|
Woohooo!!!!! Ik kan naar het 2e jaar! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Little Theseus |
waah hoertje! Beter voor je man!
Kheb zelf dus mn studie niet gehaald. Schoolleiding was niet bereid om mee te werken; ik had een 5.3 gehaald voor een tentamen, herkansd, alleen veel slechter herkansd ommdat .. uhh stress, afkijkturken en het was moeilijker... had dus een 3,5 en het laatste cijfer blijft staan.
Bleek het tentamen 2 dagen voor het hertentamen te zijn opgehoogd met maarliefst 2 tiende punt!!! Had ik dus een 5,5 en helemaal niet hoeven te herkansen. Schoolleiding wilde dit dus niet rechtzetten, overgang viel niet meer te redden en ik ga zwaar depri maar wat werken want die hertentamens zijn toch nutteloos geworden. Word ik eergister opgebeld door de schoolleiding: gefeliciteerd, we hebben toch nog dat cijfer voor je kunnen veranderen, goed he!!!! Ik dus superkwaad dat ze te laat waren, de kneuzen, ze hadden geen enkele suggestie gegeven dat er nog hoop was om m'n overgang te redden, maar dat bleek dus niet, lijers.
Maarreh, jij bent iig beter af Sjinees, geniet ervan, zie je op Mysteryland ;) |
|
|
| DjSuez |
Gefeliciteerd allemaal!
Ik ga ook over naar t tweede jaar van men studie (biologie), alleen moet ik eigenlijk van de zomer nog wel 1 van de 4 herkansingen halen, maar dat gaat lukken...:rolleyes: |
|
|
| Smirnoff |
zo...:eyes: :conf: |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Smirnoff
zo...:eyes: :conf: |
LOL, wat staat hier nu dan, ik denk, graag 2 bami met sambal bij |
|
|
| Smirnoff |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
LOL, wat staat hier nu dan, ik denk, graag 2 bami met sambal bij |
Nou, ik heb effe of internet lopen snuffelen...
en als het goed is moeten er felicitaties staan.
Het spijt me als er wat anders staat *lol* ;) |
|
|
| Optimus |
| ik zal t es ff vragen wat er staat:D:D:D |
|
|
| Smirnoff |
Ik heb het uit een wazig nederlands-chinees woordenboek op I-net.
Weet alleen de link niet meer.... :(
Ben best benieuwd wat er staat..:D:Dhet heeft als het goed is wel wat met felicitaties te maken..
Wacht...
Ik print het wel effe uit en vraag het hier wel effe bij de chinees van de week !!
(Als ik maar geen kung foo praktijken krijg) |
|
|
| Access |
Moah ... hep 'n beetje zitte kutte dit jaar op school ... zit in de 3e jaar van 'n ICT MBO opleiding op 't ROC Leiden ... maar die gaste daar kenne totaal geen lesgeve, steke geen poot voor je uit en schuife alle schuld op de leerlinge als er iets fout gaat met 't lesprogramma ...
en ik hep trouwes alle intresse in computers verlore ... ik gebruik zo'n ding alleen nog maar om 'n beetje te internette en natuurlijk voor muziek ...
maar goed, ik ga denk ik nog net over naar 't 4e en laatste jaar ... als ik dat red ben ik eindelijk van school verlost !!! yesz !!! |
|
|
| MaGiK54 |
| Gefeliciteerd !!! :eyes: |
|
|
| drpeer_holland |
| Ik kan ook over naar mijn 2de jaar. Moet nog 1 vak uit mijn P fase. Maar ik mag tenminste over naar mijn 2de jaar |
|
|
| Smirnoff |
hey optimus, weet je al wat het betekend ??
Ben wel benieuwd ! |
|
|
| arrows |
Ik heb vanochtend ff mijn cijfers opgehaald voor het laatste blok.
Jesus man, het leek wel een toto formulier.
Ik wist in april dat ik al over was en heb mijn laatste tentamenweek helemaal verknaakt. Nu 'mag'ik alles in augustus eventjes mijn toetsen over doen. Sommige leraren waren er helemaal niet bij de inzage...Leve het Ichtus:whip: :whip: |
|
|
|
|