|
is NLTA dood? (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Donna |
| Ja joh,ik ben d'r niet. Zo onbeleefd,hoezo ben jij niet volwassen geworden?! |
|
|
| Chicane |
| Red Bulletje er bij? :) |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by AirPole
JP!!!!!!!! :D |
hallo :)
dus iedereen heeft besloten volwassen te worden? :D |
|
|
| Donna |
| Nee,alleen hij,echte aso geworden.. |
|
|
| AirPole |
De beste wensen voor heel NLTA!
Na 12 jaar produceren is het zover: binnenkort 2 releases: 1 op Incepto Music en 1 op Round Triangle. :D |
|
|
| jp |
| stuur es wat mp3's naar mijn mail |
|
|
| Chicane |
, we hebben nog een forum?!
SPAMMEN!!!11one |
|
|
|
|