|
[27, 28 & 29/07/2012] Tomorrowland @ De Schorre, Boom (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Jakhira |
| Heeft iemand een idee waar ik eigenlijk kan slapen? :o |
|
|
| Xilver |
| Tschijnt is daar een campingske aan. Tschijnt. |
|
|
| MikeVee |
| Gij moet toch een tentsletje kunnen scoren dat u plaats geeft? |
|
|
| Ronald Ravin' |
| Well my name is in. Hope I'm not too late :D i may just forget about EDC if going to TL |
|
|
| lionelb |
Hi all,
when are the details to qualify for a TL ticket going to be out?
Thanks :) |
|
|
| Ronald Ravin' |
| Bought my plane ticket. Its this or summer darkness |
|
|
| Ronald Ravin' |
| Awesome thanks TA! all set for summer of love. im one happy trancer. i hope i can get my hands on one of those tents at dreamville :toocool: |
|
|
| Config |
| Kijk er toch iets minder naar uit dan de voorbije jaren.. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Config
Kijk er toch iets minder naar uit dan de voorbije jaren.. |
de line-up is waarschijnlijk ook weer minder interessant dan voorgaande jaren |
|
|
| Jakhira |
| Er zal te weinig progressive zijn voor sommigen :gsmile: |
|
|
|
|