return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 
Sensation Black .......13-07-2002 Meeting!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
mr.marcello
Ik ook zal de 13e juli in de Amsterdam ArenA aanwezig zijn!

Met vriendelijke groet.
@ddicted
Ik ga ook naar black
Smirnoff
Als we nou eens afspreken om in het geel te gaan, valt wel op :D:D
New Wave
als jullei nou slim zijn, spreek dan effe af voor een vak op de eerste ring...vak 114 zit op korte zeide eerste ring, gewoon precies in het midden.....ga met ej gezicht naar perstribune staan en dan is het de rechter korte zeide, ken niet missen......maar in ieder geval succes op kinderfeestje :p
Smirnoff
quote:
Originally posted by New Wave
als jullei nou slim zijn, spreek dan effe af voor een vak op de eerste ring...vak 114 zit op korte zeide eerste ring, gewoon precies in het midden.....ga met ej gezicht naar perstribune staan en dan is het de rechter korte zeide, ken niet missen......maar in ieder geval succes op kinderfeestje :p


Kan je d,r ook koekhappen dan ???:stongue:
New Wave
quote:
Originally posted by Smirnoff


Kan je d,r ook koekhappen dan ???:stongue:


Mwjha, bij Obi.....die heeft een speciale stand gemaakt.....naast de zonnbrillen stand.....trouwens...zonnebril op in donker stadion.......goeie zet....feest gaat juist om de licht effects...gaat iedereen zonnebril dragen :conf: :eyespop: :crazy: :rolleyes:
ScuL
quote:
Originally posted by New Wave


Mwjha, bij Obi.....die heeft een speciale stand gemaakt.....naast de zonnbrillen stand.....trouwens...zonnebril op in donker stadion.......goeie zet....feest gaat juist om de licht effects...gaat iedereen zonnebril dragen :conf: :eyespop: :crazy: :rolleyes:


Obi ? haha.. denk het niet :D
Die is duizend keer drukker met andere zaken daar.
Ik neem zelf overigens nooit een zonnebril mee naar een feest..
mr.marcello
quote:
Originally posted by New Wave
als jullei nou slim zijn, spreek dan effe af voor een vak op de eerste ring...vak 114 zit op korte zeide eerste ring, gewoon precies in het midden.....ga met ej gezicht naar perstribune staan en dan is het de rechter korte zeide, ken niet missen......maar in ieder geval succes op kinderfeestje :p


Goh je weet wel precies de weg in de Amsterdam ArenA.......volgens mij ben jij er al eens geweest met andere kinderfeestjes!! :p

Met vriendelijke groet.
Blik
Ik heb maar ff de thread gesticked en ge-edit, als er nog mensen zijn die naar White gaan moeten ze ook maar ff een thread starten :)
mr.marcello
quote:
Originally posted by Blik
....als er nog mensen zijn die naar White gaan moeten ze ook maar ff een thread starten :)


Volgens mij zijn er op dit forum niet veel die naar White toe gaan (kijkend naar de eerdere reacties).......

Met vriendelijke groet.

Optimus
hmmm, meeten dat vergeet ik toch... jullie gaan mij maar zoeken:p
Remy (en Maikel) hoop ik nog wel ff te zien voordat ie op vakantie gaat, al zie ik Remy de dag ervoor nog op de ISOS3 party:D:D:D
Dr. Kuipers
Black ben ik op vakantie, maar gaat waarschijnlijk naar White.

Gratis VIP Kaarten voor Sensation White (ook al is beetje bout line-up, kan ik toch echt niet weigeren hoor) :D :D :p :p :p

Maar is nog niks zeker, dus gaat ook geen thread starten voor meeting en anders zal het wel in mn eentje meeten worden.......
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement