|
Woohooo!!!!! Ik kan naar het 2e jaar! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Smirnoff
hey optimus, weet je al wat het betekend ??
Ben wel benieuwd ! |
me moeder zegt dat t allemal losse karakters zijn en dat t dus niet eens een volledige zin is ghehehe:D:D:D |
|
|
| Smirnoff |
hmmmm... dan klopt dat woordenboek zeker niet.
:( |
|
|
| magrec |
hmm heb vandaag ff mijn lijste met stp gehaald...heb toch nog 29 puntjes gehaald maar ik mag alleen geen stage lopen dan maar vakken van het 4e jaar volgen moet toch wat he :)
ik ga dus naar 3e jaar :D |
|
|
| kreischer2000 |
| nou mensen ik ben dus ook over ik ga (pas) naar 5 vwo |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by kreischer2000
nou mensen ik ben dus ook over ik ga (pas) naar 5 vwo |
Ach, je moet altijd ergens beginnen! :)
Met vriendelijke groet. |
|
|
| Jappio |
He Optimus, als nog gefeliciteerd, tis al weer een tijdjuh geleden zie ik nu :)
En ook de rest allemaal gefeliciteerd :D
Ik kan ook naar t volgende (2e) jaar, maar ga andere opleiding doen. Dees is namelijk btje makkelijk en om nou mn hele leven achter zo'n pctje te zitten lijkt me ook nix.
Volgend jaar Bedrijfskunde aan de EUR in Rotterdam, van de week bevestigd, dus ik heb er zin an :)
LtR! |
|
|
| mantisnl |
proficiat man;)
ben ook net geslaagd dus ik weet hoe je je voelt:) |
|
|
| mantisnl |
| khad t opzich ook best wel tegen optimus:rolleyes: |
|
|
| Original |
hahaha... altijd leuk zon oude thread opgraven:haha:
moest ook ff goed kijken naar de post-datum.
Anyways ik heb me punten binnen om naar t volgende jaar te gaan.
Nu nog ff wat extra puntjes erbij halen bij m`n herkansingen. :D |
|
|
| mantisnl |
oh lol, 2002 staat er:toothless :nervous:
[edit]
why de neuk graaf je toch al die posts op simon, zwaar irritant!
[/edit] |
|
|
| Blik |
welke trieste opleiding geeft studiepunten bij een 4.8 :p
het is dan al wel een jaar oud, maar ik heb mijn propedeuse gehaald :D |
|
|
| Three 'O Three |
Nou ik moet nog ff voordat ik vakantie heb stelletje hufters :(
Ennuh FunkySimon: Goed juist van je dat je m even naar boven haalt, je toont gewoon interesse en dat kan ik wel waarderen :p |
|
|
|
|