return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 
הרגע עברתי את הדבר הכי מפחיד שקרה לי בחיים!! (pg. 7)
View this Thread in Original format
Tarantula
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איזה חמוד נלחם עם חרקים:stongue:
אני לא מנסה אפילו, אני בורחת בצרחות וזהו:nervous:
ADiSH
זה הדבר הנכון לעשות..
אלימות זה לא הפיתרון, אם איזה חרק מתחיל אתכם פשוט תלכו..
:happy2:
Ariels
לפני כמה שבועות כמה בנות רצו להכנס להתקלח במפקדה של הנח"ל עכשיו פתאום באמצע נכנס לשם ג'וק וכל הבנות רצות החוצה רטובות עם מגבות עליהן
:gsmile: :crazy: :toocool: :happy2: :haha: :stongue: :disbelief :p :eyes: ;) :) :D
קיצור בדיוק עברתי שם אני נכנס למקלחת רוצה איזה ג'וק חמוד ליד הפח אשפה, הבאתי נייר טואלט שמתי על התחתית של הנעל וכזה מהר דרכתי עליו

חחחחחחחחחחחח... איזה רעש של התבקעות הוא עשה, כמו ביסלי


ואיזה יום אחד הייתי בבאר עם כמה חברה קיצור פתאום ג'וק עובר על הרצפה והבנות כמו מפגרות צורחות ורצות לצד השני של החדר, מתחבקות וקופצות כמו ילדות מפגרות, קיצור אני רץ רץ רץ רץ רץ, נותן לג'וק בעיטה והוא מתהפך על הגב אז באתי והתחלתי לנשוף עליו כמו שהיינו משחקים בימי הולדת בכתה ד' עם הצמר גפן שנושפים, העפתי אותו ככה איזה 3 מטר ואז הוא התהפך על הגב וברח
בינתיים אחד מהחברה של שחברה שלו חיבקה אותו מרוב פחד תופס כמה שערות מהראש שלה ומעביר לה על הכתף שהיא תחשוב שזה חרק
היא כאילו בוכה מפחד ואז פתאום שקט והיא מתחילה לצרוח בהסיטריה, הבנות בצד השני של החדר התחילו גם לצרוח, כל הבנות קופצות כמו מפגרות ואנחנו נקרעים מצחוק

עאלק, המין החזק בתחת שלי
ADiSH
quote:
Originally posted by Ariels

עאלק, המין החזק בתחת שלי


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
:stongue: :stongue:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Ariels
לפני כמה שבועות כמה בנות רצו להכנס להתקלח במפקדה של הנח"ל עכשיו פתאום באמצע נכנס לשם ג'וק וכל הבנות רצות החוצה רטובות עם מגבות עליהן
:gsmile: :crazy: :toocool: :happy2: :haha: :stongue: :disbelief :p :eyes: ;) :) :D
קיצור בדיוק עברתי שם אני נכנס למקלחת רוצה איזה ג'וק חמוד ליד הפח אשפה, הבאתי נייר טואלט שמתי על התחתית של הנעל וכזה מהר דרכתי עליו

חחחחחחחחחחחח... איזה רעש של התבקעות הוא עשה, כמו ביסלי


אני חייב לשאול...
כל כך הרבה בנות רק עם מגבת ורטובות...
ואתה נכנס להרוג ג'וקים?!?!
מה נסגר איתך!??!?
Ariels
?! אויש מתי תתגייס

אתה לא יודע שבצבא אין כוסיות... הן כולן בקריה יוצאות הביתה ב12

זה פשוט היה מאוד משעשע למעוך ג'וקים ולצאת
! החוצה עם הג'וק מעוך על הנייר טואלט ולצעוק: הוא מת
NyKoN
חחחחח
אריאל רצחת אותי
:D

כשהייתי ממש קטן אז אבא שלי בדיוק חזר מהצבא והביא איתו בטעות מתנה- עקרב צהוב
קיצר אני ואח שלי יושבים על הרצפה בחדר שלי אני עם הגב לארון ואח שלי מולי ואז הוא כזה אומר לי
"אלון יש מאחוריך עקרב, תקום"
ואני כזה חושב שהוא מאה אחוז מסתלבט עלי כי אם הייתי מסתכל אחורה הוא בטח היה דופק לי איזה כאפה
ואז הוא נהיה רציני ואמר לי שוב אז ברחתי בטירוף אפילו לא ראיתי אותו
ואח שלי גם יצא אחרי וסגר את הדלת
ואז אבא שלי ירד למטה ובדיוק דוד שלי התקשר ואבא שלי שואל אותו כזה "תגיד, איך הורגים עקרב?" אז דוד שלי עונה לו ואבא שלי שואל אותו "אה... עם נעל"
ואז הוא אמר לו שהוא מתקשר עוד דקה
לקח את הנעל מהצבא שלו ומחץ לעקרב את הצורה
חחחחחחחחחחחחחחחח

אפרופו נחשים... היה לנו נחש בברזיה בכיתה ב' בדיוק כששתיתי מישהו ראה אותו ואז בא השרת וזיין אותו עם מטאטא
DJ-Kreing^^
יש לי עקרב שחור באקווריום שאני מגדל אותו כבר כמה חודשים.
מצאתי אותו בגינה של חבר שלי, אז תפסתי איזה צינצת הכנסתי אותו פנימה.
ואז שמתי אותו באקווריום שהיה פעם של הנחש שלי.
ומאז הוא שם, אני זורק לו כל מיני חרקים קטנים למרות שנראה לי שהוא לא אוכל אותם בכלל, הוא סתם כל הזמן ממיין את החול עם הצבטות ומוציא ממנו דברים.
:rolleyes:
NyKoN
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
יש לי עקרב שחור באקווריום שאני מגדל אותו כבר כמה חודשים.
מצאתי אותו בגינה של חבר שלי, אז תפסתי איזה צינצת הכנסתי אותו פנימה.
ואז שמתי אותו באקווריום שהיה פעם של הנחש שלי.
ומאז הוא שם, אני זורק לו כל מיני חרקים קטנים למרות שנראה לי שהוא לא אוכל אותם בכלל, הוא סתם כל הזמן ממיין את החול עם הצבטות ומוציא ממנו דברים.
:rolleyes:



חחחח
ממיין חול?
אולי הוא מכסה את החרא שלו? או אולי הוא מכסה את התוכניות שלו לברוח מהאקווריום?
Ariels
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
יש לי עקרב שחור באקווריום שאני מגדל אותו כבר כמה חודשים.
מצאתי אותו בגינה של חבר שלי, אז תפסתי איזה צינצת הכנסתי אותו פנימה.
ואז שמתי אותו באקווריום שהיה פעם של הנחש שלי.
ומאז הוא שם, אני זורק לו כל מיני חרקים קטנים למרות שנראה לי שהוא לא אוכל אותם בכלל, הוא סתם כל הזמן ממיין את החול עם הצבטות ומוציא ממנו דברים.
:rolleyes:


!?!?!!?!?!!?!ממיין חול

אחי זה הדבר הכי מטומטם שאי פעם קראתי

DjChook
חחחחחחחחחחחחחח ראסמי

יוו אריאל אתה שוב חזרת להצחיק אותי כמו פעם חחחחחחחח

לא צחקתי מיזה עד שלא הארת את פני למה שהוא רשם
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Ariels
!?!?!!?!?!!?!ממיין חול

אחי זה הדבר הכי מטומטם שאי פעם קראתי


חחחחחחחחחח
יש מצב בהחלט :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 
Privacy Statement