|
Vernegering van de muziekstations? (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| TimeportE |
kijk bij ons op school zaten ook van die lui die zich zo kleede MAAR die hadden nie zo'n attitude!! die gozer was echt super cool en echt relaxed..
kleding zegt dus duidelijk niet altijd iets over hoe jij je gedraagd! |
|
|
| Teknikol |
Ik pis echt op zuluke gasten! Ze zijn triest, triest en nog eens mongool.:mad:
zou het soms zoiets zijn als transseksueel willen worden....
:happy2::happy2::happy2::happy2::happy2::happy2::happy2::happy2: |
|
|
| Biohazard |
en oh ja, het is dit soort type dat altijd op dit soort jongens valt
;) |
|
|
| Vinyl Boy |
wat een rukker
gelukkig zet hij zichzelf al dusdanig voor lul dat jet het niet serieus meer KAN nemen.
sparen voor een colt... HA HA HA |
|
|
| Miss Proximus |
*zucht*
we zijn toch allemaal 15 geweest!! en ik wet van mezelf dat ik op die leeftijd ook soms wat scheve idealen had!! de meeste mensen groeien er overheen.... |
|
|
| TranceFool |
Update :D :D :D
 |
|
|
| Teknikol |
Whahahahaha!!!! :D
koel gedaan (vooral de text dan):haha: :haha: |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
*zucht*
we zijn toch allemaal 15 geweest!! en ik wet van mezelf dat ik op die leeftijd ook soms wat scheve idealen had!! de meeste mensen groeien er overheen.... |
ojee, dat belooft nog wat :P
groetjes |
|
|
| Flippe |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Update :D :D :D
|
whahahahahahahaha
die is echt zeer goed gemaakt!
(Y) |
|
|
| ampburner |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
*zucht*
we zijn toch allemaal 15 geweest!! |
:conf: dus? dan is het ok om triest te zijn ofzo? Toen ik 15 was gedroeg ik me iig niet zo... |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by ampburner
:conf: dus? dan is het ok om triest te zijn ofzo? Toen ik 15 was gedroeg ik me iig niet zo... |
je hebt hypocrieten en je hebt... |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
je hebt hypocrieten en je hebt... |
... kleuterjuffrouwen?
;):D |
|
|
|
|