return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Trance de K*nker in??
View this Thread in Original format
Henkie_henk
Hey goeidag!

Zie ik net op tv... Song van the horrorist - one night in nyc

Vette tune..
Maar daar is dus gewoon een reclame van voor die single.. Commerciel dusss (niet p definitie slecht hoor)

Dan krijg je nog Mysteryland waarbij tmf en 538 zich er mee gaan bemoeien

Dan krijg je sensation.. reclame voor op tmf.. tmf maakt stuff bekend.. AAH!!!

Gaan al die quasie trance (lees: meelopers) nou trance verneuken?
New Wave
Helemaal met je eens!!!!!!!!!!!!!!

Shockers wordt ook zo commercieel als de pest.
Thanx to 538 en TMF, HOEREZONEN!!!!!!!!!!!!!!!


LATORZZZZ
New Wave
test for image under name
Opti
quote:
Originally posted by New Wave
Helemaal met je eens!!!!!!!!!!!!!!

Shockers wordt ook zo commercieel als de pest.
Thanx to 538 en TMF, HOEREZONEN!!!!!!!!!!!!!!!


LATORZZZZ



Jullie hebben gelijk!!!!!!!!
MetzZ_!!
Need I say More?? Innercity is ook al naar de vernieling geholpen!
Dj Lex
Ja helemaal mee eens.
Bellie
yep innercity 3 was vet bagger.Ik was helaas niet naar de eerste 2 geweest (toen was ik nog geen trancefreak)maar toen hoorde ik van vrienden dat het echt super was.
En nu krijgen we dus dit commerciele gedoe,waarbij zonodig TMF zich ermee moet bemoeien.Ik vind het eerlijk gezegd niet erg dat 538 dat ook doet.want hoe zouden we aan dan anders aan die live sets moeten komen toch?.


GREETZ!!
Remy D
Tja het is aan 1 kant best jammer maar je moet het zelf toch leuk maken. En ik vond IC 3 wel vet, leuker dan IC 2 maar dat is een mening.
Akira
NOu ja je kan er weinig aan doen hoor dat het zo commercieel gaat worden....ik snap alleen niet waarom ID&T het weer doet..zoals gabber is zo ook dood gegaan.Maar ja Trance is op het moment erg sterk maar ja dat was hardcore ook...

Het ligt niet alleen aan TMF/radio 538 etc...maar vooral aan de organisatoren en dat is ID&T!!!die laten de TV ploegen bij elk evenment binnen etc.Vooral om meer bezoekers te trekken.
Ja aan de ene kant kan ik het me wel voorstellen,hun doen het maar voor een ding en dat is GELD en hebben totaal geen hart voor muziek.Stelletje Klootzaken zijn het!!!

Dus loop astjeblieft niet alleen op TMF te zeiken kijk ID&T maar es recht in hun ogen die doen gewoon even hard mee. ze gaan het weer verkloten(niet voorzich zelf maar voor de mensen die van trance houden)...Hun kan het weinig schelen ze wachten gewoon op een nieuwe trend in de dancescene en gaan die weer helemaal uitbuiten

Kijk dancevalley is dat is jaarlijks een echt topevennement en vind ik op zich minder commercieel dan die ID&T feesten.

IC3 was gewoon ontzettend KUT...denk wel mijn slechtste grootste feest ooit waar ik ben geweest. Ook nog es gewoon 100 piek entree durfen vragen STELLETJE LIJERS.
Remy D
Mag ik vrragen wat jij er zo kut aan vond dan?? Want misschien heb ik dan wel iets gemist ofzo, dat ik het wel leuk vond.. :)

MetzZ_!!
quote:
Originally posted by Remy D
Mag ik vrragen wat jij er zo kut aan vond dan?? Want misschien heb ik dan wel iets gemist ofzo, dat ik het wel leuk vond.. :)



De sfeer was... sfeer was er eigenlijk helemaal niet, behalve dan bij het laatste halfuur van Paul v. D. En ik werd ook om de haverklap geconfronteerd met van die huppelkutjes van 13/14 jaar... die niets van (goeie) muziek weten, maar uit hun dakkie gaan op 'Around The World' van ATC ofzo ( No Offence towards the people who like that song :) Vond ik zelf errug jammer.
Dwingo
Als we nu allemaal onze gal gaan uitkotsen over 538, tmf en al dat ander gepeupel.

We kunnen beginnen met mailbommen, dreigementen, valse bom-meldingen (dat hadden we tijdens de Awards moeten verzinnen :D ) aanranding van al die lekkere VJ's, het publiekelijk stenigen van Eric de Zwart...

Het zijn maar ideeen...
Als iemand anders nog dingen weet, voeg ze aan dit lijstje toe. Wie weet kunnen we een leuk plan en een geschikte taakverdeling opstellen...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement