return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
Vernegering van de muziekstations? (pg. 3)
View this Thread in Original format
Rudy
quote:
Originally posted by Optimus


je bent zeker een vriendje van Rudy...:rolleyes:

tis te zien...:rolleyes:


Gast, wtf heb ik hier echt mee te maken!! Oh ja ik was die extreem rechtse gestoorde gast die hier het forum liep te verneuken! Dit heeft nix met extreem rechts en dus vanuit jouw oogpunt ook nix met mij te maken!

Ben het wel met iedereen eens hoor! Maar we wisten toch al dat die muziek zwaar verneukt is op die music channels!!
Vinyl Boy
quote:
Originally posted by hamburgerboefje
Die clips op tv met die schreeuwende neger Ja Rule. Om nog maar te zwijgen over Nelly bv.


Ja, ja rule en nelly zijn echt de limit, die gasten denken dat ze zooo cool zijn, word ik echt misselijk van gewoon. Ik zag zelfs al een nelly look a like over straat lopen, kreeg spontaan zin om hem in elkaar te tikken ;)

ik heb respect voor gasten die gewoon hun eigen ding blijven doen, zoals een dr dre, die gozer draait al mee voordat er uberhaupt muziekstations bestonden, bij wijze van spreken. Maar ja rule, nelly, bubba sparks (ofzo), missy ing elliot, krijg ik echt jeuk van.
Apoptosis
De enige neger waar ik me ECHT aan stoor is Puff Daddy, ik bedoel 'P. Diddy' :rolleyes: "uhuh uhuh, yeah yeah"

quote:
Originally posted by hamburgerboefje
Die clips op tv met die schreeuwende neger Ja Rule en dr Dre en Co zijn ook mega irri. Om nog maar te zwijgen over Nelly bv. Maar dit valt ook gewoon onder de Top 40 rotzooi waar ik zowiezo al bijna niet naar luister. Download maar eens een paar platen van Gang Starr, Wu-Tang, of Cypress Hill bijvoorbeeld. Dit vind ik persoonlijk wel goede hiphop/rap om eerlijk te zijn...


Juist, vinnik ook. Net als by trance heb je in die scene ook de commerciele cheesy zooi die het 'gewone mainstream volk' vet vindt en mensen die dieper in dee scene zitten vinden t uiteraard helemaal nix.

Moet toegeven dat ik vroeger ook regelmatig naar die muziek luisterde maar dan idd nie die top 40 zooi, maar groepen als Wu-Tang, Killarmy, Gravediggaz, Gangstarr en nog een aantal waar k de naam nie meer van weet. Maar k vin hiphop eigenlyk alleen vet als er een goeie melodie in zit :D.

quote:
Originally posted by MaGiK54
Wu-Tang of Cypress Hill is dat geen top40 meuk dan :rolleyes: Ben geen kenner ofzo maar Wu-Tang en Cypress hebben ook met een paar nummers in de top40 gestaan.


Klopt, maar ze hebben ook 1000en nummers (ok misschien wat overdreven, maar wel veel), die (bewust) nooit de hitlijsten hebben bereikt...
MaGiK54
quote:
Originally posted by Apoptosis

Klopt, maar ze hebben ook 1000en nummers (ok misschien wat overdreven, maar wel veel), die (bewust) nooit de hitlijsten hebben bereikt...


Tuurlijk dit is mij ook bekend, maar er wordt afgegeven op top40 meuk en er worden gelijk twee groepen genoemd met top40 hits die dan opeens goed zijn. Achterliggende gedachte is duidelijk :D
DJ Bazz
ik let er eerlijk gezegd niet meer zo op, vroeger kon ik me er onwijs druk ommaken, maar nu niet meer. als die lui die muziek mooi vinden laat ze, maar het enige wat wel irritant is, is dat ze zich steeds stoerder moeten gaan gedragen om hun nrs te verkopen. dat ze die muziek maken heb ik geen problemen mee, maar dat ze het zo moeten verkopen vind ik wel slecht. het geeft mee een beetje het gevoel dat ze zich moeten bewijzen of zoiets.
Optimus
quote:
Originally posted by Rudy


Gast, wtf heb ik hier echt mee te maken!! Oh ja ik was die extreem rechtse gestoorde gast die hier het forum liep te verneuken! Dit heeft nix met extreem rechts en dus vanuit jouw oogpunt ook nix met mij te maken!


