|
Woohooo!!!!! Ik kan naar het 2e jaar!
|
View this Thread in Original format
| Optimus |
JAAA!!!!! Ik kijk net op intranet van mijn school om ff mijn cijfers te sjekken en te kijken of ie al geupdate was en wat zie ik... IK heb mijn ONDERZOEK tentamen (een 4,8) gehaald!!!! heb nu genoeg studiepunten, krijg nog 2 opdrachten terug en haal het dus! Ik ga naar het 2e jaar!!!!! JAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
Ow ja, ik ben zo blij, omdat ik al met mijn 3e HBO opleiding bezig ben, dus ik mag welus een keertje naar het 2e jaar:D:D:D
en boeiund dat dit een useless thread is, dr is toch geen mod in de buurt:p:p::tongue3 :happy2: :haha:
VANAVOND PARTYen!!! |
|
|
| New Wave |
gefeliciteerd kerel!!!!
Niet te veel zupen!! |
|
|
| arrows |
| gefeliciteerd he, ik d8 dat ik de enige was die 3 keer geswitch was bij een HBO opleiding. |
|
|
| Raymond |
jah en ik ga naar de 4e!!! Applausje voor mezelf :D
Nog een half jaartje klooien op school en daarna afstuderen :eek:
En dan m'n Ferrarie© aanschaffen ;) |
|
|
| M5 |
volgend jaar 3de jaar alweer.. pff gaat hard..
waarvan half jaar stage...
ik sta op 84 pnt. dus ik heb alles nog .. :D :D i r0xx |
|
|
| arrows |
| ik ga nu ook naar de 3e klas, maar door het overstappen van opleiding ben ik twee jaar kwijt geraakt. Het geeft niet, student zijn is het mooiste wat er is ;) Dit komende jaar stagelopen (hopelijk bij Heineken) daarna halfjaartje buitenland studeren (UK) en dan afstuderen. |
|
|
| TranceFool |
haha vet man!!!!
gefeliciteerd gozer! :) |
|
|
| Emphelator |
| !!!Gefeliciteerd!!! |
|
|
| DJ_Siesta |
congrats, ik was dit jaar bijna blijven zitten, maar toen ik heel ff aardig deed enzo, ging ik tog nog over, lieve mevrouw haitsma :)
greetzoir |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Raymond
jah en ik ga naar de 4e!!! Applausje voor mezelf :D
Nog een half jaartje klooien op school en daarna afstuderen :eek:
|
Same over here!!! :D
Eindelijk naar de 4e, maar wel met wat studie-vertraging.....
Met vriendelijke groet. |
|
|
| Rinus |
| Gefeliciteert man, ook Ik ga naar het volgende jaar (2e). Al me punten en toch niks gedaan dit jaar. Hoe is het mogelijk vraag ik me soms af :conf: |
|
|
|
|