return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
DJ Tiesto @ Haoman 17 - 13.6.02
View this Thread in Original format
Trancemania
עוד מספר שעות טייסטו מנגן אצלנו בארץ הקודש ואין שום טרד פתוח ??

מה זה הביזיון הזה ?!?!?

בטרם עת הצטיידתי בכרטיס שעלה לי 140 ש"ח (הכי יקר שעלה אי פעם לטייסטו במכירה מוקדמת)
והכי הרבה ששילמתי אי פעם היה 150 ש"ח בקופות....

אם ישדרו את זה היום בסט ב 102 אפ.אמ אז תדאגו להקליט את זה וכמובן לשים את זה אח"כ באיזשהו פאב.

מקווה שיתן הופעה טובה וכמובן מיקסים מושלמים כמו שהוא יודע לתת בהופעות חיות.

שני טראקים שאני מאמין שיהיו מסמרי הערב
Three Drives on a Vinyl - Carrera 2
(Paul Oakenfold - Southern Sun (DJ Tiesto Mix

מי מהפורום הנכבד מגיע היום ?
Agent-Fire
:( :( :(

בכל מקרה תהנה אחי!!!
:gsmile: :gsmile:

ונקווה שישתחרר ריליס נחמד של ההופעה...
oren_naor
quote:
Originally posted by Trancemania
עוד מספר שעות טייסטו מנגן אצלנו בארץ הקודש ואין שום טרד פתוח ??

מה זה הביזיון הזה ?!?!?

בטרם עת הצטיידתי בכרטיס שעלה לי 140 ש"ח (הכי יקר שעלה אי פעם לטייסטו במכירה מוקדמת)
והכי הרבה ששילמתי אי פעם היה 150 ש"ח בקופות....

אם ישדרו את זה היום בסט ב 102 אפ.אמ אז תדאגו להקליט את זה וכמובן לשים את זה אח"כ באיזשהו פאב.

מקווה שיתן הופעה טובה וכמובן מיקסים מושלמים כמו שהוא יודע לתת בהופעות חיות.

שני טראקים שאני מאמין שיהיו מסמרי הערב
Three Drives on a Vinyl - Carrera 2
(Paul Oakenfold - Southern Sun (DJ Tiesto Mix

מי מהפורום הנכבד מגיע היום ?


איפה הוא מופיע?
Agent-Fire
quote:
Originally posted by oren_naor


איפה הוא מופיע?


תקראה ת'נושא...

האומן 17
oren_naor
quote:
Originally posted by Agent-Fire


תקראה ת'נושא...

האומן 17


אה סבהבה...
לא שמתי לב

באיזה שעה?
Narcotic Mind
יש משהו שיודע לעשות ריפ לרדיו באינטרנט ?

אם כן תגידו לי אני גם ינסה לעשות
DJ-Energy
יווווווווווו
שכחתי לגמרי!!!!!!!
אל תדאגו חבר שלי יקליט 1000000000 % את זה
מתי מתחיל הסט שלו?!?!
אני חייב לשמוע
איזה זיין להיות בין 14!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ד"א - באיזה שעה זה מתחיל?!?!

ההימור שלי זה....

Dj Tiesto - Lethal Industry (Original Mix) <--- מאוד פופולרי במועדונים
DJ Albert vs Precision - Say Yes (Katana Remix)

:)
Agent-Fire
quote:
Originally posted by Narcotic Mind
יש משהו שיודע לעשות ריפ לרדיו באינטרנט ?

אם כן תגידו לי אני גם ינסה לעשות


יש לך רדיו מחובר למחשב?
אם כן אז אתה מתקין איזשהי תוכנה שאיתה אתה תוכל לעשות את ההקלטה עצמה ובסוף אתה הופך את הקובץ לאמפי3...

מישהו אולי הולך לשדר את זה ברשת?
רדיו 102 אפטמ לא נראה שהם הולכים לשדר את זה
http://www.102fm.co.il/set/item.asp?id=42
fastmp3
is this party gonna be broadcast ?

Yuval are you going ?
oren_naor
quote:
Originally posted by Agent-Fire


יש לך רדיו מחובר למחשב?
אם כן אז אתה מתקין איזשהי תוכנה שאיתה אתה תוכל לעשות את ההקלטה עצמה ובסוף אתה הופך את הקובץ לאמפי3...

מישהו אולי הולך לשדר את זה ברשת?
רדיו 102 אפטמ לא נראה שהם הולכים לשדר את זה
http://www.102fm.co.il/set/item.asp?id=42


יש לך מושג ממאיפה אפשר להוריד את התוכנה?

Agent-Fire
אתה יכול להוריד את
Total Recorder
http://www.totalrecorder.com/

אבל צריך לפרוץ אותה כדי שהיא תעבוד נורמלי...
oren_naor
quote:
Originally posted by Agent-Fire
אתה יכול להוריד את
Total Recorder
http://www.totalrecorder.com/

אבל צריך לפרוץ אותה כדי שהיא תעבוד נורמלי...


דבר ראשון
תודה גבר...

דבר שני
חן אני מקווה שאתה קורא את זה:
תוריד
תפרוץ
ואז תשלח לי
אחרת אם אני ינסה לבד לא יהיה לי מחשב להגיד שלא הצלחתי...

:-)))
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Privacy Statement