return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
הרגע עברתי את הדבר הכי מפחיד שקרה לי בחיים!! (pg. 4)
View this Thread in Original format
oDrori
פחחח, מה אתם רוצים, שיילך לתתפוס אותו בעצמו?
ועוד כמו שהוא נבהל?
Segev
תשמע.... אתה הומו פחדן אשכנזי!!!
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Segev
תשמע.... אתה הומו פחדן אשכנזי!!!


מזה?!!?

:whip: :whip: :whip: :whip:
Segev
quote:
Originally posted by Segev
תשמע.... אתה הומו פחדן אשכנזי!!!


אח שלי אני מזה מצטער זה היה חבר שלי אני לא היתי בחדר והוא רשם את זה
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Segev


אח שלי אני מזה מצטער זה היה חבר שלי אני לא היתי בחדר והוא רשם את זה


טוב
סולח
;)
Segev
10x

מצטער
nesher
אורן
ביקשת באמפ
:D
Ariels
quote:
Originally posted by YuVaL
למזלי זה היה נחש שחור והוא לא מזיק...


ארבעה מחמשת זני הנחשיים הארסיים בארץ הם שחורים/אפור כהה
נחש ארסי לא מצרצר, אין לו שום סיבה לעשות רעש
הרעיון הוא אפקט הפתעה

נחשים צבעוניים/מרעישים בד"כ הם נחשי חנק ולא ארסיים כי הצבעים/רעש נועדו להרתיע חיות אוכלות נחשים

ותמיד תזכור נחש לא יכיש אותך כי הוא ינסה לאכול אותך אלא כי הוא מפחד ממך

אלא אם כן יש לך איזה פצע ואז הוא מריח דם וחושב שאתה עכבר ממש גדול
Rising
quote:
Originally posted by nesher
אורן
ביקשת באמפ
:D


:toothless :toothless :toothless
Ariels
quote:
Originally posted by s0undw4v3
ראיתי איזה סרט בערוץ 8 על איזה אחת שיוצאים לה נחשים מהאסלה בשירותים..
תתארו לעצמכם... ;)


....כן אני מתאר לעצמי איזה מסכן הנחש שיקבל ממני יציקה של חרא לעין

ADiSH
אני פעם הייתי ליד המחשב, ופתאום ראיתי גומיה אז באתי להרים אותה והגומייה נשכה אותי!
זה היה עכביש.. ירד לי דם אחר כך, והתחלתי לטפס על קירות..
אבל עבר לי.. :happy2:
AnthemFreak
quote:
Originally posted by Segev
תשמע.... אתה הומו פחדן אשכנזי!!!

הגזענות במושב שדי חמד עוברת כל גבול!!!
חחחחחחחח
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Privacy Statement