jah, Hitler-jugend toch ghehehe
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Apoptosis
Klopt, maar ze hebben ook 1000en nummers (ok misschien wat overdreven, maar wel veel), die (bewust) nooit de hitlijsten hebben bereikt...


tjong!! dat geldt toch ook voor Jah Rule!


tjezis...ik vind (hey...vond ik dat niet al???) dat JULLIE maar newbies zijn op het gebied van muziek! ALLE muziek ja!

en maar conclusies trekken over artiesten waar je misschien 1% van het repetoire van kent :rolleyes:

fok hey...verbaasd me elke keer weer wat een LOSERS er onder de nederlandse TAs zijn!!

jamemrgenoeg zijn er ook kenners bij..maakt het zo moeilijk om doeg-doeg te zeggen :p
Optimus
aleen het woord vernegering al...

blegh
MaGiK54
quote:
Originally posted by Miss Proximus


tjong!! dat geldt toch ook voor Jah Rule!


tjezis...ik vind (hey...vond ik dat niet al???) dat JULLIE maar newbies zijn op het gebied van muziek! ALLE muziek ja!

en maar conclusies trekken over artiesten waar je misschien 1% van het repetoire van kent :rolleyes:

fok hey...verbaasd me elke keer weer wat een LOSERS er onder de nederlandse TAs zijn!!

jamemrgenoeg zijn er ook kenners bij..maakt het zo moeilijk om doeg-doeg te zeggen :p


Amen Proxy, niks aan toe te voegen. Laat iedereen zijn eigen muziekkeuze maken en respecteer deze keuze. Verdiep je eens ook in andere muziekscenes KAN erg leuk en geestverruimend werken.
hamburgerboefje
quote:
Originally posted by Miss Proximus


tjong!! dat geldt toch ook voor Jah Rule!

Ja heb je ook gelijk in, "en het is niet dat ik me aangesproken voel door dit gequote stukkie" maar Ja Rule kan gewoon niet rappen...verbetering...IK vind dat Ja Rule niet kan rappen daar gaat het mij eigenlijk om, en waarom ik Wu-tang en Cypress Hill niet bepaald commerciel vind; Naar mijn mening zijn zij gewoon zo goed dat ze daarom bekend zijn geworden...Kwaliteit...Net zoals Tiesto en Marco V. Die 2 staan ook af en toe in de Top 40 en zijn ook ontdekt door hun talenten en komen niet aankakken met simpele goedkope nummertjes. Waardoor ik hun niet commerciel vind ,figuurlijk gezien dan..

serialkillah
....of je kijkt gewoon niet naar MTV.....
Vinyl Boy
quote:
Originally posted by Miss Proximus


tjong!! dat geldt toch ook voor Jah Rule!


tjezis...ik vind (hey...vond ik dat niet al???) dat JULLIE maar newbies zijn op het gebied van muziek! ALLE muziek ja!

en maar conclusies trekken over artiesten waar je misschien 1% van het repetoire van kent :rolleyes:

fok hey...verbaasd me elke keer weer wat een LOSERS er onder de nederlandse TAs zijn!!


1: je hebt een punt wat betreft het onbekende repetoire van een Ja Rule.
2: moet ik opmaken uit jouw zin over newbies dat je jezelf een volleerd muziekkenner vind en dus zou kunnen oordelen over de kennis van anderen? Het woord dat mij te binnen schiet: Arrogantie.
Ik vind dat er niet zo iets bestaat als de ultieme muziekkenner en ik vind het een beetje raar dat jij blijkbaar wel in die termen denkt. Er bestaat toch ook niet zoiets als de juiste mens? Dat is toch allemaal persoonsgebonden en hangt toch af van de normen en waarden die ieder hanteert om mensen/dingen te beoordelen? Jij doet het voorkomen alsof jouw waardering de juiste is.

Mijn enige punt was dat ik niet goed werd van de manier waarop de personen in kwestie zich uiten. Ik zal het nog ff herhalen: ik heb niks tegen gekleurden als zodanig of tegen hun muziek, er zitten natuurlijk af en toe lekkere platen bij.

3: In veel threads die een beetje gevoelig zouden kunnen liggen draait het altijd uit op elkaar afzeiken, dus zullen we het hierbij laten en verder gaan met meningen verzamelen die alleen gerelateerd zijn aan het topic?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement