return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Woohooo!!!!! Ik kan naar het 2e jaar! (pg. 3)
View this Thread in Original format
Optimus
quote:
Originally posted by Smirnoff
hey optimus, weet je al wat het betekend ??

Ben wel benieuwd !


me moeder zegt dat t allemal losse karakters zijn en dat t dus niet eens een volledige zin is ghehehe:D:D:D
Smirnoff
hmmmm... dan klopt dat woordenboek zeker niet.

:(
magrec
hmm heb vandaag ff mijn lijste met stp gehaald...heb toch nog 29 puntjes gehaald maar ik mag alleen geen stage lopen dan maar vakken van het 4e jaar volgen moet toch wat he :)

ik ga dus naar 3e jaar :D
kreischer2000
nou mensen ik ben dus ook over ik ga (pas) naar 5 vwo
mr.marcello
quote:
Originally posted by kreischer2000
nou mensen ik ben dus ook over ik ga (pas) naar 5 vwo


Ach, je moet altijd ergens beginnen! :)

Met vriendelijke groet.
Jappio
He Optimus, als nog gefeliciteerd, tis al weer een tijdjuh geleden zie ik nu :)

En ook de rest allemaal gefeliciteerd :D

Ik kan ook naar t volgende (2e) jaar, maar ga andere opleiding doen. Dees is namelijk btje makkelijk en om nou mn hele leven achter zo'n pctje te zitten lijkt me ook nix.

Volgend jaar Bedrijfskunde aan de EUR in Rotterdam, van de week bevestigd, dus ik heb er zin an :)

LtR!
mantisnl
proficiat man;)
ben ook net geslaagd dus ik weet hoe je je voelt:)
mantisnl
khad t opzich ook best wel tegen optimus:rolleyes:
Original
hahaha... altijd leuk zon oude thread opgraven:haha:
moest ook ff goed kijken naar de post-datum.

Anyways ik heb me punten binnen om naar t volgende jaar te gaan.
Nu nog ff wat extra puntjes erbij halen bij m`n herkansingen. :D
mantisnl
oh lol, 2002 staat er:toothless :nervous:

[edit]
why de neuk graaf je toch al die posts op simon, zwaar irritant!
[/edit]

Blik
welke trieste opleiding geeft studiepunten bij een 4.8 :p

het is dan al wel een jaar oud, maar ik heb mijn propedeuse gehaald :D
Three 'O Three
Nou ik moet nog ff voordat ik vakantie heb stelletje hufters :(

Ennuh FunkySimon: Goed juist van je dat je m even naar boven haalt, je toont gewoon interesse en dat kan ik wel waarderen :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement