|
לגבי השיר החדש של אייל ברקן
|
View this Thread in Original format
| AnthemFreak |
משהו יכול לשלוח לי את השיר של אייל ברקן
eyal barkan - revolution
לאיי סי קיו
139040716
או שתכתבו איזה לינק או אפ טי פי
אני חייב את השיר הזה!!!
בתודה מראש
:toocool: :toocool: :toocool: :toocool: :toocool: :toocool: :toocool: |
|
|
| eran |
רק בא וכבר מבקש פה
מה זה נראה לך שוק?!
:mad: |
|
|
| Scorchio |
תהיו בריאים מה אתם רוצים מהבנאדם
בשביל מה זה פורום טראנס?
כל אחד שבא לפה ושואל על טראקים או מבקש ממישהו שיישלח לו אתם עושים לו לינץ'
חלאס!
זה פורום של טראנס
אז מה אתם רוצים שהוא יבקש
שירים של יפה ירקוני?! |
|
|
| AnthemFreak |
אני כבר מלא זמן בפורום פשוט לא כתבתי עד עכשיו שום דבר!!!!
אף אחד לא הכריח אותך לשלוח |
|
|
| DjChook |
| סקורציו, זה כמו שאתה לא תשלח לאנשים שאתה לא מכיר דברים |
|
|
| luckystrike |
ANTHEMFREAK
אהלן - מה המצב איתך ?
ברוך הבא :)
דבר ראשון - חבר'ה תסכלו שוב רגע במה שכתבתי לגבי ה
HOUSE RULSE
זה הט'רד הסטיקי
:)
לא סתם לזרוק דבררים שלא קשורים באוויר ובלי הערות כאלה...
ונחזור לט'רד - אני ממש לא אוהב את ברקן - יותר נכון מתעב
אבל איפה שמעת את הטראק ?
הוא כמו שאר החומר שלו ? |
|
|
| AnthemFreak |
אייל ברקן הולך יותר בכיוון של יהל
הוא כבר לא ממש עושה נצחונות וכאלה
צריך להיות שיר נחמד
בטח בסיגנון של
voyage/good night israel
(כבר מת לשמוע את השיר)
:eyespop: :eyespop: :disbelief :eyespop: :eyespop: |
|
|
| Vman |
טראק החדש עוד לא יצא ואני די בספק אם יש למישהו פה אותו.
הטראק די דומה לחומר הקודם שלו רק קצת יותר מינימליסטי הוא הוחתם בבלאק הול רקורדס לא בגלל שהוא טוב אלא בגלל שהם חייבים להחתים את אייל ברקן עכשיו והם גם חייבים להחתים את הדיסק הבא שהוא יוציא.
יש על התקליט גם מיקס של
DJ DAZZLE
ההולנדי שהוא הרבה יותר טוב לדעתי |
|
|
| Dj Moriano |
| ערן ואחרי זה חן הוצאתם לי את המילים מהפה.... |
|
|
| AnthemFreak |
שכחו שבכלל ביקשתי
צודקים שטות מצדי
פשוט מאז ששמעתי על השיר החדש אני כבר מת שיהיה לי אותו!!!
:D :D |
|
|
| eran |
הכל היה סבבה אם היית מספר לנו מי אתה
מציג את עצמך...
לא ראית שפה זה שכונה?? :) |
|
|
|
|