|
מוד נוסף.....
|
View this Thread in Original format
| DJ-Energy |
טוב חבר'ס
שמעו
אני עוד מעט נוסע לשבועיים וחצי מחנה ואחרי זה אני חוזר ושבוע אחרי זה אני כבר נוסע לספרד
ובמילה חשבתי על זה
אנחנו צריכים עוד מוד כי מורן בקושי פה וזה מעצבן להיות מוד יחיד....
אז
אם אתם חושבים\רוצים להיות מודים
תגידו לי פה...
ונלך נדבר עם סוואמפר...
אז יאללה חבר'ס...
;) |
|
|
| Scorchio |
אני מעוניין
אני חושב שאני מספיק ותיק כאן ואני לא עושה בעיות
אז נראה לי אני די מתאים
:) |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by Scorchio
אני מעוניין
אני חושב שאני מספיק ותיק כאן ואני לא עושה בעיות
אז נראה לי אני די מתאים
:) |
טוב אז אני מניח שאני לא ייכנס לכאן.. |
|
|
| eXeTik |
Yטוב אל תתחילו לריב פה עכשיו מי מתאים ומי לא
וכן יובל- כבר דיברתי על זה עם סוואמפר... |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by NyKoN
רועי |
מסכים |
|
|
| Ariels |
| המחוק הזה עוד יסגור טרדים שהוא כתב |
|
|
| Djsamorai |
| quote: | Originally posted by Ariels
המחוק הזה עוד יסגור טרדים שהוא כתב |
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| yahel222 |
| רועי.....ולא רק כי יש לו נראה לי יותר פוסטים מלסוואמפר בעצמו.... |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by yahel222
רועי.....ולא רק כי יש לו נראה לי יותר פוסטים מלסוואמפר בעצמו.... |
חחח :)
מבחינתי נראה לי רועי או חן וגם שאר הוותיקים, מי שיש לו זין לזה. |
|
|
| Dj Moriano |
רועי, למרות שגם לי לא אכפת (אני אפילו רוצה) ואני לא השתתפתי באף ריב
וגם אני יותר ותיק מרועי וגם היה לנו את אותו אבטר ובגלל שאני כל כך בוגר הסכמתי לתת לו להשאר איתו ושאני יחליף.... (אני נחמד) למרות שבעיקרון אני בעד רועי |
|
|
|
|