|
Wat zijn jullie (bij)baantjes?!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Dj Alpha |
Draaien.
Bij Cafe Railroad in Ede op de vrijdag of zaterdag avond en bij Cheers in Ede op de dinsdag en donderdag. K heb nix te klagen :) |
|
|
| SnuggLe |
Ik werk voor de Enschedeploeg (www.enschedeploeg-ut.nl).
Daar ben ik een evenementen-medewerker, om het zo te zeggen. De Enschedeploeg bestaat uit zo'n 150 studenten, en we werken op vele evenementen zoals Houseparties (alles voor ID&T), concerten (oa. alles voor Mojo), grote bedrijfsfeesten (in bv. Arena/Gelredome), en congressen. Het betaald supergoed; je hebt een standaard dagvergoeding van 100 euro ongeveer. Dit krijg je altijd, ook al werk je 3 uur, of 12 uur per dag. Dat is wel relax.
De werkzaamheden die we doen zijn meestal het opbouwen/afbreken van licht en geluid, en alles wat er rondom komt kijken (podium etc).
Klussen waar ik o.a gewerkt heb (om een indicatie te geven):
- Guus Meeuwis in Ahoy
- Lowlands
- Zeeman bedrijfsfeest in het Gelredome
- Innercity / Sensation
- Konmar bedrijfsfeest in de Arena
- Cap Gemini bedrijfsfeest in de Jaarbeurs
- In de Winterefteling
- Bekerfinale PSV-Twente in de Kuip
- In een hangar op schiphol, bedrijfsfeest van de SFB groep...
Maandag moet ik toevallig weer werken in de Heineken Music Hall, een of ander evenement van Samsung afbreken.
Tis niet zo dat ik vaak wat van de show / het feest zie, dat is op zich wel jammer, maarja...het verdient goed. Toch maak je steeds weer leuke dingen mee, en je komt op vele verschillende plaatsen in NL. Zo heb ik na die show van Guus Meeuwis in Ahoy toen we klaar waren wat bier gedronken met een kutjelamme Guus Meeuwis, en heb ik in de Arena 50 meter boven het veld moeten werken net onder het dak op zo'n loopbrug enzo. Wel apart...
Het mooie is ook gewoon dat er alleen maar studenten werken, dus het is altijd wel gezellig :)
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| LowRider |
| quote: | Originally posted by Menno
IDD, 1542 rulez :D
Maar ik heb bij appie niets te klagen. Verdien iets van 15 piek daar per uur daar en het werk wat je hoeft te doen is niet al te moeilijk. (beetje bierkratten in het vak gooien:D)En appie is ook erg flexibel, je kan bij ons bijna altijd werken als je wilt. Vakantietoeslag is helemaal beter,gewoon 1000 piek extra begin mei :)
Advies: ga bij appie werken en het geld stroomt binnen :) |
zestien nul twee... zestien nul twee... zestien nul twee olee olee!! :crazy: :D
nouja tverdient idd een stuk beter als het lijkt en uren maken gaat ook lekker simpel... best zo :) |
|
|
| Miss Proximus |
| iemand pillen kopen? grammetje coke misschien? :D |
|
|
| Donna |
| Mja en tijdens t spacen iemand nog interesse in een massage??? 15 eurootjes per half uur:D :D |
|
|
| Little Theseus |
POST POWURRRRR!!!!!!!!!!
Vandaag echt weer lekker gewerkt met dit weertje.
Als 2e baan werk ik op Schiphol in een boekhandel; ik krijg binnenkort m'n schipholpas, dan kun je altijd achter de douane komen en daar shoppen plus bij heel veel winkels extra korting (ook de burger king :D:D:D)
Ze zoeken daar nog mensen dus Kamaya..
Ik draai de laatste tijd ook steeds meer op kleine feesten, geeft soms ook een leuk zakcentje. |
|
|
| Kamaya |
Schiphol he, hoe kom je daar terecht?
Woon jij daar vlakbij? Verdient het goed? |
|
|
| Joost008 |
Ik werk bij de Karwei het werk is echt wel relaxed beetje rondlope een keer wat klante helpe...beter:D
Alleen als ik de bedragen hierzo zie verdien ik dus wel een beetje ruk...maarja je kan nie alles hebbe zeg ik altijd maar |
|
|
| Gurian |
Ik werk in de supermarkt DEKAMARKT TWELLO :D (we hebben ook een eigen
website of euhh mag je hier nie spammen o nie waddan :D)
Ma verdiend nie zo heel veel ongeveer 10 gulden in het uur en ik ben 18. en dit is dan wel met alle toeslagen erbij gerekend. Ma wel toffe
collega's.
Donderdag na het werk altijd zuipe (2 kratjes halve liters) en een zooitje chips erbij op de kosten van de baas :D:D. Zijn we om half 10 klaar en zitten we er om kwart voor 11 nog lang leven de DEKAMARKT |
|
|
| Optimus |
werk bij Ben:D
en niet bij de klantenservice, hou die klachten voor je:D:D:D
gewoon 'savonds 5 uurtjes werken, lekker mensen bellen, zit nu nog relaxter op een zakelijk project, noooooog luier zijn:D:D:D
verdien er €8 per uur mee, na 19 uur (werk 5 uurtjes per shift, van 17-22) 135%, op zaterdag 150% (werktijd: 10-15):)
Werk nu via Randstad, moet 520 uur draaien, dan kom ik in aanmerking voor contract, contract = ziekenfonds wordt voor je betaald, 13e maand, heel voordelig abonnement + foon en nog veel meer voordeel.
En dat alleen al voor een student die 15 uurtjes per week werkt... hopelijk een contract dus over een paar maanden:) |
|
|
| Dr. Kuipers |
| quote: | Originally posted by Gurian
Ik werk in de supermarkt DEKAMARKT TWELLO :D (we hebben ook een eigen
website of euhh mag je hier nie spammen o nie waddan :D)
Ma verdiend nie zo heel veel ongeveer 10 gulden in het uur en ik ben 18. en dit is dan wel met alle toeslagen erbij gerekend. Ma wel toffe
collega's.
Donderdag na het werk altijd zuipe (2 kratjes halve liters) en een zooitje chips erbij op de kosten van de baas :D:D. Zijn we om half 10 klaar en zitten we er om kwart voor 11 nog lang leven de DEKAMARKT |
DEKAMARKT Rulez!!! :D
Ik werk bij DEKAMARKT LOCHEM
Best wel sfeervol, veel mooie dames achter de kassa.
Af en toe speel ik zelf voor kassamiep :)
Verdien als 19jarige iets van 5 euro per uur. Nie echt verkeerd, maar kan altijd beter natuurlijk. |
|
|
| DJ Bazz |
ik werk bij c1000, beetje vullen, af en toe wat bestellingen klaarmaken, heel soms voor miep spelen en dat soort dingen.
onze baas is een dikke eikel, niemand van het personeel in onze supermarkt mag hem geloof ik. maar verder is het wel lachen met de rest van m'n collega's, meestal al ranzige praatjes om 8 uur 's ochtends vroeg. tja dat geeft het niveau bij ons wel weer aan, maar anders kun je het hier nooit volhouden de hele zaterdag.
verder verdien ik 4 euro per uur + nog allerlei toeslagen enz, maar dat houd ik eigenlijk niet meer bij. Er staat altijd wel geld op m'n rekening, dus dat is wel rielekst voor mij als 17-jarige:) |
|
|
|
|