return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 
Sensation Black .......13-07-2002 Meeting!!!
View this Thread in Original format
Smirnoff
Zijn d,r ook TA,s die naar sensation gaan??

Ik ga zelf naar black, ben nog nooit in de arena geweest.
Zal wel moeilijk zijn een meeting daar te regelen.
wie gaan ??¿¿ :D
ScuL
quote:
Originally posted by Smirnoff
Zijn d,r ook TA,s die naar sensation gaan??

Ik ga zelf naar black, ben nog nooit in de arena geweest.
Zal wel moeilijk zijn een meeting daar te regelen.
wie gaan ??¿¿ :D


Ik ga ook naar Black. Ook voor mij de eerste keer ArenA, er zijn idd niet zo veel goede meetingsplekken omdat alles overal hetzelfde is...
Bovendien gaat het best wel druk worden. Het partyflock forum waar ik ook lid van ben organiseert ook een meeting en daar komen maar liefst 570 mensen op af!! WOEI! :D (dat kán gewoon niet goed gaan..)
Cosmic Guy
Ik ga ook naar Black. Meeten lijkt me dit keer niet echt handig, iedereen ziet er hetzelfde uit en het is volgens mij te groot.
magrec
Beste plek om te meeten is bij een ingangsnummer. Een ingang direct naar een tribunevak dus...
M5
ik ga ook naar Black...

heb zelfs een zwarte longsleeve gekocht (Y)

ik sta zo ver mogelijk vooraan als Picotto draait... Bellie zal daar ook wel te vinden zijn, en Remy D die had een nog specialer plekje hoorde ik.... :D

heb er zin in!! :D :D
ScuL
iemand nog een kaartje nodig btw? :conf:

ik heb nog een kaartje over van een vriend die niet gaat..
T.Snake
ik ga ook naar Black:p
kreischer2000
is de dresscode zwart/wit?
ScuL
quote:
Originally posted by kreischer2000
is de dresscode zwart/wit?


jeps wit op White
zwart op Black.. (logisch :p)
M5
denk niet dat er echt heel veel mensen in het zwart komen... toch beetje zon kleur waar je meestal weinig kleren van hebt...

maare... ik kom dus half int zwart :disbelief

ScuL
weinig?
ik heb juist vet veel zwart...
wit heb ik helemaal nix van (wel bèige)
John
ik ga niet :P
ook al wilde ik eigenlijk wel naar black.. maar ja berlijn is ook leuk:D

[offtopic]ik heb trouwens wel veel zwarte kleren heheh, ook veel wit.. tis et ene of et andere uiterste[/offtopic]
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement