|
Vernegering van de muziekstations? (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| ahp2002 |
| quote: | Originally posted by Optimus
aleen het woord vernegering al...
blegh |
dikke van dale erbij gepakt:
vernegering: afgeleide van het woord neger (wat overigens bijna geschrapt was uit t woordenboek)
betekenis: het langzaam doch onevenredig procentueel toenemen van zwarte gelaten op diverse vlakken van de samenleving.
zie je, tis een bestaand woord :p |
|
|
| ampburner |
| quote: | Originally posted by ahp2002
dikke van dale erbij gepakt:
vernegering: afgeleide van het woord neger (wat overigens bijna geschrapt was uit t woordenboek)
betekenis: het langzaam doch onevenredig procentueel toenemen van zwarte gelaten op diverse vlakken van de samenleving.
zie je, tis een bestaand woord :p |
bwhahaha :) |
|
|
| Miss Proximus |
| ouwehoeren ook :) |
|
|
| DJ_Siesta |
rnb sucks echt heel hard, en eminem is een zielig figuurtje, hehe, maar ik schenk der ook bijna geen aand8 aan.
tja dat ze daar al op hun 13e of 14e word ontmaagd zal wel aan hun cultuur liggen. Die culturen mag ik zo en zo al niet, maja, laat ze lekker hun gangetje gaan met dat ontmaagden :D.
greetz |
|
|
| Miss Proximus |
| here we go again.......tu tu tu tu :rolleyes: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
here we go again.......tu tu tu tu :rolleyes: |
Adem in, adem uit Proxi. Maakt je er niet al te druk over. Blijf rustig, doe ik ook ;) |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
here we go again.......tu tu tu tu :rolleyes: |
owja? mag je je mening over bepaalde dingen dan niet zeggen ofzo? |
|
|
| Miss Proximus |
Magik :p
hey weet je? ik ken echt een HELE hoop jongens die 14 waren toen ze "het" voor het eerst deden!
Qua meisjes....denk ik ongeveer dezelfde leeftijd...ALLE meisjes! :) Sterker nog, ik denk dat balnke meisjes het eens tuk eerder doen dan meisjes van andere culturen, simply omdat ze veel liberaler worden opgevoedt!
Ik was op m'n 13e ontmaagd als m'n zus niet toevallig langs het bospaadje was gewandeld met háár vakantievriendje! :crazy: En dan was het zelfs ook nog onveilig geweest!
Toen nog maar 3 jaar gewacht op een geschikter (lees: beter bevriend) persoon.
Anyway...ik ben trots op mezelf dat ik opensta voor dingen buiten mijn eigen vertrouwde leventje.....jij ook? :) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Magik :p
hey weet je? ik ken echt een HELE hoop jongens die 14 waren toen ze "het" voor het eerst deden!
Qua meisjes....denk ik ongeveer dezelfde leeftijd...ALLE meisjes! :) Sterker nog, ik denk dat balnke meisjes het eens tuk eerder doen dan meisjes van andere culturen, simply omdat ze veel liberaler worden opgevoedt!
Ik was op m'n 13e ontmaagd als m'n zus niet toevallig langs het bospaadje was gewandeld met háár vakantievriendje! :crazy: En dan was het zelfs ook nog onveilig geweest!
Toen nog maar 3 jaar gewacht op een geschikter (lees: beter bevriend) persoon.
Anyway...ik ben trots op mezelf dat ik opensta voor dingen buiten mijn eigen vertrouwde leventje.....jij ook? :) |
Ik ben het volledig met je eens, meid. Als je niet openstaat voor dingen, bv culturen, muziekstromingen enz, dan blijf je hangen in je eigen vertrouwde leventje en je ontwikkelt jezelf niet door, dus stilstand. En stilstand is achteruitgang naar mijn mening. |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Ik ben het volledig met je eens, meid. Als je niet openstaat voor dingen, bv culturen, muziekstromingen enz, dan blijf je hangen in je eigen vertrouwde leventje en je ontwikkelt jezelf niet door, dus stilstand. En stilstand is achteruitgang naar mijn mening. |
ik sta wel voor muziekstromingen in, maar niet voor culturen, ik blijf daaorm ook niet hangen in me eigen leventje, misschien een meningsverschil tussen ons |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
ik sta wel voor muziekstromingen in, maar niet voor culturen, ik blijf daaorm ook niet hangen in me eigen leventje, misschien een meningsverschil tussen ons |
En das je goed recht dat je een andere mening hebt, dan mij of andere, verders no offence hoor :D |
|
|
| Eye-Riz |
Way to go Miss P en Magik :)
| quote: | | ik denk dat die mensen op zen minst wat betreft kleding beinvloed worden door de multimedia, en dus voor een groot deel door clips. |
Okay, speciaal voor jou nog een keertje... IEDEREEN wordt beïnvloed door de media... en als je verstoken bent van media dan wordt je wel beïnvloed door vrienden of familie. En als je OOK die niet hebt, en in een hutje op de hei leeft, dan wordt je wel beïnvloed door de natuur (ga je opeens geitenwollensokken dragen enzo, omdat je je geiten hoort praten over dat hun wol zo goed is)
Wat ik bedoel is: iedereen wordt beïnvloed. Of dat nou is door reclame of clips, of meningen van vrienden.
Wat denk je nou van al die koeiemeisjes op parties die met zijn 20-en in hetzelfde aan komen zetten? Of die cowboyhoeden? Of Nikes? Of merkkleding? Of geurtjes, of muziek?
Gouden kettingen en loszittende kleding valt nou eenmaal meer op. Juist op straat. Denk maar niet dat die koeiemeisjes het lef hebben om dagelijks gekleed in korte bonte rokjes en beenwarmers over straat te gaan, dat durven ze alleen maar op parties.
Eigenlijk zou je respect moeten hebben voor hoe mensen gekleed durven gaan op straat, al helemaal in dit bekrompen land.
En okay, de helft daarvan is meeloper. Maar meelopen doen we allemaal, zij het dan op onze eigen manier en mischien met andere dingen. (ooit gehoord van mode? toppunt van meelopen!)
[edit]even paar spaties erin gepleurd, anders krijg ik daar weer gemekker over :D [/edit] |
|
|
|
|