return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
[27, 28 & 29/07/2012] Tomorrowland @ De Schorre, Boom (pg. 3)
View this Thread in Original format
MikeVee
Dan blijven die studenten maar thuis hé. Kunnen ze naar Laundry Day, Summerfestival & andere gaan (al zit die prijs daar ook al behoorlijk hoog voor hetgeen je krijgt -zowel qua line-up als qua productie-)
BZRK
quote:
Originally posted by christina

't blijft schandalig!
FredNova
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
ge kunt toch niet ontkennen dat het dit jaar om een vrij aanzienlijke prijsstijging gaat. Ikzelf heb er nog niet zo'n probleem mee om die nieuwe prijs op tafel te leggen, maar ik kan mij wel inbeelden dat die prijsstijging bij heel wat studenten al wat moeilijker ligt

Toch niemand die ontkent...
Push2005
Haha, eigenlijk spuugt de organisatie in het gezicht van de mensen die dat festival groot hebben doen worden, de bezoekers van het eerste uur zeg maar (2005 en 2006). Dan jaar na jaar platter en commercieler maken en die crap van studio brussel erbij integreren was genoeg om deze ziekelijke cocktail te bekomen.

Maar geen nood, ik ga deze editie zeker niet. Toch zou het ID&T belgie sieren om nog iets kleinschaligs te doen à la AIB, dat ze vakkundig in de tijd weggewerkt hebben.
FredNova
Pffffjewwww...

Je kan x verdienen met je job of xxxxxxxxxxxx... Wat doe je :p

Niemand verplicht :-)

Er zullen zeker leuke kleine stages ook zijn
Config
Tis vree jammer maar wel te begrijpen voor een festival dat dit jaar weer potentieel heeft om binnen x dagen uit te verkopen. Ik ga normaalgezien wel terug maar vestig deze zomer toch vooral mijn hoop op dancevalley en extrema outdoor belgie na de minder geslaagde line up vorig jaar.
MikeVee
Iedereen zijn tickets al? :D
neen? Geen nood, herkansing over 2 weken. :D
Progrez
Ha, het is weer tijd voor de place m'as tu vu der festivals. Zoals de voorbije vijf jaar: afwezig. En bij goei weer zet ik mij met een goei getapte pint van 1.60 euro aan 't strand van Sint-Anneke.

't Strand van Sint-Anneke, voor mij is dat 't manneke.

Real
Het wordt mij ook wel wat te belachelijk commercieel. Ik ga dit jaar ook passen. Dan zullen we maar dubbel genieten van Nature One. :toocool:
FCB_Fanatic
die reacties op internet; ze hebben bij Tomorrowland geen goeie beurt gemaakt :D

mijn Tomorrowland was al een tijdje geregeld (hotelarrangement), dus ik heb afgelopen weekend gewoon op een terrasje in de zon gezeten. kans bestaat wel dat dit ook mijn laatste Tomorrowland wordt.

Config
Kvind het wel jammer, Extrema Outdoor Belgium wordt de opvolger denk ik. Veel potentieel daar rond die vijver.

De line up was, over een heel weekend gezien gewoon een dikke onvoldoende opt vlak van Progressive. Trancefans gaan echter zeker niet te klagen gehad hebben , ook dit jaar niet denk ik..

Wat deed bijv Riva Starr in de La Rocca tent vorig jaar? En dat terwijl het jaar voordien er een enorme sterke line up stond...

Dit jaar staan er wel een paar leuke namen op de affiche, de Parquet Recordings area is leuk: Oliver Schories, Rodriguez Jr, Solee en Dave Seaman (echt super set vorig jaar) zijn de moeite. Voor de rest vind ik nog John Digweed, Sven Vath en Maceo Plex die me interesseren in hetzelfde 'genre'. Zoals het ernaar uitziet gaan Sven Vath en Dave Seaman tegenover elkaar staan ook, pijnlijk... nu ook nog niet meteen overdonderend over 3 dagen bekeken.

Kheb onlangs gehoord dat La Rocca weer zijn area zal hebben en naart schijnt wordt het iets speciaals... da voorspelt al nie veel goeds. Hopelijk heb ik het bij het verkeerde eind.

On the other hand - de La Rocca area op Extrema Outdoor Belgie vorig jaar, slechts enkele weken na Tomorrowland: Henry Saiz, Pole Folder, Guy J, Guy Gerber en Hernan Cattaneo :crazy: ze mogen de line up voor mijn part integraal overnemen en er nog James Zabiela bijgooien en dat is een super stage.
Is dat dan niet meer mogelijk op Tomorrowland?
MikeVee
Off topic, maar als extrema outdoor in belgie dezelfde weg opgaat als in NL .... LMFAO live lol.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
Privacy Statement