return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 
Vernegering van de muziekstations? (pg. 7)
View this Thread in Original format
Chicane
Laat ieder in hun eigen waarde :) Wat moeten die RNB gasten nu niet over trance liefhebbers denken? Dat we allemaal racistische pillenslikkers zijn die uit onze naad gaan op repetente gameboy muziek? Binnen de 'house' scene is ook al zoveel haat en nijt. Waarom is bijvoorbeeld iemand die van club muziek houdt (Lacroix, Roog, Van Bellen, Jean etc.) minder dan iemand die van Techno houdt? Alsof Techno/Hardstile uber allesch ist omdat de bpm 1,5 keer zo hoog ligt. We zoudens eens met z'n alle een bierglas moeten heffen tijdens een party waar alle muziekstromen vertegenwoordigt zijn, is dat effe een Utopie zeg :)

Der had hier iemand in zijn sig een mooie kwoot van Cox staan geloof ik: "It's all about the music, not one musical genre is better as another" (niet helemaal zeker hoe het er stond, maar dit is zon beetje wat er stond :D)
Vinyl Boy
quote:
Originally posted by Eye-Riz )

Denk maar niet dat die koeiemeisjes het lef hebben om dagelijks gekleed in korte bonte rokjes en beenwarmers over straat te gaan, dat durven ze alleen maar op parties.

nee, helaas niet nee:) zou het leven wel een STUK leuker maken!
T.Snake
quote:
Originally posted by Chicane
Laat ieder in hun eigen waarde :) Wat moeten die RNB gasten nu niet over trance liefhebbers denken? Dat we allemaal racistische pillenslikkers zijn die uit onze naad gaan op repetente gameboy muziek?

In Amerika denken ze wel zo over dance, dus gaan ze het proberen te verbieden, Bush and Friends zijn weer bezig!:whip:
aphex
quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Feit is gewoon dat R&B muziek veel meer over het uiterlijk/sex gaat dan ander soortige muziek. Kijk alleen al maar naar al die clips met al die negers met 3 kilo zware gouden kettingem om hun nek en in elke jacoozie 4 blote dames.....

Oh en heb jij al eens de gemiddelde trance clip bekeken? Daar wordt een blik schone cq minder schone dames bij open getrokken en als toetje een fles kortgerokte rode vixens..

Om het maar eens wat mooier te zeggen ;)
Biohazard
Jullie weten niet hoe erg het is op een gemiddelde middelbare school

ik zit in de 4de en in mijn klas is 9 uit de 10 personen wigger :p

dit type dus :p
MaGiK54
quote:
Originally posted by Biohazard

Als de pik zich nou zo lekker voelt, waarom zou die dan niet zo gekleed mogen gaan. Persoonlijk vind ik het geen gezicht, maar das een kwestie van smaak. Alleen dat verhaal over een Colt45 vind ik errug treurig.
Miss Proximus
ach...je bent 15 en je wilt wat :)
New Wave
wat.................................een..........................nerd

Moet hij eerst schietlessen gaan nemen, paar maanden wachten tot hij een vergunning heeft voor zijn gun...wordt niet geaccepteerd omdat hij nog minder jarig is:p

Deze jongen heeft te veel Bad Boy's (cops) gekeken.......als hij volgend jaar op zijn cita wordt aangehouden dan schijt hij in zijn broek omdat hij een boete krijgt van 50 euro.....

Je zet je zo wel knap voor lul eigenlijk, net Jean :D
ScuL
Misschien dat het daarom tijd wordt voor ID&T radio in de ether en ID&T TV op de kabel :rolleyes:

Dan zien we nog iets anders dan R&B en rock op de buis niet ? :D
Flippe
quote:
Originally posted by Biohazard

gad....ver....damme....

die lopen hier op school ook een paar rond, echt van die nerds die denken dat ze alles zijn

Pjotr G
LOL!
superstoer dat ventje!

als ik n neger was dan kreeg ik sneller n platencontract! vette classic!
Biohazard
Het ergste is dat het plaatje uit de REVU komt, dus hij zet zichzelf voor heel nederland voor lul.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 
Privacy Statement