|
is NLTA dood? (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Smirnoff |
Das nostalgie.... Daarna is t bergafwaarts gegaan.
Doe d'r weinig mee maar wil domeinnaam houden...
Maar als meer mensen zich er aan storen kan ik t wel weg halen?? |
|
|
| cenobite |
| quote: | Originally posted by jp
Ik moest niezen |
hey bradda, jij ook hier.. ;p
dat deze site nog bestaat haha, wat een nostalgie..
laatste keer ingelogged in 2003 wtf!
heb ik toch nog gelijk gekregen he:
| quote: |
ik voorspel het nu al over 3-4 jaar is trance dood in nederland.. |
bron: http://www.tranceaddict.com/forums/...-13567-p-2.html |
|
|
| Smirnoff |
| Meer dan 10 jaar geleden voor t laatst ingelogd en toen dacht je vanmorgen om 5:57 laat ik eens inloggen op TA ? Respect :cool: |
|
|
| cenobite |
| quote: | Originally posted by Smirnoff
Meer dan 10 jaar geleden voor t laatst ingelogd en toen dacht je vanmorgen om 5:57 laat ik eens inloggen op TA ? Respect :cool: |
tja ik was even oude sites bekijken voor de , maar vrijwel alles is weg zoals clubcharts en livesets.com. Iedereen is op social media, tijden zijn snel veranderd. En vrijwel elke idioot plaatst schaamteloos berichten onder z'n eigen naam. Zelf doe ik niet actief mee aan die onzin, hang nog steeds op partyflock/discogs rond, sites die al heel lang meedraaien, weliswaar onder een andere nickname/account ;) |
|
|
| DjRV |
TA is dood ja, maar trance niet dude ;) Wel meer "underground" geworden, wat een dikke prima is ;) |
|
|
| jp |
Laatste keer hier: juni
nog steeds dood |
|
|
| Trance-M |
| quote: | Originally posted by Smirnoff
Das nostalgie.... Daarna is t bergafwaarts gegaan.
Doe d'r weinig mee maar wil domeinnaam houden...
Maar als meer mensen zich er aan storen kan ik t wel weg halen?? |
I stoor mij er helemaal niet aan, laat maar staan, het viel me alleen op :)
TA dood, ik ben al dinosaurus genoemd in de MD en ik ben pas 40 :whip: |
|
|
| jp |
| man, ik ben juli aan de beurt |
|
|
| Ben_Lei |
| Shiiiiiit! Dit weekend een doos oude CD's gevonden! Positive Ways 3 & 4, Scott Bond's Ahead, Gate Crasher Live Amsterdam/Kuala Lumpur, Universal Religion, Monsterseries #1 by Ronski Speed! Ik wil een revival! :whip: |
|
|
| jp |
| Ik heb de indruk dat steeds meer TA's nostalgisch worden. Bij de buren verlangen ze ook naar vroeger tijden |
|
|
| Ben_Lei |
| Wel grappig, als je 'top' DJ's/producers van 10 jaar geleden zoekt, blijkt de helft niet meer 'in het vak' te zitten (of ze zijn gewoon onvindbaar). Galen Behr, Niklas Harding, Hammer & Bennett, Leama, Mark Otten, Jonas Steur... om er een paar te noemen. |
|
|
| AirPole |
| Dat valt mee man. Velen zijn een andere richting uit gegaan, en terecht. Galen is spoorloos, wat ik erg jammer vind. Heb een tijd lang me zo vermaakt met die knakker, wat een held. Mark Otten is legendarisch, is nu ergens produceer docent geworden geloof ik. |
|
|
|
|