|
is NLTA dood? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| AirPole |
Jullie zijn helden! Lekker het NLTA forum dat op sterven na dood is, gewoon nieuw leven inblazen! kom op mensen. Maak er wat van! Er moet weer gereld worden hier!
:p |
|
|
| AirPole |
En nog een postje, gewoon omdat het kan:
ik kan het eigenlijk niet geloven. Zo'n 10 ing jaar geleden was het hier elke dag druk, altijd over die muziek babbelen, de nieuwste tunes. Wat een machtig, magistrale, bijzondere tijd. Toen Trance nog Trance was. Accadia - Into The Dawn ofzo. Damn. Toch jammer hoe het allemaal gegaan is. Trance was echt een verslaving toen. Elektronische muziek nu nog steeds, maar die tijd die wij hebben gehad. Mooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| Opti |
| Toen we nog gewoon met guldens betaalden |
|
|
| ZZandirt |
| toen Trance nog Trens was... |
|
|
| Opti |
| Toen er elke dag geflamed werd:eek: |
|
|
| Chicane |
KKKkkkrRrrrrRRraaaAaaa!!
Kansloze boktorren!!  |
|
|
| MaGiK54 |
| Hi......ben gewoon te oud geworden voor deze .....maar mis jullie rukkers wel.....nog iemand naar Cox morgen ofzo want dan kunnen we een oude vertrouwde meeting houden hehehehehe |
|
|
| jp |
| hallo, ik kom bloemen brengen voor op de kist |
|
|
|
|