|
הרגע עברתי את הדבר הכי מפחיד שקרה לי בחיים!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| nimrod levi |
:crazy:
אבל יש לי לפחד מהתוכי העצבני שלי |
|
|
| Narcotic Mind |
| quote: | Originally posted by nimrod levi
:crazy:
אבל יש לי לפחד מהתוכי העצבני שלי |
:stongue: :stongue: :stongue:
מקסימום עושים לו לילה או שתאפשר לי להרוג אותו
שמעו יש לו את התוכי הכי מטומטם שראיתי בחיים שלי
דבר היחיד שהוא יודע לעשות זה לזיין תשכל ולפצח גרעינים שחואים ואני רציני, ואם משחררים את התוכי הזה אז הוא לא אף גבוה הוא עף בגובה העניים שלך וכשהוא מתקרב אליך הוא לא זז הוא ממשיך ישר לעין
והדבר הכי מפגר זה שאם שמים לו שמיכה על הכלוב הוא חושב שזה לילה אז הוא הולך לישון
פשוט... חיה מטומטמת :wtf: |
|
|
| Djsamorai |
יכול להיות שהוא בא בישביל עכברים או משהו ..
תיבדוק את העיניין הזה ! |
|
|
| Dj Moriano |
חחחח אחי העיקר שאתה בסדר....
אני פעם גידלתי נחשים היה לי איזה 8.... |
|
|
| s0undw4v3 |
גם אני הייתי עושה אותו דבר במקומך... זה מפחיד אחושמוטה!!!
ראיתי איזה סרט בערוץ 8 על איזה אחת שיוצאים לה נחשים מהאסלה בשירותים..
תתארו לעצמכם... ;)
ובקשר לתוכי- כל תוכי חושב שזה לילה כששמים לו שמיכה מעל הכלוב... זה טריק ישן... :wtf: :wtf: :wtf: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | | Originally posted by s0undw4v3 ובקשר לתוכי- כל תוכי חושב שזה לילה כששמים לו שמיכה מעל הכלוב... זה טריק ישן... :wtf: :wtf: :wtf: |
עשו את זה אז בנשואים פלוס... זה היה מצחיק!!! |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
עשו את זה אז בנשואים פלוס... זה היה מצחיק!!! |
חחחחחחחחחח
זוכר את הפרק!!!!!!
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by ProjectFive
דווקא היה חמוד אלייך
ליקק אותך
למה נבהלת?
סצם אחי
מקווה שתצא מזה מהר
יש דברים יותר גרועים בחיים |
יווווווו
אני זוכר אותך...
topchoicemp3.com
או
StoMp2o0o
מזכיר לך משהו? ;) |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
זה מצחיק אותכם כוס עמק
כמעט חטפתי התקף לב!!!!!
:(:(:(:(:(:( |
חחחחחחחח
אני מה זה מבין אותך, אם זה היה קורה לי כנראה שבאמת הייתי חוטף איזה התקף, למה מגיל קטן יש לי מן עוות כזה שנחשים זה הדבר שהכי מפחיד אותי בעולם. |
|
|
| oren_naor |
אני סומך על הכלבה שלי שלא תיתן לאף נחש להתקרב לפה...
:disbelief ;) |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| quote: | Originally posted by Narcotic Mind
:stongue: :stongue: :stongue:
מקסימום עושים לו לילה או שתאפשר לי להרוג אותו
שמעו יש לו את התוכי הכי מטומטם שראיתי בחיים שלי
דבר היחיד שהוא יודע לעשות זה לזיין תשכל ולפצח גרעינים שחואים ואני רציני, ואם משחררים את התוכי הזה אז הוא לא אף גבוה הוא עף בגובה העניים שלך וכשהוא מתקרב אליך הוא לא זז הוא ממשיך ישר לעין
והדבר הכי מפגר זה שאם שמים לו שמיכה על הכלוב הוא חושב שזה לילה אז הוא הולך לישון
פשוט... חיה מטומטמת :wtf: |
אחי אני מת לפגוש את החיה העצבנית הזאת, תעשה איזה סרט תעודי על התוכי, יהיה מצחיק
זה נזכיר לי סרט על הגרמנילס או משהו כזה.... ששמו להם וילון שחור והם הלכו לישון, ואז הרגו אותם
ובושא אחר
יובל אחי זה באמת חוויה לא נעימה ואני מקווה שהיא לעולם לא תקרה לי |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by oren_naor
אני סומך על הכלבה שלי שלא תיתן לאף נחש להתקרב לפה...
:disbelief ;) |
הכלבה או החתולה (לא זוכר) של חבר שלי שגר באיזה יישוב, תפסה איזה נחש צפע והכניסה אותו לבית , היא חשבה שהוא מת, אבל הוא עדיין היה בחיים...
אבל הם הרגו אותו. |
|
|
|
|