|
DJ Tiesto @ Haoman 17 - 13.6.02 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
18 ומעלה אני מניח?
אוףףףףףףף
טוב אני מאווווד מקווה שמישהו משדר ומישהו מקליט... אולי בי יו? |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by fastmp3
is this party gonna be broadcast ?
Yuval are you going ? |
I Wish!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Its 18+
:(:(:(:(:(:(
Edit - מתי מתחילים לשדר?!?!?! |
|
|
| Izzy |
have fun trancemania, and everyone else thats going to be there!
ill have to settle for getting a listen to it when you guys have it recorded and all.
dont forget to bring back stories of how much fun you had |
|
|
| Hell_Copter |
אחי תהנה שם!!!
טייסטו במסיבת סגירה באומן 17
מה עוד אפשר לבקש?! |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אחי תהנה שם!!!
טייסטו במסיבת סגירה באומן 17
מה עוד אפשר לבקש?! |
טייסטו וסקוט פרוג'קט במסיבת אלכוהול בחוות היען
ושהכניסה והאלכוהול יהיו חינם ;) |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by eXeTik
טייסטו וסקוט פרוג'קט במסיבת אלכוהול בחוות היען
ושהכניסה והאלכוהול יהיו חינם ;) |
ר-א-ס-מ-י
ואורן, פרצתי את התוכנה במחשב הישן אין לי אותה על החדש
עזוב אל תסתבך
מישהו יסדר את זה ואז נוריד
אני מאמין שזה איכשהו יגיע ל
DJ MIXES 2K
פשוט ניחוש |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני מאמין שזה איכשהו יגיע ל
DJ MIXES 2K
פשוט ניחוש |
אם זה משודר ברדיו תצפו לזה באינטרנט עוד כמה ימים
אל תשכחו שיש פול אנשים מישראל בקבוצות שיחרור שרק מחכים לאיזה סט טוב לספק לקבוצות שלהם... אז אין מה לדאוג :) |
|
|
| oren_naor |
| quote: | Originally posted by DjChook
ר-א-ס-מ-י
ואורן, פרצתי את התוכנה במחשב הישן אין לי אותה על החדש
עזוב אל תסתבך
מישהו יסדר את זה ואז נוריד
אני מאמין שזה איכשהו יגיע ל
DJ MIXES 2K
פשוט ניחוש |
לא קשור
אני עדיין רוצה ת'תוכנה הזאת
להקליט מהרדיו
שווהה....!!!
טוב תבוא אלי מתישהו תוריד מפה...
:-))) |
|
|
| DJ-Energy |
| מתי משדרים את זה?!!?!!?! |
|
|
| Agent-Fire |
טוב...
תתחילו להביא פרטים איך היה ואם שיחררו תסט... |
|
|
| yahel222 |
נו מה איך היה???
אני הייתי במסיבת סיום של השכבה שלי ב TLV !!!
חבל רק שזה נפל על אותו יום
אבל חפיף כולם השתכרו מה הלך שם ואי ואי
פתאום אני מוצא את עצמי עם בנות מהשכבה ש4 שנים לא החלפנו מלה מתנשקים
אין כאלה דברים !!!!!!! |
|
|
| Dj Moriano |
יוווו איך הייתי מת להיות שם....
חבל שפיספסתי אבל חפיף.....
עוד כמה שנים המצב ירגע יגיעו יותר די ג'ייאים אני יהיה יותר גדול ואני יוכל ללכת..... |
|
|
|
|