return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
DJ Tiesto @ Haoman 17 - 13.6.02 (pg. 2)
View this Thread in Original format
oDrori
18 ומעלה אני מניח?

אוףףףףףףף
טוב אני מאווווד מקווה שמישהו משדר ומישהו מקליט... אולי בי יו?
DJ-Energy
quote:
Originally posted by fastmp3
is this party gonna be broadcast ?

Yuval are you going ?



I Wish!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Its 18+
:(:(:(:(:(:(

Edit - מתי מתחילים לשדר?!?!?!
Izzy
have fun trancemania, and everyone else thats going to be there!
ill have to settle for getting a listen to it when you guys have it recorded and all.
dont forget to bring back stories of how much fun you had
Hell_Copter
אחי תהנה שם!!!
טייסטו במסיבת סגירה באומן 17
מה עוד אפשר לבקש?!
eXeTik
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אחי תהנה שם!!!
טייסטו במסיבת סגירה באומן 17
מה עוד אפשר לבקש?!


טייסטו וסקוט פרוג'קט במסיבת אלכוהול בחוות היען
ושהכניסה והאלכוהול יהיו חינם ;)
DjChook
quote:
Originally posted by eXeTik


טייסטו וסקוט פרוג'קט במסיבת אלכוהול בחוות היען
ושהכניסה והאלכוהול יהיו חינם ;)


ר-א-ס-מ-י

ואורן, פרצתי את התוכנה במחשב הישן אין לי אותה על החדש


עזוב אל תסתבך

מישהו יסדר את זה ואז נוריד

אני מאמין שזה איכשהו יגיע ל
DJ MIXES 2K

פשוט ניחוש
eXeTik
quote:
Originally posted by DjChook
אני מאמין שזה איכשהו יגיע ל
DJ MIXES 2K

פשוט ניחוש


אם זה משודר ברדיו תצפו לזה באינטרנט עוד כמה ימים
אל תשכחו שיש פול אנשים מישראל בקבוצות שיחרור שרק מחכים לאיזה סט טוב לספק לקבוצות שלהם... אז אין מה לדאוג :)
oren_naor
quote:
Originally posted by DjChook


ר-א-ס-מ-י

ואורן, פרצתי את התוכנה במחשב הישן אין לי אותה על החדש


עזוב אל תסתבך

מישהו יסדר את זה ואז נוריד

אני מאמין שזה איכשהו יגיע ל
DJ MIXES 2K

פשוט ניחוש


לא קשור
אני עדיין רוצה ת'תוכנה הזאת
להקליט מהרדיו
שווהה....!!!
טוב תבוא אלי מתישהו תוריד מפה...
:-)))
DJ-Energy
מתי משדרים את זה?!!?!!?!
Agent-Fire
טוב...
תתחילו להביא פרטים איך היה ואם שיחררו תסט...

yahel222
נו מה איך היה???

אני הייתי במסיבת סיום של השכבה שלי ב TLV !!!
חבל רק שזה נפל על אותו יום

אבל חפיף כולם השתכרו מה הלך שם ואי ואי
פתאום אני מוצא את עצמי עם בנות מהשכבה ש4 שנים לא החלפנו מלה מתנשקים
אין כאלה דברים !!!!!!!
Dj Moriano
יוווו איך הייתי מת להיות שם....

חבל שפיספסתי אבל חפיף.....

עוד כמה שנים המצב ירגע יגיעו יותר די ג'ייאים אני יהיה יותר גדול ואני יוכל ללכת.....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Privacy Statement