return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 
מסיבת ראש השנה לתושבי המרכז !!!!
View this Thread in Original format
divx-master
אנשים את ראש השנה חוגגים ב - קו !!! בהפקה ענקית של צוות הטי אל וי

את הערב יפתח הדי גי רועי פלינגר במיטב להיטי אמ טי וי והאוס ...

לאחר מכן ימשיך די גי שלומי זידן רזיטנד הטי אל וי


כניסה חופשית עד השעה 1:00!!!

סלקציה חריפה במיוחד - אין כניסה לעריסם !!!

מחיר כניסה 90 שקל !!

דרכי זה 70 !!!

067729888

הפלא שלי !!! אלון

או האייסי שלי

156508929
divx-master
זה מסיבה ממשש טובה בקו !!!!

תקליטנים ברמה ואנשים ברמה !!! מי שרוצה מסיבה באזור תל אביב רמת גן הרצליה

אז זה המסיבה בשבילו


אני יודע שפרסמתי כבר על ההול אבל פרשתי מהיחצנות בגלל ששמעתי את כל הפרטים על המקום והוא לא משהו ...

זה באמת מסיבה טובה !!!


אז מי שרוצה אני פה

דרך אגב המסיבה לכיתות יא יב
DjChook
djs ?
divx-master
quote:
Originally posted by DjChook
djs ?



את הערב יפתח הדי גי רועי פלינגר במיטב להיטי אמ טי וי
והאוס ...

לאחר מכן ימשיך די גי שלומי זידן רזיטנד הטי אל וי
divx-master
quote:
Originally posted by guetag


מה אתם מרווחים מזה?
המקום יהיה מפוצץ כבר עד 1


אאאווופפפסססס

חחח לא כניסה חופשית אלה שתייה חופשית !!!

תודה ששמת לב אחי

חחח אופס ..
oDrori
לא ממש הסטייל שלי... אני את ראש השנה כנראה עושה באבוקרדו, חבר שלי מארגן וגוטמן מנגן... גם האייס לא רע. וראיתי איזה הזמנה של משהו ענקי בגעש אבל זה 23 ומעלה אז אין לי מה לחפש
eXeTik
quote:
Originally posted by divx-master


אאאווופפפסססס

חחח לא כניסה חופשית אלה שתייה חופשית !!!

תודה ששמת לב אחי

חחח אופס ..


בואנ'ה... אתה מסומם!!
Hell_Copter
נשמע לי ממש לא משהו...

יענו שלומי זידן זה ממש לא הטעם שלי ואין לי זין לרקוד לפרוגרסיב מסריח כל הלילה...

יש איזה משהו ממש טוב בטי אל וי שאולי אני הולך לשם... נראה כבר
יכול להיות שאני יוכל לארגן לאנשים הנחות (מי ידע אם לא אתה עודד)1 אבל לא סגור עוד כלום
oDrori
חחחח :) אכן

תיידע
NaOren
אלון מי אמר לך שהוא בא עד עכשיו?

ונראה אולי נבוא

nimrod levi
quote:
Originally posted by oDrori
חחחח :) אכן

תיידע



אם אפשר תיידע גם אותי...
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by guetag
יום חמישי ב
ICE
יש מסיבה בת זונה



לא זוכר מה ראיתי על ההזמנה
אבל זה הרבה יותר טוב מהקו

ממש חרא מסיבה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement