|
הרגע עברתי את הדבר הכי מפחיד שקרה לי בחיים!! (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| YuVaL |
חחחחחחחחחחחחחחחח
WTF
מזה הבאמפ הזה
Bringing me back bad memories
:(:(:(:(:( |
|
|
| Sniper |
ואווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו
אריאל מה זה צריך להיות?!@#)_#_)%@_#$)_!@)#_!)@$_ |
|
|
| KrazyDJs |
מפלי ידע נשפכים לו מהאוזניים :)
אחי...אתה חכם...
אתה לומד אוטומציה ובקרה ? :D ;) |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by YuVaL
מזל שיש לנו פה מקלט במכון
אני ישר טס למקלט
:nervous: :nervous: |
מה כוונה מכון? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
מפלי ידע נשפכים לו מהאוזניים :)
אחי...אתה חכם...
אתה לומד אוטומציה ובקרה ? :D ;) |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח סטודנט באורט :)
וקוסמיק...
ממש אותו דבר שיש לך ג'וק בנעל ונחש בבית... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by YuVaL
אני עדיין קצת בתראומה ממה שקרה אבל אני יספר בכל זאת:
אני יושב פה במכון (כן יש לי מכון בבית והמחשב נמצא במכון) שומע לי את:
01-flutlicht-icarus__big_al_s_club_reworking-tclub.mp3
ופתאום
אני שומע כזה...
צצצצצצצצצצצצצצצצצ.....
צצצצצצצצצצצצצצצצצצ.................
אני לא מבין מה קורה
פתאום אני סוגר ת'מוסיקה שהייתה בוואליום חזק
ופתאום אני מרגיש משהו מלקק לי ת'רגל
אני ישר מעיף ת'רגל שלי משם ורואה נחש שחור באורך מטר שלושים בערף מתחת לשולחן מחשב שלי
אני ישר חוטף אמוק
אני אומר לי הצילו
לא הייתי יכול לדבר
פחדתי כמו שאף פעם לא פחדתי בחיים שלי משום דבר....
אני רואה ת'נחש פותח ת'פה כזה ומוציא קול מוזר
מזל שיש לנו פה מקלט במכון
אני ישר טס למקלט
סוגר ת'דלת
כמעט התחלתי לבכות מרוב פחד, נהייתי כולי לבן....
אחרי איזה 2 דקות פתחתי ת'דלת
ועדיין שמעתי את הצצצצצצצצצ שלו.....
אז ישר סגרתי ת'דלת בפחד לא נורמלי
אחרי איזה 3 דקות....
אני פותח תיפה ת'דלת.... לא שומע כלום
טס לדלת ובורח הביתה
ישר אמרתי לאמא שלי שיש נחש במכון
ואז אבא שלי ירד למכון ולא הצליח לתפוס אותו
אז קראנו ללוכד נחשים
בסוף הוא הגיע ולקח אותו בשתי שניות מאיפה שהוא התחבא.....
למזלי זה היה נחש שחור והוא לא מזיק...
הוא עשה לנו איזה הרצאה של חצי שעה והסביר לנו מה צריך למה איפה מתי לעשות והכל....
קיצר עכשיו הוא הלך....
ואני עדיין בשוק ואני מפחד עכשיו משהו פחד מזה שעוד נחש יבוא פה למכון ואולי זה יהיה הפעם נחש ארסי....
אסור לי לפתוח ת'דלת כי ככה הוא כנראה נכנס למכון....
ואני ממש לא יודע מה לעשות...
אבל נתגבר אני חושב.....
:(:(:(:(
:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: |
איך הגיע נחש לשם? יעני מה .. זה איזור לא מטופח או משהו?
בסביבה שלנו נדיר שיש נחשים
אבל אחי תכלס תשכרו מאבטח שיבדוק כל נחש שנכנס לשםם ואם הוא ארסי שיתפוס אותו וזהו... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Shahar
אבל אחי תכלס תשכרו מאבטח שיבדוק כל נחש שנכנס לשםם ואם הוא ארסי שיתפוס אותו וזהו... |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אדם שישב להם בבית ולא יעשה כלום ואז פעם בכמה שנים שבא נחש הוא יבדוק אם הוא ארסי...
אחלה עבודה :) |
|
|
| Shahar |
חחחחחח המ המכון ממש ממש בבית ?
יו ראסמי מפחיד אם פורצים לך נחשבים הבית
אבל פסדר תחשוב במקום שעל כל נחש הוא יזמין לוכד אז המאבטח יבדוק אם הנחש ארסי ורק אם כן יזמינו |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by cluBBer
מה כוונה מכון? |
נו אתה יודע...
כמו המכוני ליווי האלה... :)
אל תפוס מיובל פראייר ;) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
נו אתה יודע...
כמו המכוני ליווי האלה... :) |
אז בגלל זה הוא אומר שלא חסר לאבא שלו כלום.... |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
לי יש בעיה אם החלון בחדר, מי שבנה את החלון ישלו תסמונת דאון או משהו, החלון יותר קטן מהמסגרת אז מלא חרקים נכנסים והולכים איתי מכות, קיצר היום אני שומע מוזיקה בסטייל פיתאום ה"אדום הגדול" עורך עצלי ביקור, שתבינו ה"אדום הגדול" זה מן יצור ענק אדום מן הסתם אם כנפיים וקול מעצבן
קיצר אני רץ לשרותים מביא את הקיי-100 ועושה איתו תופסת, קיצר הוא ניסה לעקוץ אותי או משהו כזה אני עושה צצצצצצצ לתוך העין
הוא מפרפר ונתקע בקיר, אבל לא מת...שעה הלכתי איתו מכות עד שהבן זונה מת סוף סוף, אבל זה היה מפחידדדדדדדדדד כי אני רגיש לעקיצות של הדברים האלה
עוד מקרה שקרא לי זה שזרקתי את העלים של העגבניה, בלמעלה שלהם, אז יום אחד אני רואה את העלה על השטיח, בא להרים אותו ומסתבר שזה עכביש ענקקקקקקקק, אני בשוק...מחזיק את היצור הזה ביחד אחת וביד השנייה נכנס לאמוק, בסוף ברחתי מהחדר וחזרתי אחרי שעתיים בערך
me vs. bugs = 1:1 |
|
|
| Hell_Copter |
חחחחחחחחחחחחח יא בקר שכמוך!!!!
אתה אימה לכל החרקים אי שם :)
אל תפחד :D |
|
|
|
|