return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 
Woohooo!!!!! Ik kan naar het 2e jaar!
View this Thread in Original format
Optimus
JAAA!!!!! Ik kijk net op intranet van mijn school om ff mijn cijfers te sjekken en te kijken of ie al geupdate was en wat zie ik... IK heb mijn ONDERZOEK tentamen (een 4,8) gehaald!!!! heb nu genoeg studiepunten, krijg nog 2 opdrachten terug en haal het dus! Ik ga naar het 2e jaar!!!!! JAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

Ow ja, ik ben zo blij, omdat ik al met mijn 3e HBO opleiding bezig ben, dus ik mag welus een keertje naar het 2e jaar:D:D:D


en boeiund dat dit een useless thread is, dr is toch geen mod in de buurt:p:p::tongue3 :happy2: :haha:

VANAVOND PARTYen!!!
New Wave
gefeliciteerd kerel!!!!
Niet te veel zupen!!
arrows
gefeliciteerd he, ik d8 dat ik de enige was die 3 keer geswitch was bij een HBO opleiding.
Raymond
jah en ik ga naar de 4e!!! Applausje voor mezelf :D

Nog een half jaartje klooien op school en daarna afstuderen :eek:

En dan m'n Ferrarie© aanschaffen ;)
M5
volgend jaar 3de jaar alweer.. pff gaat hard..

waarvan half jaar stage...

ik sta op 84 pnt. dus ik heb alles nog .. :D :D i r0xx
arrows
ik ga nu ook naar de 3e klas, maar door het overstappen van opleiding ben ik twee jaar kwijt geraakt. Het geeft niet, student zijn is het mooiste wat er is ;) Dit komende jaar stagelopen (hopelijk bij Heineken) daarna halfjaartje buitenland studeren (UK) en dan afstuderen.
TranceFool
haha vet man!!!!
gefeliciteerd gozer! :)
Emphelator
!!!Gefeliciteerd!!!
DJ_Siesta
congrats, ik was dit jaar bijna blijven zitten, maar toen ik heel ff aardig deed enzo, ging ik tog nog over, lieve mevrouw haitsma :)



greetzoir
mr.marcello
quote:
Originally posted by Raymond
jah en ik ga naar de 4e!!! Applausje voor mezelf :D
Nog een half jaartje klooien op school en daarna afstuderen :eek:


Same over here!!! :D
Eindelijk naar de 4e, maar wel met wat studie-vertraging.....

Met vriendelijke groet.

Rinus
Gefeliciteert man, ook Ik ga naar het volgende jaar (2e). Al me punten en toch niks gedaan dit jaar. Hoe is het mogelijk vraag ik me soms af :conf:
AlFerox
gefeliciteerd!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement