return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
הרגע עברתי את הדבר הכי מפחיד שקרה לי בחיים!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
nimrod levi
:crazy:
אבל יש לי לפחד מהתוכי העצבני שלי
Narcotic Mind
quote:
Originally posted by nimrod levi
:crazy:
אבל יש לי לפחד מהתוכי העצבני שלי


:stongue: :stongue: :stongue:
מקסימום עושים לו לילה או שתאפשר לי להרוג אותו

שמעו יש לו את התוכי הכי מטומטם שראיתי בחיים שלי
דבר היחיד שהוא יודע לעשות זה לזיין תשכל ולפצח גרעינים שחואים ואני רציני, ואם משחררים את התוכי הזה אז הוא לא אף גבוה הוא עף בגובה העניים שלך וכשהוא מתקרב אליך הוא לא זז הוא ממשיך ישר לעין
והדבר הכי מפגר זה שאם שמים לו שמיכה על הכלוב הוא חושב שזה לילה אז הוא הולך לישון

פשוט... חיה מטומטמת :wtf:
Djsamorai
יכול להיות שהוא בא בישביל עכברים או משהו ..
תיבדוק את העיניין הזה !
Dj Moriano
חחחח אחי העיקר שאתה בסדר....

אני פעם גידלתי נחשים היה לי איזה 8....
s0undw4v3
גם אני הייתי עושה אותו דבר במקומך... זה מפחיד אחושמוטה!!!
ראיתי איזה סרט בערוץ 8 על איזה אחת שיוצאים לה נחשים מהאסלה בשירותים..
תתארו לעצמכם... ;)

ובקשר לתוכי- כל תוכי חושב שזה לילה כששמים לו שמיכה מעל הכלוב... זה טריק ישן... :wtf: :wtf: :wtf:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by s0undw4v3 ובקשר לתוכי- כל תוכי חושב שזה לילה כששמים לו שמיכה מעל הכלוב... זה טריק ישן... :wtf: :wtf: :wtf:


עשו את זה אז בנשואים פלוס... זה היה מצחיק!!!
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Hell_Copter


עשו את זה אז בנשואים פלוס... זה היה מצחיק!!!


חחחחחחחחחח
זוכר את הפרק!!!!!!
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
eXeTik
quote:
Originally posted by ProjectFive
דווקא היה חמוד אלייך
ליקק אותך
למה נבהלת?

סצם אחי

מקווה שתצא מזה מהר
יש דברים יותר גרועים בחיים


יווווווו
אני זוכר אותך...
topchoicemp3.com
או
StoMp2o0o
מזכיר לך משהו? ;)
Flotser
quote:
Originally posted by DJ-Energy
זה מצחיק אותכם כוס עמק
כמעט חטפתי התקף לב!!!!!

:(:(:(:(:(:(



חחחחחחחח

אני מה זה מבין אותך, אם זה היה קורה לי כנראה שבאמת הייתי חוטף איזה התקף, למה מגיל קטן יש לי מן עוות כזה שנחשים זה הדבר שהכי מפחיד אותי בעולם.
oren_naor
אני סומך על הכלבה שלי שלא תיתן לאף נחש להתקרב לפה...

:disbelief ;)

GLoBaL-MUZiK
quote:
Originally posted by Narcotic Mind


:stongue: :stongue: :stongue:
מקסימום עושים לו לילה או שתאפשר לי להרוג אותו

שמעו יש לו את התוכי הכי מטומטם שראיתי בחיים שלי
דבר היחיד שהוא יודע לעשות זה לזיין תשכל ולפצח גרעינים שחואים ואני רציני, ואם משחררים את התוכי הזה אז הוא לא אף גבוה הוא עף בגובה העניים שלך וכשהוא מתקרב אליך הוא לא זז הוא ממשיך ישר לעין
והדבר הכי מפגר זה שאם שמים לו שמיכה על הכלוב הוא חושב שזה לילה אז הוא הולך לישון

פשוט... חיה מטומטמת :wtf:


אחי אני מת לפגוש את החיה העצבנית הזאת, תעשה איזה סרט תעודי על התוכי, יהיה מצחיק
זה נזכיר לי סרט על הגרמנילס או משהו כזה.... ששמו להם וילון שחור והם הלכו לישון, ואז הרגו אותם

ובושא אחר
יובל אחי זה באמת חוויה לא נעימה ואני מקווה שהיא לעולם לא תקרה לי
Flotser
quote:
Originally posted by oren_naor
אני סומך על הכלבה שלי שלא תיתן לאף נחש להתקרב לפה...

:disbelief ;)


הכלבה או החתולה (לא זוכר) של חבר שלי שגר באיזה יישוב, תפסה איזה נחש צפע והכניסה אותו לבית , היא חשבה שהוא מת, אבל הוא עדיין היה בחיים...

אבל הם הרגו אותו.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Privacy Statement