return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
מי את La@ - אנני לוי !!!
View this Thread in Original format
luckystrike
יאללה - במיטב המסורת שאילן פתח פה

כבוד לאנני , גם היא מוותיקת הפורום ואחת הבחורות היחידות שהיו פה נראה לי אי פעם (בנות אף פעם לא היו הצד החזק של הפורום הזה נראה לי, אבל אולי זה בגלל שבארץ גם הצד הנשי מתחבר פחות למוזיקה)
וגם אחת הבחורות הכי מתוקות שיש בעולם ושנה הבאה בעזרת השם נתחתן בטראנס אנרג'י מתחת לבמה של ארמין
:)


יאללה אנני הבמה שלך
LA©
איזה פאדיחות נוש
:)
יש לי פחד במה.. מה במות עכשיו


טוף, אז רובכם פה בטח בכלל לא מכירים אותי... אז קוראים לי אנני, או שמי העברי הוא חן...

הרומן שלי עם מוזיקת טראנס החל לפני הרבה שנים בשנות ה- 90... הייתי שמה טראקים בפול ווליום בסלון ורוקדת... כמו ילדה מסכנה.. אבל תכלס היה כייף חחח.. טראנס כבש לי את הנפש.. ומגיל צעיר אני חייה ונושמת טראנס מיוזיק... וזה פשוט חלק אינטגרלי ממי שאני :) :)

יצא לי ללכת להרבה מסיבות טובות בעולם, אומנם את החלום של טראנס אנרג'י עדיין לא הגשמתי.. אבל זה רק עניין של זמן :)

אני אוהבת המון יוצרים ודיג'ייז... אבל מבחנת סגנון אני יותר נמשכת לאפליפטינג, אפיק, מלודיק, הארד.. תלוי במצב רוח.. לעיתים גם פסיי טראנס.. עד היום לא יצרתי או תקלטתי, אבל תמיד רציתי, ואני מאמינה שגם זה יגיע יום אחד..

לפורום הגעתי דרך חברים קנדים.. ואז גיליתי שיש פה גם סקשין ישראלי. יצא לי לפגוש הרבה אנשים טובים ויצרתי חברויות לאורך השנים.


אני כרגע חייה בטורונטו שבקנדה, לומדת עיצוב גרפי בבית ספר לאומנויות ועיצוב. חייה לבדי בלב הדאוןטאון, למרות שהמשפחה באה לבקר מידי פעם.. ומן הסתם, מתגעגעת לארץ ולקרובים אליי..

מקווה שעוד יצא לכולנו להפגש במסיבות טראנס טובות בארץ או בעולם
עד אז,נדבר בפורום
:)
luckystrike
quote:
Originally posted by LA©
איזה פאדיחות נוש
:)
יש לי פחד במה.. מה במות עכשיו


טוף, אז רובכם פה בטח בכלל לא מכירים אותי... אז קוראים לי אנני, או שמי העברי הוא חן...

הרומן שלי עם מוזיקת טראנס החל לפני הרבה שנים בשנות ה- 90... הייתי שמה טראקים בפול ווליום בסלון ורוקדת... כמו ילדה מסכנה.. אבל תכלס היה כייף חחח.. טראנס כבש לי את הנפש.. ומגיל צעיר אני חייה ונושמת טראנס מיוזיק... וזה פשוט חלק אינטגרלי ממי שאני :) :)

יצא לי ללכת להרבה מסיבות טובות בעולם, אומנם את החלום של טראנס אנרג'י עדיין לא הגשמתי.. אבל זה רק עניין של זמן :)

אני אוהבת המון יוצרים ודיג'ייז... אבל מבחנת סגנון אני יותר נמשכת לאפליפטינג, אפיק, מלודיק, הארד.. תלוי במצב רוח.. לעיתים גם פסיי טראנס.. עד היום לא יצרתי או תקלטתי, אבל תמיד רציתי, ואני מאמינה שגם זה יגיע יום אחד..

