|
Sensation Black .......13-07-2002 Meeting!!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Cosmic Guy |
| quote: | | Als we nou eens afspreken om in het geel te gaan, valt wel op |
Lijkt me een goed idee, alleen maak maar er wit van. Niemand heeft volgens mij gele kleren (behalve Alig G... respect). |
|
|
| ScuL |
Sorry hoor maar ik heb geen gele én geen witte kleren :D
Dus ik kom gewoon volledig zwart zoals de overige 40.000 :) |
|
|
| Smirnoff |
Ik ga 1 juli wel effe zwarte kleren halen :D:D
wat voor weer wordt het de 13e ? |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Smirnoff
wat voor weer wordt het de 13e ? |
Hoezo??? Ben je bang dat ze het dak van de ArenA openlaten? :p
Met vriendelijke groet. |
|
|
| Remy D |
| Tin zeker dat ik je in de Arena tegenkom. Nu moet het helemaal omdat ISOS 3 naar alle waarschijnlijkheid niet dooorgaat. |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Remy D
Tin zeker dat ik je in de Arena tegenkom. Nu moet het helemaal omdat ISOS 3 naar alle waarschijnlijkheid niet dooorgaat. |
das mindur:(
ja natuurlijk ben ik er! Moet je wel goed zoeken, anders ken i je geen fijne vakantie wensen;) |
|
|
| M5 |
| ik ben remy al zo vaaak misgelopen nu ik ga je echt zoeken :D, ik spreek gewoon de eerste de beste leip aan, grote kans dat ik goed zit ;) |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by M5
ik ben remy al zo vaaak misgelopen nu ik ga je echt zoeken :D, ik spreek gewoon de eerste de beste leip aan, grote kans dat ik goed zit ;) |
Hahahahaha :D, ja we moeten zeker elkaar zien nu, ff lekker stampen samen. :D
En mocht het nou weer mis gaan dan kom ik wel een keer naar die kinderdisco ;) :p |
|
|
| !_PeTrUs_! |
LOL, dit lees ik net ergens, gaat over SS Black:
| quote: | | Hier ga ik natuurlijk heen DUH! LIEBING LIEBING LIEBING!!!!!! Eindelijk een feest met echt hardstyle en techno liefhebbers want die commerciele meeloop boeren staan lekker allemaal op White te heehoo-en op die kansloze Johan Gielen YEAH! |
Heb je nu schik ofnie? |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Heb je nu schik ofnie? |
Moet inderdaad van een hoog-intelligent persoon zijn..... :p
Met vriendelijke groet. |
|
|
| mr.marcello |
Effe back 2 the basics of this thread:
Wordt er tijdens Sensation Black nou nog gemeet of niet?
Met vriendelijke groet. |
|
|
| Smirnoff |
| quote: | Originally posted by mr.marcello
Effe back 2 the basics of this thread:
Wordt er tijdens Sensation Black nou nog gemeet of niet?
Met vriendelijke groet. |
Ik wil best meeten maar ik ben nog nooit in de arena geweest...
Noem maar een plaats en tijd dan zal ik zien of ik het kan vinden.
ps:
Doe maar iets zwarts aan dan vind ik je wel :toothless |
|
|
|
|