
en alle andere TA natuurlijk ook
ik ga nu slapen
strax nog naar Sensation ghehehe
ik ben brak man |
|
|
| Jappio |
hier ff wat langer partyreportjuh:
Was echt een superavond, begon om 22.00 bij metro station hoogvliet..
[tussenmodus] pff maak m morgen wel af.. ben verr8 :( [/tussenmodus] |
|
|
| Bouma-Bros |
Geslaagd avondje! Vooral de sfeer was top! Bijna Dutch Dimension waardig :D Iedereen had er echt zin in, beetje druk en warm alleen maar dat zijn we nu wel gewend als Tiesto draait.... :rolleyes:
Jammer dat Tijs maar 2,5 uur kon draaien i.p.v. 4 uur. Hij zat gewoon helemaal stuk. Maar das eigenlijk wel logisch als je nagaat dat ie in de afgelopen 6 dagen heeft moeten draaien in Zwitserland, Canada, Mallorca, Ibiza en dan weer NL....
Ook top om Tijs08 en Partyhardy weer es te zien. Was gezellig gasten!
Greetz, Sido |
|
|
| DjSuez |
WOOW!! wat een feestje was dat weer!
Bijna Dutch Dimensions waardig idd, alleen door die kortere set kwam hij er toch net niet aan...
Ik vond het echt vet met de TA'ers, echt gelachen met mensen die ik gewoon nog nooit had gezien (sommige dan);
[clichemode]Music brings people together[/clichemode]
zullen we maar zeggen:p
Het was top!!
Greetz |
|
|
| pivot |
zoo00oo....k ben ook eindelijk weer wakker
was echt super avond....
hele avond lekre muziek...werd goed gedraaid(Y)
en was natuurlijk ook weer super gezellig met alle TA'ers
alleen jammer dat tiesto idd wat korter draaide.maar montana maakte veel goed:)
greetzZzZ |
|
|
| MaGiK54 |
Wie o wie draaide na Tiesto, die gozer was zwaar goed aan het beuken, ala Cox style. Zat er helemaal doorheen op een gegeven moment, maar hij maakte me weer helemaal wakker :D
Verders Funkerman was een aardig begin, maar niet helemaal mijn stijl. Toen natuurlijk Tiesto die weer alle remmen los gooide :D. Op een gegeven moment was ik zoals altijd iedereen kwijt, ging ik maar ff in de andere zaal kijken en daar stond Opti in zijn eentje voor de dj-loge te beuken. Montana begon net met draaien en wat ik ervan gehoord heb was errug goed. Na een kwartier of wat weer terug naar Tiesto met Optimus, waar we Tijs08 tegenkwamen.
Toen maar weer me vrienden opgezocht en die lagen voor dood op een bank. Tot onze verbazing werd de muziek harder qua stijl en we vroegen ons af waar Tiesto mee bezig was. We gingen maar ff kijken of Tiesto er nog stond, tot onze teleurstelling was hij weg. Maar die teleurstelling duurde bij mij althans errug kort, omdat er zwaar hard gebeukt werd, met de minuut werd de muziek beter en beter.
Nou al met al een superavond gehad. |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Wie o wie draaide na Tiesto, die gozer was zwaar goed aan het beuken, ala Cox style. Zat er helemaal doorheen op een gegeven moment, maar hij maakte me weer helemaal wakker :D
Verders Funkerman was een aardig begin, maar niet helemaal mijn stijl. Toen natuurlijk Tiesto die weer alle remmen los gooide :D. Op een gegeven moment was ik zoals altijd iedereen kwijt, ging ik maar ff in de andere zaal kijken en daar stond Opti in zijn eentje voor de dj-loge te beuken. Montana begon net met draaien en wat ik ervan gehoord heb was errug goed. Na een kwartier of wat weer terug naar Tiesto met Optimus, waar we Tijs08 tegenkwamen.
Toen maar weer me vrienden opgezocht en die lagen voor dood op een bank. Tot onze verbazing werd de muziek harder qua stijl en we vroegen ons af waar Tiesto mee bezig was. We gingen maar ff kijken of Tiesto er nog stond, tot onze teleurstelling was hij weg. Maar die teleurstelling duurde bij mij althans errug kort, omdat er zwaar hard gebeukt werd, met de minuut werd de muziek beter en beter.
Nou al met al een superavond gehad. |
|
|
|
| Bouma-Bros |
| Die DJ na Tiesto was Le Blanc, die draaide ook als eerste in de WOW gister. |
|
|
|
|