לפורום הגעתי דרך חברים קנדים.. ואז גיליתי שיש פה גם סקשין ישראלי. יצא לי לפגוש הרבה אנשים טובים ויצרתי חברויות לאורך השנים.


אני כרגע חייה בטורונטו שבקנדה, לומדת עיצוב גרפי בבית ספר לאומנויות ועיצוב. חייה לבדי בלב הדאוןטאון, למרות שהמשפחה באה לבקר מידי פעם.. ומן הסתם, מתגעגעת לארץ ולקרובים אליי..

מקווה שעוד יצא לכולנו להפגש במסיבות טראנס טובות בארץ או בעולם
עד אז,נדבר בפורום
:)


אנני!!!


שכחת כמה פרטים חשובים

1. אלק שנות התשעים, את נולדת ב1990 פחות או יותר לא ?
2. שהכרת בפורום פה את גל שהייתם בני זוג תקופה ארוכה יחסית , שלוש שנים לא ?
3. שעד היום אנני רוצה שנתחתן ונעבור לגור ביחד אבל אני קצת עסוק וכאלה אז בינתיים רק נפגשים לאיזה קטנה פה ושם


:)

אוהב אותך בננוש
:)
LA©
quote:
Originally posted by luckystrike
אנני!!!


שכחת כמה פרטים חשובים

1. אלק שנות התשעים, את נולדת ב1990 פחות או יותר לא ?
2. שהכרת בפורום פה את גל שהייתם בני זוג תקופה ארוכה יחסית , שלוש שנים לא ?
3. שעד היום אנני רוצה שנתחתן ונעבור לגור ביחד אבל אני קצת עסוק וכאלה אז בינתיים רק נפגשים לאיזה קטנה פה ושם


:)

אוהב אותך בננוש
:)


פחחחחחחחח חוש ההומר של מורן
מה הייתי עושה בלעדיו


אהבתי איך שהפכת את החלומות שלך לעובדות בשטח חח- גדול..

וכן, גל ואני הינו יחד שלוש שנים (כאילו שמורן לא יודע אז זה, הוא פשוט לחץ עליי לפרסם את זה כאן חחח)... אחד הדברים היותר טובים שקרו לי בגלל הפורום הזה. הוא בן אדם מדהים.
:)

חוצמזה, אני יודעת שאני נראת כאילו אני בת 16 18... זה דווקא נחמד שמורידים לי בגיל כמה שנים טובות (אני ילידת 86)...אתה יודע שאני לוקחת את זה כמחמאה... אז תודה! לי מורידים בגיל, לך מעלים בגיל.. בטח מבאס
:)
בכלל, אולי אתה מתבלל בגלל החברה הנוכחית שלך.. התרגלת לצעירות חחחח

צחוקים פה בפורום.. אתה יודע שאני גם אוהבת אותך נוש

דרך אגב, יש עדכונים מעניינים בנושא הפלאפון שלי! אני אשלח לך מייל
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by LA©
פחחחחחחחח חוש ההומר של מורן
מה הייתי עושה בלעדיו


אהבתי איך שהפכת את החלומות שלך לעובדות בשטח חח- גדול..

וכן, גל ואני הינו יחד שלוש שנים (כאילו שמורן לא יודע אז זה, הוא פשוט לחץ עליי לפרסם את זה כאן חחח)... אחד הדברים היותר טובים שקרו לי בגלל הפורום הזה. הוא בן אדם מדהים.
:)

חוצמזה, אני יודעת שאני נראת כאילו אני בת 16 18... זה דווקא נחמד שמורידים לי בגיל כמה שנים טובות (אני ילידת 86)...אתה יודע שאני לוקחת את זה כמחמאה... אז תודה! לי מורידים בגיל, לך מעלים בגיל.. בטח מבאס
:)
בכלל, אולי אתה מתבלל בגלל החברה הנוכחית שלך.. התרגלת לצעירות חחחח

