|
[27, 28 & 29/07/2012] Tomorrowland @ De Schorre, Boom (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| FCB_Fanatic |
| timetable staat ondertussen ook online op de Tomorrowland site ! :) |
|
|
| MikeVee |
| Morgen feestje in de zon op de dreamville camping. |
|
|
| Config |
| Timetable veranderd? Draait Solee nu als laatste in die Parquet rec area? Zou durven gezweerd hebben dat er eerst stond dat het Dave Seaman was. |
|
|
| FredNova |
Stond verkeerd in app, gans parquet
Website juist |
|
|
| Config |
| alright, dan kan ik voll set van Seaman zien.. maar nu Solee :( |
|
|
| Jakhira |
Zeg eens hallo aan Lizzy :)
Ik zal er niet zijn trouwens... veel plezier allemaal! |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Jakhira
Zeg eens hallo aan Lizzy :)
Ik zal er niet zijn trouwens... veel plezier allemaal! |
hoe???
gij ging toch als admin? kan niemand dan jouw plaats overnemen?? ik wil wel :D |
|
|
| Jakhira |
| Dat is het probleem niet hoor ;) |
|
|
| FCB_Fanatic |
ik veronderstel met de auto op en neer? |
|
|
| MikeVee |
| Heet, druk, superveel buitenlanders van alle landen (kassapersoneel begon spontaan in het engels lol), eerste zwaar scheve mensen lagen al in de kant. free wifi = nice . seiet naar huis in mijn eigen bed slapen. :o |
|
|
|
|