Lange Docklands... jaja, jag veta att ni vet.
|
View this Thread in Original format
Xplorer76 |
Hur m�nga ska ditt??
T�nkte att vi skulle ta ett "riktigt" TA m�te eller n�t....
Ni som inte bor i Sthlm har s�kert n�gra polare som kan st�lla upp med dusch, f�r sova ska vi inte....
Skulle t.o.m kunna st�lla upp med f�rfest hemma hos mej...
M�ste snacka med gumman f�rst och att vi inte blir 200 men, men runt 20 pers e ok. Och inga droger, d� det f�rmodligen kommer vara barn runt omkring. Men �n j�vla massa sprit kan vi trycka i oss.
vet inte om ni gilla iden... men men... |
|
|
mindshooter |
Jag ska g�ra ALLT f�r att komma in p� den festen!!! Min bror ska f�rs�ka mygla in mig. Jag �r bara 17... Om n�n annan kan lyckas fixa n�got liknande genom kontakter s� �r jag p�! Det �r en fredag vilket �r perfekt f�r mig d� jag jobbar s�ndag. Blir mitt f�rsta riktiga lagliga rave wohoo! |
|
|
AC. |
Jag kommer vara d�r. no doubt |
|
|
Vizay |
jag t�nker precis som minda f�rs�ka med alla medel � ta mig in (n�n som har automatvapen) *sneglar p� mind* ;)
nae men seri�st s� vill jag in men jag e ocksx� bara 17....n�n som har n�tt f�rslag f�rutom falsklegg? :conf: |
|
|
TrancE_GyLLe |
funderar p� att pallra mej dit .... om du ska ha f�rferre s� undrar jag om d �r lungt om man tar med sej n�ra polare.... � sen efter partyt... m�ste man �ka hem till v�ste�s d� eller kan man slagga hos n�n som bor i sthlm???? � sen dra p� morronen i nyktert tillst�nd....=) |
|
|
dbl |
quote: | Originally posted by Vizay
jag t�nker precis som minda f�rs�ka med alla medel � ta mig in (n�n som har automatvapen) *sneglar p� mind* ;)
nae men seri�st s� vill jag in men jag e ocksx� bara 17....n�n som har n�tt f�rslag f�rutom falsklegg? :conf: |
ehm.. jag har ett automatvapen.. en AK5, fast den f�r jag ju d� inte ta med mig utanf�r miliomr�det.. eller jag har ju gjort det n�r jag skall till skjutbanan, leka i skogen eller sova i skogen etc...
men fixar du en AK5 och lite patroner s� kan jag ta hand om det hela... e n�gorlunda bra p� att skjuta... f�r iallafall godk�nt p� alla skjut uppgifter. s� det s� ;) |
|
|
mega_pudas |
ja e 16 o kommit in p� dockan f�rr genom min polares brorsa som BRUKADE lira techno d�r.. som sagt brukar han inte lira d�r s� ofta utan han lirar p� n�tt st�lle i stan..iallfall s� m�ste ja f� tag p� den snubben s� ja kommer upp p� g�stlistan och om ja har tur kan ja �ven f� in n�gra till som tex mind eller dbl.. men som sagt �r det verkligen inte s�kert..hur som helst ska ja dit o f�rs�ka komma in med vilka medel som hellst..synd bara att det farligaste ja har hemma �r sm�llare och vattenpistoler :sadgreen:
:rolleyes: |
|
|
mega_pudas |
quote: | Originally posted by mega_pudas
f� in n�gra till som tex mind eller dbl |
oj mena ju d� mind och Vizay... dbl har ju redan vapen :D |
|
|
|
|