|
Sensation Black .......13-07-2002 Meeting!!! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| ScuL |
| quote: | Originally posted by mr.marcello
Effe back 2 the basics of this thread:
Wordt er tijdens Sensation Black nou nog gemeet of niet?
Met vriendelijke groet. |
Ik weet niet hoor. Het lijkt me lastig.. Je kunt wel wat afspreken maarja... Ik ben daar ook met vrienden en ik denk niet dat ik naar een meeting toe ga (moet tussen die 40.000 anderen ook nog 2 vriendinnen zien op te sporen mamma mia :o ).. |
|
|
| Optimus |
ik denk dat t weinig zin heeft als er niet eens 10 TA's gaan.
De helft komt dan niet opdagen en dan heb je een lullige meetinkje van 4/5 man:D:D:D
k hoop gewoon iedreen tegen te komen:)
de meesten weten welhoek eruitzie, en ik wet dat ook wel van de anderen:) |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Optimus
de meesten weten welhoek eruitzie, en ik wet dat ook wel van de anderen:) |
Owja?!?! :conf:
Met vriendelijke groet. |
|
|
| DjSuez |
| [half offtopic]dr stond vandaag in de krant dat ss black in Londen zou zijn!:stongue: :stongue: [/half offtopic] |
|
|
| @ddicted |
| Als ze mij daar nou naar toebrengen voor dezelfde prijs, vink het goed.... |
|
|
| basvh |
michel de heij, liebling en picotto worden ingevlogen vanuit berlijn, stel je voor ze crashen of het vliegtuig heeft probleem dan is 60 % van de line up weg. Toch maar ff me telefoon nummer aan id-t geven. :D :D :D :D als ze dan nog djs zoeken
wat geinig zou zijn als michel de heij in de climax van zijn set dance valley theme 2002 draait. das toch beetje een middelvinger opsteken aan id-t |
|
|
| Remy D |
| Hoezo, Marco V draaide vorig jaar ook de Dancevalley theme. Of moet ik dit zien als een ontezettende geestige grap.:conf: |
|
|
| Emphelator |
Morge is het zover.
Is iedereen die gaat er al klaar voor?
Ik ga zelf niet maar misschien volgend jaar, maar dat zie ik dan wel weer.
Anywayz, have fun tomorrow :D |
|
|
| AXi |
Hallo liever cyber-trance-vriendjes :gsmile:
Rond een uurtje of 1 bij de Camel tent... is dat geen bol idee?
Greetz AXiMUS
(Te herkennen aan zijn Waterstof-Peroxide-wit haar) |
|
|
| M5 |
| misschien hop ik ook nog ff langs :D |
|
|
| Smirnoff |
| hopperdehop hop ;) |
|
|
| Optimus |
wie gaan er nou allemaal:
ik
Smirnoff
Petrus (toch?)
Remy
Maikel
m5
enb verder? |
|
|
|
|