|
DJ Neon Live @ Limbo 30/8
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
הגעתי באיחור מכובד, רועי באדיבותו חיכה לי והכניס אותי ואת ידידי הפלוני... נכנסתי ותוך טראק וחצי צח עלה.
For An Angel 2002 (Hellside Dub)
פתיחה, נראה שאנשים לא נכנסו לזה כ"כ בהתחלה אבל עם הברייק כבר נקלט. המיקס לתוך
Can U Dig It? (WvA remix)
היה בשיא החלקות וגם לטראק הבא, לא זוכר מה זה היה כבר...
Cosmic Gate remix of Punk
הרביץ, בין אם אנשים שמו לב לקוסמיות או לא, כן אהבו את זה ו
Full Intention
התדאבל מעט במיקס אבל הטראק היה בנזונה אז הקהל התגבר על זה :)
שם נאלץ ידידנו לקטוע את הסט בשל פציחה מאוחרת בתחרות...
שני הדיג'יים אח"כ היו מהמרדימים, אבל הרביעי די פמפם את הקהל (זה כבר מתי שצח הלך) הוא שם ככה להיטים
Dee Dee
Kim Wilde
Ramp :p
ואז די פיקשש כלקראת הפיק הראשון של
Twisted (Energy mix)
הוא לח על כפתור בלי כוונה והעביר את הטראק להתחלה... מוהאהאהא. המשיך עם עוד איזה שני טראקים אבל בכללי המיקסוס היה די מפוקשש. אח"כ עלה הרזידנט והמשיך בהיפהופ, אני הלכתי תוך איזה חצי שעה...
יש סיכון מהדיג'יי הרביעי כי גם שני אלה שלפניו ייבשו לגמרי תקהל ואז שהוא נכנס ופתח עם דידי נראה לי תורת היחסת עשתה את שלה... זה או צח או הבחור הרביעי לדעתי
בהצלחה אחי ונתת סט טוב, הלוואי והיינו זוכים לשמוע את כולו! |
|
|
| Pinto |
| quote: | Originally posted by oDrori שני הדיג'יים אח"כ היו מהמרדימים, אבל הרביעי די פמפם את הקהל (זה כבר מתי שצח הלך) הוא שם ככה להיטים
Dee Dee
Kim Wilde
Ramp :p
ואז די פיקשש כלקראת הפיק הראשון של
Twisted (Energy mix)
הוא לח על כפתור בלי כוונה והעביר את הטראק להתחלה... מוהאהאהא. המשיך עם עוד איזה שני טראקים אבל בכללי המיקסוס היה די מפוקשש. אח"כ עלה הרזידנט והמשיך בהיפהופ, אני הלכתי תוך איזה חצי שעה...
יש סיכון מהדיג'יי הרביעי כי גם שני אלה שלפניו ייבשו לגמרי תקהל ואז שהוא נכנס ופתח עם דידי נראה לי תורת היחסת עשתה את שלה... זה או צח או הבחור הרביעי לדעתי
בהצלחה אחי ונתת סט טוב, הלוואי והיינו זוכים לשמוע את כולו! |
אתה מדבר על זה ששם את
pyramid, jungle of mirror, acapulco
? |
|
|
| Scorchio |
הוא לא שם את זה
הוא שינה את כל הסט
שמעתי את ההתחלה והוא שם
Dee Dee
ו
Kim Wilde
ועכשיו רועי אומר לי שהוא הזוכה
אתה מבין שבאמצע הטראק הוא הוא עצר והחזיר את הטראק להתחלה ופיקשש מיקסים ואני שהרקדתי את כל הקהל שם לא זכיתי.
ממש אחלה. |
|
|
| Pinto |
| quote: | Originally posted by Scorchio
הוא לא שם את זה
הוא שינה את כל הסט
שמעתי את ההתחלה והוא שם
Dee Dee
ו
Kim Wilde |
הוא אמר לי שהוא רוצה לסיים עם אלה.
| quote: |
ועכשיו רועי אומר לי שהוא הזוכה
אתה מבין שבאמצע הטראק הוא הוא עצר והחזיר את הטראק להתחלה ופיקשש |
מה זה עצר ?? באמצע הסט שלו הוא עצר את השיר ???
ומי קבע את הזוכים בכלל ? |
|
|
| Scorchio |
היו שופטים כביכול תקליטנים
וכן באמצע הטראק הוא לחץ על
Stop
אתה מבין והוא זכה |
|
|
| nimrod levi |
מבאס אחי
אבל בכלליות הייתה מסיבה טובה?
ראיתי גם פליירים ולא ידעתי איך אתה קורא לעצמך בתור דיג'יי
עכשיו אני יודע. |
|
|
| Scorchio |
| היו מלא אנשים... |
|
|
| t0xIc |
אחי זה באמת מבאס אין מה לעשות אבל
ככה זה... יש סיכוי שהיה לבן אדם שזכה קומבינה או משהוו
תיודע איך מי שקרוב לצלחת
לא נורא אחי!!! יום יבוא ונישמע עלייךך!!! במינסטרי אוף סאנוד
ישימו תסטים שלך בבי יו ביום שישי בלילההה |
|
|
| warpedd_ |
פשש
אני רואה אתם זריזים רק עכשיו אני מתיישב על הפורום
צח תקלט טוב והיה סבבה
ופתאום הורידו אותו לאחר טראקים
ועוד שהוא עלה ראשון ככה שהקהל עוד היה די "קר שהוא התחיל
זה שהיה אחריו לא יודע למה התלוננו עליו אבל הורידו אותו מהר
זה שעלה אחריו עשה התאבדות אומנותית ושם לקהל של תל יצחק פרוגרסיב
למרות שהכירו אותו שמה והייתה התלהבות בהתחלה אנשים פשוט עזבו את הרחבה
והוא ירד לפני הזמן
זה שעלה בסוף היה סתם זבל
הלך על בטוח ושם להם את כל הדברים הקיצ'ים
דווקא צפיתי מהשופטים שלא יקחו אותו בגלל החומר שהוא שם
בכל מקרה יש להם כבר את הרזידנט ששם להיטים
אבל מסתבר שזה מה יש
:cool: |
|
|
| DjChook |
אשכרא אתם מהירים
:) |
|
|
| MoSH_MaN |
זונות
ברור שזה קומבינות
שופטים זה מכור
תשים משהו מוכר יהיה טוב
גם כל הדברים של בלקוני
אנשים שהולכים לשם אוהבים את הזבל הזה
אז הם נהנים רצח
בקיצור אם זה ככה
אז אין לך מה לחפש במקום הזה |
|
|
|
|