return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
Wat zijn jullie (bij)baantjes?!! (pg. 5)
View this Thread in Original format
serialkillah
Ik werk nu 32 uur per week bij een klein automatiserings bedrijfje die kleine bedrijven voorzien van automatisering:) houd in dat ik de hele dag in de auto door gelderland rij naar gemiddeld 3 a vier klanten per dag. verdient 9 euro per uur bruto.

daarnaast werk ik voor een oud collega van me ook in de automatisering (vooral avond uurtjes) en daarmee verdien ik verschillende bedragen (een percentage van de winst, en dat kan aardig oplopen af en toe)

Ik werk wel eens bij een lokale kroeg als portier, maar dat heb ik wegens tijdgebrek al een maand nie meer gedaan.
Miss Proximus
mja
ben op m'n 13e begonnen bij een cd-zaakje in leeuwarden, stond ik met m'n zus en de eigenaar op platenbeurzen, en op Lowlands 1995 :)

werk vanaf 1997 in de Horeca bij verschillende bedrijven e.d.
heb 1 jaar een "partymanager" functie gehad in de Ajax Lounge in de Amsterdam ArenA (naast F-side), wegens vervoersproblemen (jakekrende chauffeurs resulterend in autofobia) mee gestopt...jammer
is wel cool, via Tempo Team en Ober op veel plekken geweest zoals Huis ter Duin, Kurhaus, Hilton Amsterdam etc...leuk om te zien hoe t over werkt ;)

nou ja...werk nu vanaf november 2001 bij een theater. sta achter de bar en in de keuken met lunches en diners (voor bandleden/theatespelers etc)...is wel leuk werk maar niet echt uitdagend ofzo...tenzij je t een uitdaging vind om elke dag zelf je kassa te tellen :p

en ja.....ik STUDEER :D en heb totaal geen behoefte om me vast te leggen door nu al (ja, ikke 20) een huis te gaan kopen e.d.
huren bevalt ook niet goed (ik wil groter maar is moeilijk) maar alles beter dan de rest van m'n leven op dezelfde plek te slijten!!

:)

ben in m'n vrije tijd actief als kledingontwerpster :D voor mezelf...jammer alleen dat ik niet kan naaien, want de ontwerpen zijn kickass maar t resultaat is vaak wat minder spetterend whehe ;)
Donna
Coole meuk ook allemaal,en daarom ben je ook niet op je waffeltje gevallen als t om een pittige discussie gaat i presume;)

Ennuh jah,kleding ontwerpen is qua bedenken en fantasie hastikke lol totttt je t moet gaan maken,en naaimachines allmost t raam uitgeflikkerd worden,dus lamaaaaaaaar:) :D
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Donna
Coole meuk ook allemaal,en daarom ben je ook niet op je waffeltje gevallen als t om een pittige discussie gaat i presume;)

Ennuh jah,kleding ontwerpen is qua bedenken en fantasie hastikke lol totttt je t moet gaan maken,en naaimachines allmost t raam uitgeflikkerd worden,dus lamaaaaaaaar:) :D


:)

gelukkig heb ik dan een moeder die eerst zegt dat ze ABSOLUUT niet voor me wil gaan naaien maar dan toch erbij gaat zitten om tips te geven ;) de naaimachine heeft zij thuis staan nl :)

maar dan is t nog vet moeilijk :whip:

en bedankt voor je compliment meid :) ik ben altijd in voor een discussie met jou, je mannetje of any other TA (of face-to-face natuurlijk) ;)
Donna
Face 2 face gaan we 6 juli ff doen toch??
Dan krijgt Petrus een stereo kusje,wil je links of rechts?:D
Miss Proximus
ik had eigenlijk t midden gepland :D

of gaan wij gewoon zoenen en dan mag hij kijken :disbelief lol

maakt mij niet uit Don, links of rechts....als t maar lekker is :D
Donna
Whehehehe we doen gewoon alledrie de opties:thepirate :thepirate :stongue:
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Donna
Face 2 face gaan we 6 juli ff doen toch??
Dan krijgt Petrus een stereo kusje,wil je links of rechts?:D


quote:
Originally posted by Miss Proximus
ik had eigenlijk t midden gepland :D

of gaan wij gewoon zoenen en dan mag hij kijken :disbelief lol

maakt mij niet uit Don, links of rechts....als t maar lekker is :D


Nice NICE!!!!

Dit gaat de goede kant op. Maak me gek dames!!!!
AlFerox
quote:
Originally posted by Donna
Face 2 face gaan we 6 juli ff doen toch??
Dan krijgt Petrus een stereo kusje,wil je links of rechts?:D


jaja, zeker alleen omdat Petrus moderator is he!


:mad:
Miss Proximus
lol!!


mijn liefde voor Profeetrus is WAY BEYOND moderatorschap ;)

hehe :p

!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by AlFerox


jaja, zeker alleen omdat Petrus moderator is he!


:mad:


Wen d'r maar vast aan! :D

!_PeTrUs_! Miss Proximus

Donna !_PeTrUs_!
Miss Proximus
ligt t aan mij of word t opeens heet in deze thread?


:stongue: :p :stongue:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
Privacy Statement