return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
Sensation Black .......13-07-2002 Meeting!!! (pg. 3)
View this Thread in Original format
Cosmic Guy
quote:
Als we nou eens afspreken om in het geel te gaan, valt wel op


Lijkt me een goed idee, alleen maak maar er wit van. Niemand heeft volgens mij gele kleren (behalve Alig G... respect).
ScuL
Sorry hoor maar ik heb geen gele én geen witte kleren :D
Dus ik kom gewoon volledig zwart zoals de overige 40.000 :)
Smirnoff
Ik ga 1 juli wel effe zwarte kleren halen :D:D
wat voor weer wordt het de 13e ?
mr.marcello
quote:
Originally posted by Smirnoff
wat voor weer wordt het de 13e ?


Hoezo??? Ben je bang dat ze het dak van de ArenA openlaten? :p

Met vriendelijke groet.
Remy D
Tin zeker dat ik je in de Arena tegenkom. Nu moet het helemaal omdat ISOS 3 naar alle waarschijnlijkheid niet dooorgaat.
Optimus
quote:
Originally posted by Remy D
Tin zeker dat ik je in de Arena tegenkom. Nu moet het helemaal omdat ISOS 3 naar alle waarschijnlijkheid niet dooorgaat.


das mindur:(
ja natuurlijk ben ik er! Moet je wel goed zoeken, anders ken i je geen fijne vakantie wensen;)
M5
ik ben remy al zo vaaak misgelopen nu ik ga je echt zoeken :D, ik spreek gewoon de eerste de beste leip aan, grote kans dat ik goed zit ;)
Remy D
quote:
Originally posted by M5
ik ben remy al zo vaaak misgelopen nu ik ga je echt zoeken :D, ik spreek gewoon de eerste de beste leip aan, grote kans dat ik goed zit ;)

Hahahahaha :D, ja we moeten zeker elkaar zien nu, ff lekker stampen samen. :D

En mocht het nou weer mis gaan dan kom ik wel een keer naar die kinderdisco ;) :p
!_PeTrUs_!
LOL, dit lees ik net ergens, gaat over SS Black:
quote:
Hier ga ik natuurlijk heen DUH! LIEBING LIEBING LIEBING!!!!!! Eindelijk een feest met echt hardstyle en techno liefhebbers want die commerciele meeloop boeren staan lekker allemaal op White te heehoo-en op die kansloze Johan Gielen YEAH!


Heb je nu schik ofnie?
mr.marcello
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Heb je nu schik ofnie?


Moet inderdaad van een hoog-intelligent persoon zijn..... :p

Met vriendelijke groet.

mr.marcello
Effe back 2 the basics of this thread:
Wordt er tijdens Sensation Black nou nog gemeet of niet?

Met vriendelijke groet.
Smirnoff
quote:
Originally posted by mr.marcello
Effe back 2 the basics of this thread:
Wordt er tijdens Sensation Black nou nog gemeet of niet?

Met vriendelijke groet.


Ik wil best meeten maar ik ben nog nooit in de arena geweest...
Noem maar een plaats en tijd dan zal ik zien of ik het kan vinden.


ps:
Doe maar iets zwarts aan dan vind ik je wel :toothless
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement