return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 
is NLTA dood? (pg. 7)
View this Thread in Original format
Donna
Dat dacht ik!! En max Graham in de armada tent,ook serieus de bom!
Konden we mooi net meepakken voordat ram begon.
Vanaf dat de grotesque niet meer verlaten;-)
Opti
DjRV
quote:
Originally posted by arjoderoon
+1.

nu nog op zoek naar wat mixen van RV en Glannie...


Lessons in life en transparance of the weaker sex waren top...
iemand die de mix van glannie nog voor me heeft uit 2006? :

DJ Glannie - Coconut Cabana [2006-06-27]


de linkjes zijn (hoe verwonderlijk :crazy:) deaud.



Hoi ! :D
DjRV
Kunnen we nou niet gewoon de boel nieuw leven in blazen? TA was een begrip,een way of life gvd ! :D


De goede trance begint ook weer terug te komen, dus wtf not !

Tuutututu
kolkiewolkie
Ik ben een paar weken geleden nog naar Armin geweest... that's a start (was voor het eerst in 5 jaar dat ik 'm weer 'ns hoorde draaien, en 't was nog een leuk feest ook :clown: ).
jp
ga eens iedereen mailen of zo!
Fkwebeman
Hoi.. blast from the past dit.
Vroeger niet weg te slaan hier.

Ben ook niet meer echt een trancert, trek die huidige progressive/electro trance niet echt.

:toothless

Ben meer van de lokale feestjes met deephouse/techno en techhouse. Groningen had 10 jaar geleden zo'n bloeiende techno-minded scene moeten zijn. :(
jp
Het wordt tijd voor een reünie ergens begin 2014 ( op een neutrale plek )
Trance-MB
Ik heb TA helaas pas laat gevonden, 2005 en ben sindsdien niet meer weggeweest van MD en de laatste jaren ook de COR.
Ben van 1974 en sinds begin jaren 90 tot heden nog steeds Tranceaddict.
Iemand heeft mij al eens een dinosaurier genoemd :)
Donna
TrancePuristen zijn we dude;-)
Ik ben van 1970,das pas een dino:p

Trance-MB
Er zijn nog enkele dino's op TA die ik ken, ene van 62 en sinds gisteren ook ene van 47, maar niet uit Nederland.
Ik vind mezelf ook niet zo'n dino, maar de uitspraak kwam van iemand van rond de 20 en ik vond het wel grappig :)

Ik sluit niet uit dat er nog meer zijn in andere sub-forums, maar die kom ik waarschijnlijk niet tegen in de MD and COR, b.v. Ouwe Dwaas die ook van 1974 is.
Chicane
quote:
Originally posted by DjRV
Kunnen we nou niet gewoon de boel nieuw leven in blazen? TA was een begrip,een way of life gvd ! :D


De goede trance begint ook weer terug te komen, dus wtf not !

Tuutututu


DOE DIE SIG NU EENS UPDATEN TRANCEPOOT!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 
Privacy Statement