|
[27, 28 & 29/07/2012] Tomorrowland @ De Schorre, Boom (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Magistrate |
Na 7 jaar op rij geen enkele editie gemist te hebben, zal ik dit jaar passen. Een moeilijke beslissing was het niet, want het werd ieder jaar slechter, met vorig jaar als absoluut dieptepunt.
Leve Nature One en Luminosity :) |
|
|
| Real |
| Hoera voor bovenstaande reactie! |
|
|
| BZRK |
Above & Beyond Group Therapy stage (vrijdag)
Above & Beyond
Gabriel & Dresden
Jaytech
Super8 & Tab
Norin & rad
Mat Zo
Boom Jinx
Nitrous Oxide |
|
|
| djcresto |
Ik had me door men 'Tomorrowland is een hype dus we moeten er bij zijn' vrienden laten overtuigen om te gaan. Tot het moment dat ik de prijsstijging zag. Voor een weekend ben je toch snel 300 euro kwijt en dan heb je nog niet teveel gegeten of gedronken denk ik.
Nu langs de andere kant, Werchter en Pukkelpop hebben gelijkaardige prijzen vermoed ik.
En het zal op een dag uitverkocht zijn, als de servers het aankunnen. |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by djcresto
Nu langs de andere kant, Werchter en Pukkelpop hebben gelijkaardige prijzen vermoed ik.
En het zal op een dag uitverkocht zijn, als de servers het aankunnen. |
Werchter is in feite goedkoper, want als ge daar combi + campingticket neemt, zijt ge rond de 220 euro kwijt, hetzelfde bedrag wat ge (inclusief fee) kwijt zijt op Tomorrowland voor combi + camping. Het verschil is echter dat ge op Werchter viér volwaardige dagen krijgt, terwijl dat op Tomorrowland maar drie dagen is.
En aangezien het bij de Belgische vvk al op ene dag uitverkocht was, zal dat overmorgen ook zéker het geval zijn. Ze zijn overigens nog halsoverkop van ticketprovider veranderd, zaterdag zal Paylogic de vvk doen ipv Timoco. (al vraag ik me toch af of ze niet beter gewoon met GoForMusic/TTS in zee waren gegaan) |
|
|
| MikeVee |
TranceAddict.com has already hosted a stage at Tomorrowland for the last 2 years and today we are happy to announce their return for 2012!
On Sunday July 28th get ready to hear Trance!
Gareth Emery
John O'Callaghan b2b Orjan Nilsen
Andy Moor
W&W
Leon Bolier
Sean Tyas
Tritonal
Myon & Shane 54
Ben Nicky
As well, they will be once again holding a contest looking for the next big TRANCE DJ for the opening slot! More details to follow later this month! |
|
|
| Jakhira |
| Ik ben hiermee aangenaam verrast :) |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by MikeVee
TranceAddict.com has already hosted a stage at Tomorrowland for the last 2 years and today we are happy to announce their return for 2012!
On Sunday July 28th get ready to hear Trance!
Gareth Emery
John O'Callaghan b2b Orjan Nilsen
Andy Moor
W&W
Leon Bolier
Sean Tyas
Tritonal
Myon & Shane 54
Ben Nicky
As well, they will be once again holding a contest looking for the next big TRANCE DJ for the opening slot! More details to follow later this month! |
2 x Gareth Emery of een foutje in de line-up?
ik vermoed het tweede, ofwel staat hij de tweede keer niet op een trance area ... en dat zou mij eigenlijk niets verwonderen :) |
|
|
| Jakhira |
Derrick Carter + Dj Sneak + Mark Farina :crazy:
Benieuwd naar wat die samen gaan brengen :) |
|
|
| sbastien4678 |
| quote: | Originally posted by MikeVee
TranceAddict.com has already hosted a stage at Tomorrowland for the last 2 years and today we are happy to announce their return for 2012!
On Sunday July 28th get ready to hear Trouse!
Gareth Emery
John O'Callaghan b2b Orjan Nilsen
Andy Moor
W&W
Leon Bolier
Sean Tyas
Tritonal
Myon & Shane 54
Ben Nicky
As well, they will be once again holding a contest looking for the next big TRANCE DJ for the opening slot! More details to follow later this month! |
 |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by sbastien4678
|
ik heb de indruk dat vooral Gareth Emery enorm aan het werken is aan een grote mainstream doorbraak. Ik ben afgelopen weekend op ASOT 550 geweest (waarschijnlijk zullen velen nu enorm geschokt zijn :D) en ik heb daar zijn set gehoord.
Het viel mij op dat het zeker geen pure trance meer is dat hij draait (maar dat is waarschijnlijk de algemene evolutie in trance), en dat het ook meer commercieel gericht is. Korte mixen om de energie en het tempo hoog te houden, bekende populaire tracks gebruiken ... Ik zie hem daar naar de toekomst toe wel verder in gaan om echt bij het grote publiek bekend te worden. Het enige wat hij momenteel nog mist is een plaat die bij het grote publiek doorbreekt, genre "Bromance", die Avicii heeft gelanceerd. Als zijn sets dan nog een beetje verder evolueren ('commercialiseren') dan zie ik die dus echt wel aan de mainstage op TL het publiek meekrijgen |
|
|
| MikeVee |
| DVD met registratie van verleden jaar lag vandaag in de winkels, maar een waardebon aan opgedaan die bijna verviel. |
|
|
|
|