|
DJ Tiesto @ Haoman 17 - 13.6.02 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| DJ-Energy |
קבלו תמונות אחים שלי:
The Master At Work (ותראו באיזה אוזניות הוא משתמש... :))
And Again:
בואאאאאאאאאאא נשתתתתתתגגגעעעעעע:
Flight 643 is now bording in the HaOman 17!:
Sahar Zingalevich Warming Up The Crowd!:
Should I Steal Those?:

Raaaaaaaaaaaa!!!:
:D :D |
|
|
| Dj Moriano |
| יובל שיחקת אותה עפ התמונות.... |
|
|
| oDrori |
נייס :)
תודה!
מעניין איזה
CDR זה שם בתמונה הזאת...
ולא זהיתי את האוזניות? |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by oDrori
נייס :)
תודה!
מעניין איזה
CDR זה שם בתמונה הזאת...
ולא זהיתי את האוזניות? |
Stanton Dj Pros 2000s
:)
השתמש בהם גם בסט שלו ב
Dutch Dimension 02-02-02 (9 hour set)
:eyes: :eyes: |
|
|
| TranceGiant |
WOW!!!
I never knoew Haoman is such a HUGE place!
Hows the lights and sound system? Do they have lasers and such stuff?
guess its the biggest club in the mis east ;) |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by TranceGiant
WOW!!!
I never knoew Haoman is such a HUGE place!
Hows the lights and sound system? Do they have lasers and such stuff?
guess its the biggest club in the mis east ;) |
לא הייתי שם בחיים ולצערי אני גם לא אהיה......
אבל אם זה מתקרב לרמה של הטיאלוי (ולפי מה שאמרו לי הוא אכן בערך באותה רמה) זה בטח מקום שיאא
וברור שענק.....
וגם אני שמעתי שפותחים בת"א.....נחיה ונראה |
|
|
| Hell_Copter |
בואנה יובל תמונות אדירות!!!
באמת מקום אדיר... ואם האומן בא לתל אביב אז אולי סוף סוף יש מצב ללכת לשם ;) |
|
|
| TranceGiant |
| quote: | Originally posted by yahel222
לא הייתי שם בחיים ולצערי אני גם לא אהיה......
אבל אם זה מתקרב לרמה של הטיאלוי (ולפי מה שאמרו לי הוא אכן בערך באותה רמה) זה בטח מקום שיאא
וברור שענק.....
וגם אני שמעתי שפותחים בת"א.....נחיה ונראה |
lama she lo tiyhe? ma habaaya lisoa le yerushalaim?
o she ata mitkaven la gil? 21+?? mekave she lo ki behol zot ba li lavo bakaiz vwe ulay gam lalehet le sham..
edit: TLV ze 18+ ? |
|
|
| eXeTik |
אחלה תמונות, אבל נראה אחוש צפוף... אני שונא מסיבות שדוחסים
בכל מקרה... אם הם עוברים לת"א נלך לבדוק על מה כל המהומה :) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by TranceGiant
edit: TLV ze 18+ ? |
זה תלוי לאיזה ליין של מסיבות אתה הולך...
יש כל מיני סוגים לגילאים שונים |
|
|
| Vman |
ב
GREEN ROOM
בימי שישי זה בדרך כלל לנוער |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by TranceGiant
lama she lo tiyhe? ma habaaya lisoa le yerushalaim?
o she ata mitkaven la gil? 21+?? mekave she lo ki behol zot ba li lavo bakaiz vwe ulay gam lalehet le sham..
edit: TLV ze 18+ ? |
אחי אם עוד לא הבנת אז המסיבה ביום חמישי היתה האחרונה !!
סגרו את המקום !!! זהו אין יותר האומן 17 בירושלים !!!!!
עכשיו בקשר לגיל - זה לא קשור לדיסקוטק אלא לאיזה ליין יש בו
ככה למשל באומן 17 היה בימי שישי ליין לגילאי 18 פלוס
בימי חמישי היה ליין לגיאלי 21 םלוס (שנגמר לפני שבועיים)
עכשיו הטיאלוי יש בו 3 חדרים
יש את החדר המרכזי הגדול
יש את החדר של המרפסת שהוא מחובר למרפסת
ויש את הגרין רום שהוא עוד חדר קטן יותר
עכשיו בימי שישי בחדר המרכזי ובמרפסת יש ליין גייז של שירזי - הומואים
בגרין רום בימי שישי התחיל לפני מספר שבועות ליין מסיבות נוער
ובימי שבת יש ליין חיילים שזה כניסה לחיילים או 20 פלוס
ויש גם בימי שני מסיבות שם לגודלים יותר.....
מבין ?!?!?!?! |
|
|
|
|