|
Wat zijn jullie (bij)baantjes?!! (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
ligt t aan mij of word t opeens heet in deze thread?
:stongue: :p :stongue: |
Je moest eens weten hoe HEET t hier in me kamer is! :tongue2 |
|
|
| basvh |
jongens niet afdwalen he, ga dan ergens in een darkroom zitten chatten :D :D :D :D :D
ik werk op zaterdag bij de post als postbode, wilde vakantie werk er gaan doen maar da kon moeilijk dus werk nu als vakantie kracht bij de DAF vrachtwagens in eindhoven. in de revisi werkplaats, moet ik rondsols van startmotoren reviseren. is wel leuk werken. Collegas zijn Limbo´s en Belgen met een zwaar accent dus soms wel lastig om ze te volgen. alleen elke dag om kwart voor 5 op, maar kan die slaap weer inhalen als ik naar daf word gebracht. morgen kan ik niet werken want dan moet ik meningkokke prik halen. |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by basvh
jongens niet afdwalen he, ga dan ergens in een darkroom zitten chatten :D :D :D :D :D
|
daar mogen toch geen vrouwen komen zo'n darkroom? :p |
|
|
| New Wave |
| quote: | | Originally posted by hamburgerboefje Mijn werkzaamheden; plannen, collega's vervelen, koffie zuipen, koffie zuipen, koffie zuipen, en koffie zuipen natuurlijk...dat was het wel zo'n beetje. |
Nou kijk, dit zware pakket aan werkzaamheden heb ik ook van maandag tot de vrijdag....laatst heb ik een nieuwe vermoeiende en slopende taak erbij heb gekregen.....een mega groot TV scherm testen van 80 bij 67 CM....het gaat hier vooral om de kleur groen die gecontroleerd moeten worden in combinatie met 22 bewegende onderdelen.
Ik heb al 1 mankement gevonden en dat is een witte stip die telkens over het beeld raast ;)
Heerlijk werken :p |
|
|
| John |
| om het weer over bijbaantjes te hebben:D...ik werk bij de albert heijn en ik ga vanaf vandaag fulltime bij de fortis bank werken.. brrr toch wel een beetje zenuwachtig voor mn eerste werkdag:) |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
daar mogen toch geen vrouwen komen zo'n darkroom? :p |
Alleen als we t zelf willen:p
Ennuh,t heeft niks met t moderatorschap te maken hoor,k zou snuggie ook wel een kussie on tha cheek geven maar na hem houd t dan ook echt wel op;) |
|
|
| DjRV |
jullie begrijpen natuurlijk wel dat die kussies niet gratis zijn,maar 1 van de bijbaantjes...geld kan gestort worden op rekening 7431983 t.a.v Dj RV
:D :D :D :D |
|
|
| Donna |
| Yeh je eigen kussies maybe,mijn verdiensten worden altijd nog op me eigen rekening gestort *girlpower* you know:) |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by Donna
Yeh je eigen kussies maybe,mijn verdiensten worden altijd nog op me eigen rekening gestort *girlpower* you know:) |
ga jij de kleine lettertjes van je contract nog maar is goed lezen meisje! |
|
|
| Donna |
| Kereltje, k heb t zelf opgesteld:stongue: |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by Donna
Kereltje, k heb t zelf opgesteld:stongue: |
kan best wezen maar das niet het contract wat je hebt ondertekend :tongue3 |
|
|
| Donna |
| mja naja klaag me maar aan dan;) |
|
|
|
|