|
DJ Tiesto @ Haoman 17 - 13.6.02 (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Scorchio |
סוגרים את המקום כי הבעלים העלים מס
יש שם מערכת סאונד עם ארבעה סטים של רמקולים
EAW.
המקום הוא בערך 3000 מטר רבוע |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Scorchio
סוגרים את המקום כי הבעלים העלים מס
יש שם מערכת סאונד עם ארבעה סטים של רמקולים
EAW.
המקום הוא בערך 3000 מטר רבוע |
לפי מה שהבנתי..
לא בטוח סוגרים אותו עדיין
רשום שהוא ישאר פתוח עם הליינים שיש שם אבל לא יודעים עדיין מה עושים
ובגלל שהמועדון בת"א כבר בתהליך בניה מתקדם.. אז גם שם יבנו אותו וינגנו מוסיקה יותר ממסוחרת לקהל התל אביבי... |
|
|
| MoSH_MaN |
יווווווווווווווווו
הגישו כתב אישום בבית המשפט על זה שהבעלים של האומן 17 העלימו מס בליל המילניום!!!
PERIOD!!! |
|
|
| tiesto14 |
Sorry to bring up this old thread...
But i am curious if this set was ever broadcasted or recorded..
Any help would be appreciated...
Thanks:) |
|
|
| Dr.SuS |
| Yes indid it was recorded but 102fm radio, Israel |
|
|
| YuVaL |
וואו איזה נוסטלגיות מטורפותתתתתת רצות מהטרד הזה......
:wtf: :wtf: |
|
|
| DjChook |
וואי
איזה תקופות של הפורום |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by tiesto14
Sorry to bring up this old thread...
But i am curious if this set was ever broadcasted or recorded..
Any help would be appreciated...
Thanks:) |
Yea,recorded it myself LIVE,the whole 160 minutes,the motherF*** takes about 240 MB from my HD,the one on the Net is in a bit ty qulity and is about 90 min"(i think...) |
|
|
| tiesto14 |
| quote: | Originally posted by Viber
Yea,recorded it myself LIVE,the whole 160 minutes,the motherF*** takes about 240 MB from my HD,the one on the Net is in a bit ty qulity and is about 90 min"(i think...) |
hey Viber...i sent you a "private message":gsmile: |
|
|
| DJ Alex E. |
| פשייייייי איזה הקפצה מטורפת |
|
|
| Viperon |
| איזה הקפצה יא אחו שילי |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by Viperon
איזה הקפצה יא אחו שילי |
אתה פה חודש מה נשחפת :D
סתם סתם צוחק אחי
וראסי הביא הקפצה החושילינג
איזה מזל שהמקום לא נסגר :} |
|
|
|
|