|
Vernegering van de muziekstations? (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
leeftijd boeit me nix, maar ik vind dat je de laatste tijd toch wel erg goed kunt zien dat er een soort scheidingslijn onstaat tussen de wat ouwere generatie hier (klassiekers-thread) en de jongeren....moet nix mis mee zijn, klopt, maar ik vind het behoorlijk storend dat de jongere generatie zo weinig voor dingen openstaan! als je zo weinig weet van andere muziekstijlen: hou er dan over op, of laat je onderwijzen ofzo! |
Beetje jammer dat je dit zegt.....je doet net alsof alle jongeren hierzo weinig verstand van muziek hebben en maar naar 1 stijl luisteren.....weetnie pesies wat jij jong vindt, maar hiertoe willik nie gerekend worden ;) |
|
|
| Miss Proximus |
jij hebt een paar goeie titels gegeven in de klassiekers-thread..toch? ;)
ik ben t met eye-riz eens! het is heus niet zo dat die meisjes zelf gen zin hebben in sex ofzo!! en het is al van VER voor het r&b tijdperk dat meisjes vroeg hun maagdenvliesje aan de wilgen hingen :p |
|
|
| Eye-Riz |
Miss P: kun je me uitleggen hoe jij een maagdenvlies aan de wilgen hangt? Door met een vishengel te gaan werpen en hopen dat ie dan in de bomen beland? :D
Had ik maar geweten dat je een maagdenvlies aan de wilgen kunt hangen :D |
|
|
| DjSuez |
| quote: | | en DAAR ga je de mist in... net of meisjes passief zijn en zich maar dingen aan laten smeren. Ik ben het met je eens dat 14 jong is maar word wakker: het gebeurt vaker dan je denkt. En dat heeft dus NIETS te maken met het feit dat er veel negers wonen... denk toch na! |
nee, ik weet ook wel dat dat al veel langer gebeurd, maar ik ervaar hier dat degene die ontmaagd worden en degene die ontmaagden, bijna alleen maar negers zijn in Nelly achtige outfits, en tja, ik denk dat die mensen op zen minst wat betreft kleding beinvloed worden door de multimedia, en dus voor een groot deel door clips.
| quote: | | Miss P: kun je me uitleggen hoe jij een maagdenvlies aan de wilgen hangt? Door met een vishengel te gaan werpen en hopen dat ie dan in de bomen beland? |
LOL:D |
|
|
| Cosmic Guy |
Jongens, waar gaat dit nou helemaal over? Nou hebben we het al over ontmaagding?:eyespop:
Feit is gewoon dat R&B muziek veel meer over het uiterlijk/sex gaat dan ander soortige muziek. Kijk alleen al maar naar al die clips met al die negers met 3 kilo zware gouden kettingem om hun nek en in elke jacoozie 4 blote dames.....
Als er een R&B nr op de tv is, kijk dan niet als je er niet van houdt (of zet het geluid uit als je bijv. J-Lo wil zien..:haha: ).
Ik bedoel, dit is een TRANCE forum. Als het goed is interesseert dat hele rap-gedoe ons niet! (no offence trouwens, ik persoonlijk vind het alleen niets!). |
|
|
| DjSuez |
| quote: | | Jongens, waar gaat dit nou helemaal over? Nou hebben we het al over ontmaagding? |
you iz right, we shoul' all go back to the rootz, and stick wi'i'.:p |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | Originally posted by DjSuez
you iz right, we shoul' all go back to the rootz, and stick wi'i'.:p |
Aight?? Respect |
|
|
| DjSuez |
For real, homies
Peace.
:stongue: |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
Ik bedoel, dit is een TRANCE forum. Als het goed is interesseert dat hele rap-gedoe ons niet! (no offence trouwens, ik persoonlijk vind het alleen niets!). |
Mag ik even HEEL HARD SCHREEUWEN!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH
dank u |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Mag ik even HEEL HARD SCHREEUWEN!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH
dank u |
Khoop dat het oplucht |
|
|
| Apoptosis |
Word-up! Representing Thuglife! Westside fake-ass playa-hater in tha hood
Peace out my peeps, knaw-t-I'm-sayin?
uhuh, yeah, keep ya head up high |
|
|
| Optimus |
| texten van 2Pac vinnik ook goei:) |
|
|
|
|