return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 
Sensation Black .......13-07-2002 Meeting!!! (pg. 5)
View this Thread in Original format
MaGiK54
quote:
Originally posted by Optimus
wie gaan er nou allemaal:

ik
Smirnoff
Petrus (toch?)
Remy
Maikel
m5

enb verder?



Veel plezier daaro bij Sensation. Ik zelf ga lekker bijkomen van gisterenavond. :toothless
mr.marcello
quote:
Originally posted by Optimus
wie gaan er nou allemaal:

ik
Smirnoff
Petrus (toch?)
Remy
Maikel
m5

enb verder?


IKKE NATUURLIJK!!!!! :D

Met vriendelijke groet.
@ddicted
me too
Optimus
blegh

wat een KUTfeest was dat zeg!!
Smirnoff
hmmmmmm

ze hadden beter de hele avond dana kunnen laten draaien !!!

maarja...

mijn report....

leuk feestje,maar slecht geluid, en de 58€ zeker niet waard !

thats all, ik ga nou national geographics kijken !!

leuke konijntjes :D
mr.marcello
Was inderdaad geen topavond nee!

Het leek wel alsof Marco V, Chris Liebing én Mauro Picotto allemaal aan het opbouwen waren ofzo!

Alleen Dana heeft het echt waar gemaakt waarvoor ze kwam!!!

Met vriendelijke groet.
ScuL
Slecht geluid :? Ik vond eigenlijk dat er een verdomd kabaal uit die kleine speakers kwam! Moet wel zeggen dat het geluid bij Dana een stuk zachter stond dan bij de rest :(

Ik heb trouwens wél een topavond gehad.. 1e keer ArenA.. wat een evenement.... Ik vond er ook geen 1 slechte set tussen zitten. Alles perfecto :P Zal niet gauw nog een keer 55€ neertellen voor een avond Sensation maar ik moest dit gewoon meemaken :D
mr.marcello
quote:
Originally posted by ScuL
Slecht geluid :? Ik vond eigenlijk dat er een verdomd kabaal uit die kleine speakers kwam! Moet wel zeggen dat het geluid bij Dana een stuk zachter stond dan bij de rest :(


Dat is inderdaad zo ja!! Maar dat was volgens mij wel vaker.

Met vriendelijke groet.
ScuL
Dat met kleinere speakers meer geluid is nu voor het eerst op een feest uitgeprobeerd hoorde ik. ID&T heeft op Sensation voor 't eerst gewerkt met V-CORS speakers oid (had ik ergens gelezen).. Andere techniek kennelijk dan vroeger.
Emphelator
Mmm, ik zie hier staan dat 't feest bagger/kut was, maar ook dat 't een perfect feest was.
Een vriend van mij is ook geweest, ben benieuwd wat hij ervan vond.
Wat waren die trommels ofzo, aan 't begin van de avond, heeft iemand dat gezien want ik vond 't een beetje gaar klinken op de radio.

Valhalla
Mijn mening over Black Sensation (voor ikke bed in duik :x )

- Leuke show erom heen, alleen beetje wat weg van Black Sabbath feestje soms
- Werd gek van dat 100 keer moeten vermelden dat je op Sensation aanwezig was en dat het nog wel in A'dam was.

DJ's :
Michel de Hey - Lekker opwarmertje
Marco V - ging wel, beetje eentonig en saai
Chris Liebling - niks knallends
Mauro Picotto - gewoon slecht
Dana - lekker knallen, vond het wel jammer dat het al licht was
Leukste moment was dat een gozer die aankwam lopen, en zei : Let op ! Nu wordt het stil. Werd het ook, en toen knalde der een of ander nummer keihard in. (titels zijn me zwakste kant :s)

- Geluid vond ik niet echt puike zooi.

- Kut ArenaCards ! WAT EEN GEZEIK !

- Stomme mongool die in de trein naar Utrecht aan de noodrem trekt en keihard de trein uitspaait.
New Wave
Ik zei toch al dat het een bout feest was........dat zag je al aan de timetable.....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 
Privacy Statement