|
Wat zijn jullie (bij)baantjes?!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Donna |
Damn wat een veilige leventjes toch allemaal,ben op mn 16e na mn eindexamen fulltime gaan werken waar er maar geld te halen viel,heb op mn 18e een huis gekocht,ben op mn 19e maar s voor verpleegstertje gaan studeren,en werk nu een paar nachies per week om zo voldoende muntjes binnen te trekken.
Als ik hier dan lees dat je op je 19e nog loop te vakken vullen,mja dan kom je ook niet aan feesten toe huh?
Ik zeg niet dat jullie t verkeerd doen hoor,mijn snelle levenstijl is ook niet echt politiek correct en verantwoord,maar ik leef wel,en kon stappen wat ik wilde vanaf jonge leeftijd,zijn jullie nu nooit bang dat wanneer je straks *eindelijk* s wat geld verdien je al vast gaat zitten aan een vriendin die voor der 30ste 2 kindertjes wil??
Wanneer is voor jullie de tijd om je wilde haartjes kwijt te raken eigenlijk????
Bijna iedereen leeft tegenwoordig zo *geplanned* en *safe*,dunno of dat allemaal wel zo vetjes is,afgezien dat een aantal natuurlijk zeer ervaren in t gebruik van drugs is,maja is dat niet alleen maar een escape uit t geplande leven dat je leidt??
Mja tis weer laat op de avond,ik lul weer s zwaar maar jesus hey,gooi je in haar s los orso?!! |
|
|
| TimeportE |
hehe ik had een "scherpe" reactie van donna kunnen verwachten (je word voorspelbaar meid! :D)..
tja ik werk nu om mijn vakantie te betalen na deze vakantie werk ik denk ik nie.. of misschien hangt er af, eerst eff zien of het wel lukt met studeren..
trouwens comp. adviezen geven is levensgevaarlijk die oudjes (60+) zijn zo onvoorspelbaar als het maar kan! ;) |
|
|
| junis |
Valt me op dat er heel veel van jullie in een supermarkt werken!
(Dit waarschijnlijk omdat er veel van jullie nog student zijn...?)
Ben zelf ass. systeembeheerder voor de Haagsche redaktie van de NOS. Kleine 12 eurotjes per uur + 13e maand + telefoon!
Nadeel= De gebruikers (Journalisten dus.. damn er bestaat geen arroganter ras!!)
Heb dus nixx te klagen op mijn 20ste jaar!! :tongue2
Moet wel zeggen dat ik me er de laatste tijd finaal de *(&^%$!~! verveel maar weg ga ik er niet, kan de munten niet missen!!! :happy2:
Groeten! |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by TimeportE
hehe ik had een "scherpe" reactie van donna kunnen verwachten (je word voorspelbaar meid! :D)..
tja ik werk nu om mijn vakantie te betalen na deze vakantie werk ik denk ik nie.. of misschien hangt er af, eerst eff zien of het wel lukt met studeren..
trouwens comp. adviezen geven is levensgevaarlijk die oudjes (60+) zijn zo onvoorspelbaar als het maar kan! ;) |
Hmmm snap niet echt waarom je dit een scherpe reactie vind 2 be honest:) |
|
|
| Little Theseus |
My worst nightmare:
| quote: | Originally posted by Donna
Wanneer is voor jullie de tijd om je wilde haartjes kwijt te raken eigenlijk????
|
DAT NOOIT!!!! |
|
|
| Donna |
| Hmnee duh,niet allemaal ofcuz anders hak ook wel achter me geraniums gezeten,naja nm,word niet begrepen wat ik bedoel,forget boutttt it:) |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Donna
Hmmm snap niet echt waarom je dit een scherpe reactie vind 2 be honest:) |
nou enigsinds controversieel dan! ;):D |
|
|
| New Wave |
| TPG POST UNITE!!!!!!!! |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by New Wave
TPG POST UNITE!!!!!!!! |
doe je dat door de week of alleen op bepaalde dagen..
verdient dat enigsinds wat? :) |
|
|
| New Wave |
op de zaterdag en in de vakantie elke dag.
Verdient echt phat goed. |
|
|
| Muppet |
Bij de ah en ga misschien bij de formido werken.
Greetz Muppet |
|
|
| TranceFool |
| Ik werk in de kas.....rozenkweker:) |
|
|
|
|