|
DJ Tiesto @ Haoman 17 - 13.6.02 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Trancemania |
ובכן.....
כניסה חלקה מאוד בשעה 1:15. סער מתחיל את החימום בצורה מקצועית כמו שהוא יודע.
מעלה לאט לאט ותוך שעה המקום מלא מפה לפה. תווך גילאים מדהים שלא ראיתי כמוהו.
בני 22 עד 45 ואולי יותר.......
ב 2:25 נכנסים שני אנשים עם כייסים של תקליטים... טייסטו מנסה לפלס את דרכו למרכז אך קשה לו...
פשוט טירוף... לא מפסיקים לנשק אותו , לחבק , לצלם מתווך של ס"מ וחצי.. הפלאשים בטירוף.
ראובן מודה לסער על החימום המצויין שלו (טק האוס משובח כמו שהוא יודע לתת) ועולה המלך.
(שאלתי את חברה שלי איפה הכתר שלו???)
לא ידעתי איזה סט הוא יתן.. מה שיהיה יהיה.
מה שלא ידעתי זה שהוא יתן סט הכי שונה ממה שנתן אי פעם.
סט פרוגרסיב טוב שנגמר איפשהו בפרוגרסיב טראנס / הרד טראנס
הסט בגדול כלל את רוב הטראקים מ ISOS3 + In My Memory
אני ממש לא זוכר את הטראקליסט בע"פ אבל מה שכן אני זוכר:
Noa Assembly - Into The Fire
Starecase - Faith (Loafer Mix)
Andain - Summer Calling (Josh Gabriel Mix)
Solar Stone - Solar Coaster
Dj Tiכsto - In My Memory (Gabriel & Dresden Elephant Memory Vocal Mix)
Paul Oakenfold - Southern Sun (DJ TIesto In Search of Sunrise Remix)
Accessive Rhythm - Activate
Way Out West - Mindcircus (Gabriel & Dresden Remix)
Nalin & Kane - Open Your Eyes
Tiesto vs Junkie XL - Obsession
DJ Tiesto - Leathal Industry (original mix)
Three drives on a vinyl - carrera 2
DJ Albert vs Precision - Say Yes (Dub Remix)
----------------
עקיצות כמו.....
-------------
Push - Universal Nation
Billy Ray Martin - Honey (Chicane Remix)
בקשר ל SOUTHERN SUN..
הרי אנחנו יודעים שיש שתי גרסאות לרמיקס שהוא כתב
אבל מה שלא ידענו עד עכשיו שאת הגרסה היותר קצבית שהוא מנגן מדיסק ולא מתקליט , כנראה יש אותה רק לו.
לדעתי זה גם לא יצא בתור ריליס באיזשהו לייבל.
לסיכום:
אנחנו שמים לב שטייסטו משנה קצת את סגנון המוסיקה שלו. פחות אפליפטינג ויותר פרוגרסיב.
המיקסים היו , נשארו , ויהיו ליגה אחרת משאר התקליטנים.
אחלה הופעה וסט מצויין (ושונה).... |
|
|
| eXeTik |
כן, הוא באמת שינה סגנון
רואים את זה בסטים האחרונים שלו
טייסטו זה התקליטן הכי ממוסחר בעולם
הוא צריך לזרום עם מה שהולך וזה בדיוק מה שהוא עושה |
|
|
| DJ-Energy |
יאאללהההההההההההההההההההההה
ידעתי שהוא ינגן את
01-accessive_rhythm-activate-tgx
הטראק פשוט מלךךךךךךךך
חלומי
טיסטו באמת נתן סט יותר פרוגרסיב ממה שחשבתי שהוא יתן... אבל אם אתה אומר שהוא היה תותח אני לא יגיד מילה
:) |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by DjChook
יצא ריפ, יובל ? |
כן אחי יצא ריפ
אם אתה רואה שבסוף השם של הטראק יש
- ואז שם של קבוצה כמו: TGX
תדע שזה ריפ... |
|
|
| Agent-Fire |
| אני חושב שהוא התכוון לריפ של הסט של טיאסטו... |
|
|
| DJ-Energy |
האאאאאאאאאאאאאאא
לא נירא לי שיצא ריפ כי שום רדיו לי שידר את זה
:( |
|
|
| Scorchio |
אינעל אבוק יכולתי להיות שם...
אבל לא הסתדר בסוף
זהו נגמר עידן האומן
סהר זנגילביץ' מחוסר עבודה
:)
חחחחחחחחחח בטח איזה שמונים מועדונים קופצים עליו בטלפונים עכשיו חופשי |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
האאאאאאאאאאאאאאא
לא נירא לי שיצא ריפ כי שום רדיו לי שידר את זה
:( |
הרבה פעמים אנשים מקליטים את הסט ישר מהמיקסר, או שבאים עם מיני ומקלטים... אז אל תאבד תקווה |
|
|
| nimrod levi |
לא נראה לי...
לפי מה שהבנתי הפ פשוט עוזבים את ירושלים
ובאים לתל אביב... |
|
|
| DJ-Energy |
כן לפי מה שחבר שלי אמר לי עכשיו
פשוט מעבירים את המועדון לתל אביב |
|
|
| Trancemania |
עוד כמה דברים .... (למי שממש מוכרח לדעת)..
אורך הסט: 3 וחצי שעות (2:30 עד 6:00)
בשעה האחרונה , השחיל טראקים קשים מאוד.. (ניסה לקרוע לנו את עור התוף...)
זה התחיל עם push - universal nation
ונגמר עם
MAURO PICOTTO - Iguana (Megavoices mix)
באמצע לא זיהיתי שום טראק...
אח"כ נרגע עם Say Yes ועם In My Memory |
|
|
|
|