return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
TMF verneukt de scene?
View this Thread in Original format
Vnatic
Ik vind dat TMF en MTV onze scene aan het verneuken zijn...
Van elke plaat word tegenwoordig wel een clip gemaakt en uitgezonden, en daar gaan dan al die tmf yuppies keihard op, en dan zijn ze ineens al fan vanaf het eerste uur..

voorbeeldje:
Ik was laatst op een verjaardag, en daar zat zo'n snotjong:
Marco V is helemaal de bom, zijn eerste plaat, GODD is vet!!
Ik bedoel, !!
godd is bij lange na niet zijn eerste plaat, dus ik een gesprekje beginnen met die gast...

Hij bleef hoog bij laag volhouden dat ie al marco v fan was vanaf het eerste uur, dus toen begon ik met namen te gooien:
ik: "als je marco v goed vind, moet je es luisteren naar:
Southside Spinners, 8th Wonder, Out of Grace, Jefferseif, the Beatshop" en nog een helehoop meer namen...
Als je echt een marco v fan van het eerste uur bent, kan je nog zeker 10 namen toevoegen aan dat rijtje, en zeggen dat dat allemaal marco v is...

Zo heb ik het ook al eens een keer gehad met tiesto, toen zo'n kutjong flight 643 had gehoord, was ie ook ineens al heel lang fan van tiesto..... maar hij kende gouryella niet eens!
( ik weet dat tiesto niet meer gouryella is, maar toen nog wel... )

Ik bedoel,ik gun die lui best wat centen met dat clippie, maar als je dan zo'n track hoort, ga dan niet meteen lopen zeiken dat je "al kei lang" fan bent... doe wat research ofzo....

Zo, dat moest ik ff kwijt.....

nog reacties??
jploveparade
Je hebt helemaal gelijk.

Kijk maar eens op Mysteryland... allemaal kids :(

Die komen echt niet voor de muziek, maar om te kunnen zeggen dat ze er ook geweest zijn :mad:
Joost008
quote:
Originally posted by jploveparade
Je hebt helemaal gelijk.

Kijk maar eens op Mysteryland... allemaal kids :(

Die komen echt niet voor de muziek, maar om te kunnen zeggen dat ze er ook geweest zijn :mad:

Wat wil je precies zegge met kids dan vanaf welke leeftijd?? want ik von het op mysteryland best wel meevallen.
Op een feest als Trance Energy is het iig veel erger.
ScuL
ML viel reuze mee.
gemiddelde leeftijd op een feest is circa 21. dat is wel OK.

Bij TE is het veel erger.. gemiddelde zit daar op ongeveer 18.

maar euh ik stoor me er ook aan.
wat ik nog veel erger vind zijn van die huppelkutjes die het eerste de beste club nummer in de disco al 'trance' noemen..
(voorbeeld, The Sax Brothers - Careless Whisper)
rah! :whip:
Tall21
quote:
Originally posted by Vnatic

....onze scene....

Sjonge, ik wist niet dat de scene onze eigendom was zeg. Wil je hiermee zeggen dat niemand meer tot de scene toe mag treden? Is er een verplicht examen ofzo? Ik weet bijna zeker dat iedereendie nu tot "onze scene" behoort ooit op zo'n manier begonnen is. En dan bedoel ik met het leuk vinden van 1 of 2 nummers. En natuurlijk weet je dan nog niet alle ins en outs. Wees juist blij dat er nieuwe aanwas is. Op die manier blijft het voortbestaan in ieder geval gegarandeerd. Of zit "onze scene" net zo vol als dat sommigen nederland vinden?!?!?!?!

Greetz,

Tall21
jploveparade
quote:
kids

ik bedoelde niet qua leeftijd maar 'kids' zoals Eminem ze noemt:

meelopers!
Optimus
ik heb me examenpapieren al binnen:D

moet volgende week examen doen:D:D:D
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Vnatic
Ik vind dat TMF en MTV onze scene aan het verneuken zijn...

Welke "scene" heb je t over man!

Is t misschien niet doordat wij gewoon eerder met trance in aanraking zijn gekomen en misschien wat verwender zijn met tunes e.d.??
AlFerox
haha, ik zag deze thread staan met Optimus als laatste poster en ik dacht eigenlijk dat optimus weer eens aan het graven was geweest.. want jezus, wat is deze discussie al vaak gevoerd zeg!! :D :clown:

maar goed ik wil er nog wel wat over kwijt:

01 wat is "de scene" nou eigenlijk? moet je daar idd een examen voor afleggen ofzo om er bij te mogen horen?

02 als van een nummer van een bepaalde producer een clip wordt gemaakt en deze vervolgens op bv TMF wordt uitgezonden dan moet je daar die producer op aankijken en niet TMF! TMF doet gewoon haar werk: het uitzenden van muziekjes waarvan ze denken dat veel mensen die leuk zullen vinden.
de precieze technische kant van het verhaal ken ik niet maar je gaat mij niet vertellen dat dat allemaal buiten het medeweten van die desbetreffende producer omgaat! hij kiest erzelf voor door daar toestemming voor te geven, of door voor een bepaald label te produceren, of door muziek te produceren die dusdanig toegankelijk is dat het vrijwel zeker aan zal slaan bij het grote publiek.
dus als je je er daadwerkelijk aan ergert zou ik maar gaan twijfelen aan de oprechtheid en integriteit van de producer in kwestie wat betreft muziek! ipv TMF daar de schuld van te geven.

:rolleyes:
eieregooie
Weet je wat ik nou vervelend vind? Iedere keer dat gezeik over ofdat het TMF publiek de boel verneukt of niet... Laat "ze" (wtf is "TMF publiek" eigenlijk? Is daar een definitie van?) lekker doen waar ze zin in hebben... Doe jij toch ook?

Grtz!

eieregooie
quote:
Originally posted by AlFerox

02 als van een nummer van een bepaalde producer een clip wordt gemaakt en deze vervolgens op bv TMF wordt uitgezonden dan moet je daar die producer op aankijken en niet TMF!

...

dus als je je er daadwerkelijk aan ergert zou ik maar gaan twijfelen aan de oprechtheid en integriteit van de producer in kwestie wat betreft muziek! ipv TMF daar de schuld van te geven.

:rolleyes:

Goed gezegd...
Optimus
IK ben een TMF-kijker!

problemen mee dan?:D

quote:
haha, ik zag deze thread staan met Optimus als laatste poster en ik dacht eigenlijk dat optimus weer eens aan het graven was geweest..

:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement