|
Wat zijn jullie (bij)baantjes?!! (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| DjRV |
| quote: | Originally posted by Donna
mja naja klaag me maar aan dan;) |
pas op huh! ik stuur moskofiets op je af en neem je mee naar sexcourt! |
|
|
| SnuggLe |
Stelletje slowchatters :) Zitten ze via TAForum met elkaar te praten :)
Ik moet vanavond weer werken... in de Heineken Music Hall in Amsterdam. Van 22:00 tot 06:00 uur...Niet echt fijne tijden :(
Maarja, het verdient weer..das het belangrijkste. Het is een of ander feestje van Samsung ofzo dat we af moeten breken..
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| NiTro |
| Werk bij Ola Productie B.V. (aka de enige ijsfabriek in NL) verdien 8,05 euro per uur door het geproduceerde ijs (oa Ben&Jerry) op pallets op te pakken (bij -7). Het werk is op oproepbasis, dus geen vaste aanstelling, maar kan (na schooltijd) gemiddeld wel 2 dagen per week werken. En in de vakanties natuurlijk. |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Stelletje slowchatters :) Zitten ze via TAForum met elkaar te praten :)
Ik moet vanavond weer werken... in de Heineken Music Hall in Amsterdam. Van 22:00 tot 06:00 uur...Niet echt fijne tijden :(
Maarja, het verdient weer..das het belangrijkste. Het is een of ander feestje van Samsung ofzo dat we af moeten breken..
Greetz,
SnuggLe |
hulp nodig?ik ben errug goed in feestjes afbreken.. |
|
|
| Miss Proximus |
| tralalalalaaaaaaaaa :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by DjRV
hulp nodig?ik ben errug goed in feestjes afbreken.. |
Whahaha :) Kom maar langs vannacht in de HMH :) Mag je helpen sjouwen. Kan ik aan de kant gaan zitten, werk jij lekker voor mij :)
Tis best zwaar werk.. al het licht / geluid moet altijd het dak in, en na de feesten/evenementen ook weer eruit. Een feest als Innercity, daar gaat echt VEEEEEL licht en geluid het dak in. Al die dingen hangen aan de zogenoemde trussen, van die aluminium 3-hoekige balken, met dwarsverbindingen, waaraan dus al die zooit komt. Dat is wat ik in principe doe. Opbouwen / Afbreken van die meuk.
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| DjSuez |
| Chill, btje dingen ophangen enzo... ik werk zelf bij Admitel, das een bedrijfje dat heel veel winkels in heel nederland en Gamma's balanst, met andere woorden: je gaat met een zooi malloten (me vrienden) in een bussie naar een winkel, telt alle producten, en schrijft steeds de prijs op...( of eigenlijk: je vreet het halve magazijn leeg, gokt een paar prijsjes bij elkaar, en klaar is kees:toothless ) en dat verdient ook nog wel flex, voor de lol die we hebben!!:D :cool: |
|
|
| tijs08 |
ik werk in in een Melkfabriek.. Campina dus!
In de koelcel (5 Graden) en moet orders lopen.. verdient echt VEEEEEL.. 10 Euro, tot 5 s'avonds uur .. daarna 12 E en in het weekend 13 E :D :D
en moet nu weer weg.. pauze is voorbij :(
meer info volgt.... |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by tijs08
ik werk in in een Melkfabriek.. Campina dus!
In de koelcel (5 Graden) en moet orders lopen.. verdient echt VEEEEEL.. 10 Euro, tot 5 s'avonds uur .. daarna 12 E en in het weekend 13 E :D :D
en moet nu weer weg.. pauze is voorbij :(
meer info volgt.... |
Tering das echt ziekelijk veel :eek:
Ik wou dat er naast mn deur ook een Campina stond.... |
|
|
| Ruben_Dubbink |
loop nu stage bij Eastborn Slaapsystemen BV in Vroomshoop.......
lalala.....Eastborn, het droomwoord voor comfort....lalala...je kent um vast wel. Daar zit ik nu 40+ uurtjes. Errug gezellig, leuke collega's! Alleen omdat het stage is, verdien je eigenlijk niet echt veel, snikkerdesnik.
Verder heb ik geen bijbaantjes, maar doe ik zelfs wat vrijwilligerswerk.....heb ik trouwens niet eerder gelezen (3VO).
Zou wel een bijbaantje erbij willen, maar hier in het dorp is nu niet echt veel te beleven, en de 'grote' stad is minstens 15 km weg. Toch maar s hopen dat TPG nog belt voor deze zomer....
GreetZ RubDub |
|
|
| rellivisit |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
- Zeeman bedrijfsfeest in het Gelredome
|
Moest je ook bedrijfskleding aan? |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Whahaha :) Kom maar langs vannacht in de HMH :) Mag je helpen sjouwen. Kan ik aan de kant gaan zitten, werk jij lekker voor mij :)
Tis best zwaar werk.. al het licht / geluid moet altijd het dak in, en na de feesten/evenementen ook weer eruit. Een feest als Innercity, daar gaat echt VEEEEEL licht en geluid het dak in. Al die dingen hangen aan de zogenoemde trussen, van die aluminium 3-hoekige balken, met dwarsverbindingen, waaraan dus al die zooit komt. Dat is wat ik in principe doe. Opbouwen / Afbreken van die meuk.
Greetz,
SnuggLe |
werk je bij Flashlight dan? |
|
|
|
|