return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 
is NLTA dood? (pg. 4)
View this Thread in Original format
basvh
http://www.youtube.com/watch?v=4qljzHND1OY

Zet dit even hard aan op een goed soundsystem of headphones en hoor die basslijnen lekker grooven.
Opti
Klinkt lekker hoor
AirPole
Jullie zijn helden! Lekker het NLTA forum dat op sterven na dood is, gewoon nieuw leven inblazen! kom op mensen. Maak er wat van! Er moet weer gereld worden hier!

:p
AirPole
En nog een postje, gewoon omdat het kan:

ik kan het eigenlijk niet geloven. Zo'n 10 ing jaar geleden was het hier elke dag druk, altijd over die muziek babbelen, de nieuwste tunes. Wat een machtig, magistrale, bijzondere tijd. Toen Trance nog Trance was. Accadia - Into The Dawn ofzo. Damn. Toch jammer hoe het allemaal gegaan is. Trance was echt een verslaving toen. Elektronische muziek nu nog steeds, maar die tijd die wij hebben gehad. Mooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Opti
Toen we nog gewoon met guldens betaalden
ZZandirt
toen Trance nog Trens was...
Opti
Toen er elke dag geflamed werd:eek:
Chicane
KKKkkkrRrrrrRRraaaAaaa!!

Kansloze boktorren!!
MaGiK54
Hi......ben gewoon te oud geworden voor deze .....maar mis jullie rukkers wel.....nog iemand naar Cox morgen ofzo want dan kunnen we een oude vertrouwde meeting houden hehehehehe
Opti
Hoe was het?

eXos
Meeten? :eyes:
jp
hallo, ik kom bloemen brengen voor op de kist
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement