return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
הרגע עברתי את הדבר הכי מפחיד שקרה לי בחיים!! (pg. 3)
View this Thread in Original format
oren_naor
quote:
Originally posted by Flotser


הכלבה או החתולה (לא זוכר) של חבר שלי שגר באיזה יישוב, תפסה איזה נחש צפע והכניסה אותו לבית , היא חשבה שהוא מת, אבל הוא עדיין היה בחיים...

אבל הם הרגו אותו.


חחחחחחח
איזה כלבה טיפשה..
מה שטוב זה שהכלבה שלי אף פעם לא נכנסת לבית...

:-)
Ariels
אם זה רק היה קורה אצלי....אההההה
אני מזהה נחשים, בטח היה לך איזה אינדיגו
או בואה עצים, כמה כסף הייתי עושה על אחד כזה
?!!!?!!!?!!!?!!?!
oren_naor
quote:
Originally posted by Ariels
אם זה רק היה קורה אצלי....אההההה
אני מזהה נחשים, בטח היה לך איזה אינדיגו
או בואה עצים, כמה כסף הייתי עושה על אחד כזה
?!!!?!!!?!!!?!!?!


איזה כסף היית עושה עליו?
oDrori
quote:
Originally posted by SiLvErSkY
חבל שהוא לא היה ערסי


לא יפה אחי מה אתה מתעצבן כ"כ מהר
Hell_Copter
quote:
Originally posted by oren_naor


איזה כסף היית עושה עליו?


אתה לא יודע שלאריאל יש קריירה במכירת נחשים לחבר שלו??
חבר שלו מגדל אותם או משהו
oren_naor
quote:
Originally posted by Hell_Copter


אתה לא יודע שלאריאל יש קריירה במכירת נחשים לחבר שלו??
חבר שלו מגדל אותם או משהו


סבבה...

מאיפה אני אמור לדעת?
Agent-Fire
quote:
Originally posted by oren_naor

מאיפה אני אמור לדעת?


חחחחח..... אתה לא יודע כלום, הא?
oren_naor
quote:
Originally posted by Agent-Fire


חחחחח..... אתה לא יודע כלום, הא?


כן אפשר להגיד..
אני לא מבין בכל הדברים האלה שאתם מדברים עליהם פה
Hell_Copter
חפיף אחי קורה
אז תן לנו לדבר על זה וככה תלמד
אם כל שניה תשאל לא תגיע לשום מקום
oren_naor
quote:
Originally posted by Hell_Copter
חפיף אחי קורה
אז תן לנו לדבר על זה וככה תלמד
אם כל שניה תשאל לא תגיע לשום מקום


איך אני ידע אם אני אשאל?
מה מאיפה אני אמור לדעת שהוא אוסף נחשים ( החבר שלו )??? אז שאלתי...

Ariels
חבר שלי, יוני, מרעננה הוא חד מעשרת אספני הנחשים הגדולים בישראל
יש לו על כל יד קעקוע ענקי של נחש.
צד אחד קוברה בשניה נחש שכאילו נכנס אל מתחת וחוזר אל מעל העור כמה פעמים.
עכשיו הוא בצבא אז כל הנחשים שלו בכושי 101 עד שהוא ישתחרר
קיצר נחש עולה מינימום 200 שקל ואלה התינוקות הקטנים.
כל נחש אחר לא ארסי בוגר יכול להגיע מ500 שקל ועד בכלל תלוי בגודל.
קיצור יובל יצאת פראייר, לא כזה פראייר כי תכלס לא ידעת)
אבל תדע שהלוכד עשה על הנחש שלך ככה איזה 1000 שקל מינימום
Dj Moriano
אריאל צודק היה לי נחש שהוא היה ממש ממש ממש קטן (מתי שקניתי אותו) הוא היה בגודל של קופסת חומוס של 200 גרם והוא עלה אז 400 שקל שהם גדולים הם שווים הרבה יותר וגם שילמתם לתופס אז בכלל הוא הרוויח....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Privacy Statement