צחוקים פה בפורום.. אתה יודע שאני גם אוהבת אותך נוש

דרך אגב, יש עדכונים מעניינים בנושא הפלאפון שלי! אני אשלח לך מייל



ועוד פרט קטן שמוכיח שהעולם הזה כולו הוא קטן...
מסתבר שהיית חברה של אחות של החבר הכי טוב שלי וככה יצא שראיתי אותך ואת גל איזה פעם....חחחח...אם את זוכרת...זה היה ממש מזמן
מה שמצחיק פה זה שהאחות של חבר שלי תמיד דיברה על חברה שאוהבת מוזיקה כמוני ....עולם קטן כבר אמרנו?
TTman
אם כבר הכניסו אותי לפה אז יאללה נכנס
:)

היי,
בהחלט הכרנו בזכות הפורום ואני זוכר את זה כאילו זה היה אתמול..

לא צריך להגזים, אני לא בנאדם מדהים, את זו שמדהימה וכל מי שמכיר אותך יעיד על כך.
אין ספק שחווינו יחד הרבה ריגושים ממסיבות ומטראקים ששמענו יחד, אני לא יודע אם יש צורך להזכיר אבל המסיבה של ארמין בפארק הירקון ביום העצמאות והמסיבה של טיאסטו בניצנים, הן באמת חוויות שקשה לשכוח

שכחת לציין שיש לך תמונה עם ארמין..
:)

בהצלחה בלימודים ובהכל, נהיה בקשר
keep in touch.
LA©
גל תודה רבה
:)
מי שמגזים זה אתה חחח

מה שבטוח זה שללא ספק חווינו יחד כמה מסיבות טראנס טובות ורגעים מרגשים לצלילי טראקים מדהימים..

אילן - למה הייתי חברה, נופר ואני עדיין חברות טובות! בהחלט הוכחה לכך שאנחנו חיים בעולם קטן...
ודרך אגב, ברור שאני זוכרת חחח
:) :)
luckystrike
איזה אחווה

מרגש !

אולי איחוד לבבות ?

:):):)
HerHub
אנני \ חן...אני חושב שאת פחות או יותר הפנטזיה של כולם כאן
או לפחות הפנטזיה שלי :)
איפה מוציאים עוד בחורות כמוך???
...עד היום החברות שלי לא ממש אהבו את המוזיקה שאני שומע וגם זה בעדינות
LA©
HerHub
תודה רבה.. ממש לא פנטזיה אני מבטיחה!

אני יודעת שבמיוחד בארץ קשה למצוא בנות שאוהבות טראנס ברמות מטורפות כמונו... או אפילו בלי להיות קיצוניים - מחבבות את סוג המוזיקה.. ממש עצוב לדעתי

בדיוק דברתי על זה עם מורן לפני יומיים.. נכון נוש?!

מקווה שאולי איכשהו יותר בנות יתחילו לאהוב טראנס... למרות שהסיכויים לכך מאוד נמוכים, אבל יהיה נחמד, אפילו מבחינתי, לצאת למסיבת טראנס עם בחורה מידי פעם
:)

LA©
אהה ונוש
הייתי ממש שמחה למפגש מרגש עם חבר'ה מפה!!

אבל אני קצת רחוקה כרגע..... אולי כשאני בארץ! אני מאוד אשמח!!

עוד חודששששששששששששששששש
עשיתי כבר טבלת ייאוש
:):)
סופרת את הימים
luckystrike
אל תאמין לה - תאכל'ס פנטזיה :) :) :)

ממש מבעס לצאת עם בנות שלא סובלות את המוזיקה הזאת וגם מסתכלות עליך כאילו אתה איזה מוזר שאתה אוהב אותה... קטע מעצבן


ובננוש - במאי את מגיעה, נעשה מפגש ונקווה שעד אז נחזיר עוד כמה זקנים מהעבר ועם עוד כמה חדשים יכול להיות סבבה דווקא
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement