return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 
is NLTA dood? (pg. 9)
View this Thread in Original format
Smirnoff
Das nostalgie.... Daarna is t bergafwaarts gegaan.
Doe d'r weinig mee maar wil domeinnaam houden...
Maar als meer mensen zich er aan storen kan ik t wel weg halen??
cenobite
quote:
Originally posted by jp
Ik moest niezen


hey bradda, jij ook hier.. ;p

dat deze site nog bestaat haha, wat een nostalgie..
laatste keer ingelogged in 2003 wtf!


heb ik toch nog gelijk gekregen he:
quote:

ik voorspel het nu al over 3-4 jaar is trance dood in nederland..

bron: http://www.tranceaddict.com/forums/...-13567-p-2.html
Smirnoff
Meer dan 10 jaar geleden voor t laatst ingelogd en toen dacht je vanmorgen om 5:57 laat ik eens inloggen op TA ? Respect :cool:
cenobite
quote:
Originally posted by Smirnoff
Meer dan 10 jaar geleden voor t laatst ingelogd en toen dacht je vanmorgen om 5:57 laat ik eens inloggen op TA ? Respect :cool:


tja ik was even oude sites bekijken voor de , maar vrijwel alles is weg zoals clubcharts en livesets.com. Iedereen is op social media, tijden zijn snel veranderd. En vrijwel elke idioot plaatst schaamteloos berichten onder z'n eigen naam. Zelf doe ik niet actief mee aan die onzin, hang nog steeds op partyflock/discogs rond, sites die al heel lang meedraaien, weliswaar onder een andere nickname/account ;)
DjRV
quote:
Originally posted by cenobite
hey bradda, jij ook hier.. ;p

dat deze site nog bestaat haha, wat een nostalgie..
laatste keer ingelogged in 2003 wtf!


heb ik toch nog gelijk gekregen he:

bron: http://www.tranceaddict.com/forums/...-13567-p-2.html


TA is dood ja, maar trance niet dude ;) Wel meer "underground" geworden, wat een dikke prima is ;)
jp
Laatste keer hier: juni

nog steeds dood
Trance-M
quote:
Originally posted by Smirnoff
Das nostalgie.... Daarna is t bergafwaarts gegaan.
Doe d'r weinig mee maar wil domeinnaam houden...
Maar als meer mensen zich er aan storen kan ik t wel weg halen??


I stoor mij er helemaal niet aan, laat maar staan, het viel me alleen op :)

TA dood, ik ben al dinosaurus genoemd in de MD en ik ben pas 40 :whip:
jp
man, ik ben juli aan de beurt
Ben_Lei
Shiiiiiit! Dit weekend een doos oude CD's gevonden! Positive Ways 3 & 4, Scott Bond's Ahead, Gate Crasher Live Amsterdam/Kuala Lumpur, Universal Religion, Monsterseries #1 by Ronski Speed! Ik wil een revival! :whip:
jp
Ik heb de indruk dat steeds meer TA's nostalgisch worden. Bij de buren verlangen ze ook naar vroeger tijden

Ben_Lei
Wel grappig, als je 'top' DJ's/producers van 10 jaar geleden zoekt, blijkt de helft niet meer 'in het vak' te zitten (of ze zijn gewoon onvindbaar). Galen Behr, Niklas Harding, Hammer & Bennett, Leama, Mark Otten, Jonas Steur... om er een paar te noemen.
AirPole
Dat valt mee man. Velen zijn een andere richting uit gegaan, en terecht. Galen is spoorloos, wat ik erg jammer vind. Heb een tijd lang me zo vermaakt met die knakker, wat een held. Mark Otten is legendarisch, is nu ergens produceer docent geworden geloof ik.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 
Privacy Statement