|
[27, 28 & 29/07/2012] Tomorrowland @ De Schorre, Boom (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Config |
| Ik las vanmorgen dat ie 20% van de TML inkomsten gaat opstrijken. Voor dat geld hadden ze misschien wel Daft Punk kunnen overtuigen voor een eenmalige comeback :D |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Config
Ik las vanmorgen dat ie 20% van de TML inkomsten gaat opstrijken. Voor dat geld hadden ze misschien wel Daft Punk kunnen overtuigen voor een eenmalige comeback :D |
Ik denk dat ze voor dat geld Gene Simmons een dubstep set hadden kunnen laten brengen met Kiss. :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| Daar zou ik nog wel eens voor buiten komen. |
|
|
| FredNova |
de eerste 6 namen:
solomun
digweed
alesso
jamie jones
fatboy slim
guetta
jawadde dadde! |
|
|
| Kaidreas |
| nice, fatboy slim! |
|
|
| christina |
| schandalige prijsstijging :mad: |
|
|
| FredNova |
Blijf dan thuis, das geld gespaard :-) ;-)
Grote vraag, beperkt aanbod = hogere prijs
Maar wel weer nieuwe investeringen!
Ik kijk er al enorm naar uit! |
|
|
| christina |
gij met uw eeuwige id&t verdedigen altijd :p
't blijft schandalig!:clown: |
|
|
| TOR |
| Investeer maar in Oliver Lieb voor de I Love the 90's stage :D |
|
|
| Jakhira |
| quote: | Originally posted by FredNova
Maar wel weer nieuwe investeringen! |
| quote: | Originally posted by Config
Ik las vanmorgen dat ie 20% van de TML inkomsten gaat opstrijken. |
:rolleyes: |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by FredNova
Blijf dan thuis, das geld gespaard :-) ;-)
Grote vraag, beperkt aanbod = hogere prijs
Maar wel weer nieuwe investeringen!
Ik kijk er al enorm naar uit! |
ge kunt toch niet ontkennen dat het dit jaar om een vrij aanzienlijke prijsstijging gaat. Ikzelf heb er nog niet zo'n probleem mee om die nieuwe prijs op tafel te leggen, maar ik kan mij wel inbeelden dat die prijsstijging bij heel wat studenten al wat moeilijker ligt |
|
|
|
|