|
Woohooo!!!!! Ik kan naar het 2e jaar! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Miss Proximus |
hahah 2002 :D
ja hoe is t nu eigenlijk supersjinees? nu naar t derde jaar? :p
vandaag m'n laatste lesweek OOIT (van deze k*topleiding dan), daarna nog enkele dingen herkansen in me eigen tijd, dan in september LEKKER een tijdje weg!
best raar dat ik sommige mensen gewoon meer dan een jaar niet ga zien! kom nl pas 31 juli 2004 ofzo terug.
long live internet :) |
|
|
| SnuggLe |
Nah, ik ben aan het afstuderen.
Nog een maand of 7 en dan mag ik me drs. in de Bestuurskunde noemen, en stroomt hopelijk het geld binnen :)
Dan nog verder bij de polisie denk ik. |
|
|
| SnuggLe |
Nah, ik ben aan het afstuderen.
Nog een maand of 7 en dan mag ik me drs. in de Bestuurskunde noemen, en stroomt hopelijk het geld binnen :)
Dan nog verder bij de polisie denk ik.
Maareh.. Tin, Gefeliciteerd kerel! |
|
|
| DJ_Siesta |
tjakkaaaaaaaaaaaa en ik blijf lekkkerrr zitten:), achja jaartje meer of minder maakt me niet
ciao! |
|
|
| Optimus |
| ik ga zo goed als zeker door naar jaar 3 btw:D Volgend jaar waarschijnlijk stage bij een reclamebureau woohooo!!!!!! |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Nah, ik ben aan het afstuderen.
Nog een maand of 7 en dan mag ik me drs. in de Bestuurskunde noemen, en stroomt hopelijk het geld binnen :)
Dan nog verder bij de polisie denk ik. |
nee hoor.. master of science ben je dan, ofsow!
toch?? |
|
|
| SnuggLe |
Eh..FunkySimon (en voor de rest ook), aub GEEN oude threads meer omhoog halen. Dat is mateloos irritant. Kunnen de moderators weer alles gaan sluiten. Dus doe dat aub niet... Threads van een week of 3 geleden kan nog, maar geen dingen van een jaar oud. Dit gezeik hebben we een tijd geleden ook al gehad.
| quote: | Originally posted by AlFerox
nee hoor.. master of science ben je dan, ofsow!
toch?? |
Nee, ik wordt nog drs. :) Oude stempel! |
|
|
| magrec |
Ja het ligt er ook maar net aan wat je hebt gestudeerd.
Ik ga nu naar het 4e jaar maar heb wel een achterstand opgelopen :( klote spaans :( |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by magrec
:( klote spaans :( |
hulp nodig? ;)
Bram jij bent inderdaad van een hele ouwe stempel :p drs dat is toch uitgevonden tijdens de steendtijd ofzo? :D |
|
|
| arjoderoon |
nah ik heb nog nie eens 21 punten gehaald maar ga lekker stoppen met deze studie en voor de 3e keer aan iets beginnen.... lekker versneld CE doen aan de Hanzehogeschool...over 3 ben ik klaar een dan maybe nog 1 jarige master :)
maar nu is het eerst vakantie |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by FunkySimon
Stelling:
Er veranderen meer mensen van studie dan vroeger, en de keuze om te switchen wordt ook sneller gemaakt.
|
Weet niet of het meer is dan vroeger, heb geen referentiekader, maar als ik kijk naar mijn oude klas is zeker de helft al gestopt of geswitcht.
Veel die hebben gewoon een te zware opleiding gekozen en gaan nu een lichtere WO opleiding of HBO doen.
En ja studiekeuze is nu eenmaal moeilijk, omdat je nooit precies weet wat je moet verwachten en altijd maar moet zien of het aansluit bij wat je wilt. |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Nah, ik ben aan het afstuderen.
Nog een maand of 7 en dan mag ik me drs. in de Bestuurskunde noemen, en stroomt hopelijk het geld binnen :)
Dan nog verder bij de polisie denk ik. |
kan je niet een veel betere baan krijgen in het bedrijfsleven??
anyweej.. school hoop ik op mn 27ste ofzow afgerond te hebben :D nog lange weg te gaan dus :crazy: |
|
|
|
|