|
מסיבת ראש השנה לתושבי המרכז !!!!
|
View this Thread in Original format
| divx-master |
אנשים את ראש השנה חוגגים ב - קו !!! בהפקה ענקית של צוות הטי אל וי
את הערב יפתח הדי גי רועי פלינגר במיטב להיטי אמ טי וי והאוס ...
לאחר מכן ימשיך די גי שלומי זידן רזיטנד הטי אל וי
כניסה חופשית עד השעה 1:00!!!
סלקציה חריפה במיוחד - אין כניסה לעריסם !!!
מחיר כניסה 90 שקל !!
דרכי זה 70 !!!
067729888
הפלא שלי !!! אלון
או האייסי שלי
156508929 |
|
|
| divx-master |
זה מסיבה ממשש טובה בקו !!!!
תקליטנים ברמה ואנשים ברמה !!! מי שרוצה מסיבה באזור תל אביב רמת גן הרצליה
אז זה המסיבה בשבילו
אני יודע שפרסמתי כבר על ההול אבל פרשתי מהיחצנות בגלל ששמעתי את כל הפרטים על המקום והוא לא משהו ...
זה באמת מסיבה טובה !!!
אז מי שרוצה אני פה
דרך אגב המסיבה לכיתות יא יב |
|
|
| divx-master |
| quote: | Originally posted by DjChook
djs ? |
את הערב יפתח הדי גי רועי פלינגר במיטב להיטי אמ טי וי
והאוס ...
לאחר מכן ימשיך די גי שלומי זידן רזיטנד הטי אל וי |
|
|
| divx-master |
| quote: | Originally posted by guetag
מה אתם מרווחים מזה?
המקום יהיה מפוצץ כבר עד 1 |
אאאווופפפסססס
חחח לא כניסה חופשית אלה שתייה חופשית !!!
תודה ששמת לב אחי
חחח אופס .. |
|
|
| oDrori |
| לא ממש הסטייל שלי... אני את ראש השנה כנראה עושה באבוקרדו, חבר שלי מארגן וגוטמן מנגן... גם האייס לא רע. וראיתי איזה הזמנה של משהו ענקי בגעש אבל זה 23 ומעלה אז אין לי מה לחפש |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by divx-master
אאאווופפפסססס
חחח לא כניסה חופשית אלה שתייה חופשית !!!
תודה ששמת לב אחי
חחח אופס .. |
בואנ'ה... אתה מסומם!! |
|
|
| Hell_Copter |
נשמע לי ממש לא משהו...
יענו שלומי זידן זה ממש לא הטעם שלי ואין לי זין לרקוד לפרוגרסיב מסריח כל הלילה...
יש איזה משהו ממש טוב בטי אל וי שאולי אני הולך לשם... נראה כבר
יכול להיות שאני יוכל לארגן לאנשים הנחות (מי ידע אם לא אתה עודד)1 אבל לא סגור עוד כלום |
|
|
| NaOren |
אלון מי אמר לך שהוא בא עד עכשיו?
ונראה אולי נבוא |
|
|
| nimrod levi |
| quote: | Originally posted by oDrori
חחחח :) אכן
תיידע |
אם אפשר תיידע גם אותי... |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by guetag
יום חמישי ב
ICE
יש מסיבה בת זונה |
לא זוכר מה ראיתי על ההזמנה
אבל זה הרבה יותר טוב מהקו
ממש חרא מסיבה |
|
|
|
|