|
is NLTA dood? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Donna |
| Oh en ja,zou jullie GRAAG nog eens meeten,lovend u guys!! (k) |
|
|
| Chicane |
Ruub, verlepte poot! Hoestie dan!! :D
Donna: Party huggels! |
|
|
| kolkiewolkie |
Hello :)
Ik heb de laatste 2.5 jaar vooral in de weekenden gewerkt dus bijna geen feest meer bezocht. Per 1 juni ander werk, op normale tijden, dus dan kan ik weer - af en toe - los :toocool: . |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by Chicane
Ruub, verlepte poot! Hoestie dan!! :D
Donna: Party huggels! |
Ouwe stokslobberaar !Ja lekker dude ! Met jou dan? |
|
|
| kolkiewolkie |
| Wat is dat feestje in je onderschrift Ruben :D ? |
|
|
| eXos |
| getrouwd, 3kinderen en een hond.... |
|
|
| Chicane |
| Jezus Peet, wat burgerlijk :D |
|
|
| eXos |
| quote: | Originally posted by Chicane
Jezus Peet, wat burgerlijk :D |
Is ook een grapje :)
Maar het aanzoek is inmiddels al wel gedaan :) |
|
|
| ZZandirt |
wat een hartverwarmende posts allemaal weer..... marvellous...!
EI..!!! zie je @ the Family then! |
|
|
| ItalianPoiSon |
| hey guys im going to amsterdam from the 5-8th what our the best clubs in town??? Best house, trance, or any cool spots? |
|
|
|
|