|
Trance de K*nker in?? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Akira |
| quote: | Originally posted by arno
Het is echt niet de schuld van 538 en tmf dat er reclame voor shockers wordt uitgezonden. Het is toch echt de organisatie van shockers die tmf benaderd of ze voor een aanzienlijk geld bedrag die reclame willen uitzenden. Het is dus de organisatie zelf die er voor kiest om er een comercieel feest van te maken, en hoe wou je anders veel mensen naar een feest krijgen als niemand er vanaf weet. |
Helemaal mee eens :)ZOals ik al eerder heb gezegd....kijk ID&T es recht in de ogen voordat je weer TMF en 538 de schuld geeft.
ik denk ook niet echt dat techno commercieel zal worden |
|
|
| Gekhous |
| quote: | Originally posted by New Wave
Al sje 5 mei naar Shockers gaat dan weet ik zeker dat er veel kleine kinderen bij zitten die helemaal niet weten dat er techno gedraait wordt.
Ik denk zelf dat veel mensen het die avond vroeg voor gezien houden.......dat hoop ik dan maar want ik heb geen zin om naar kutkoppen te kijken omdat ze trance willen horen. |
zou inderdaad heel vervelend zijn als het spijkerbroeken volk weer om de hoek komt kijken ja, maar ja, dan ren ik gewoon de techno hal in ofzo, daar achtervolgen ze me echt niet :):)
| quote: | | Ik vind ook dat ID&T fout bezig is en zich moet realiseren dat het aantrekken van "verkeerde" mensen naar feesten niet echt goed is voor die scene, ik leg hier dus de meeste nadruk op Shockers feesten. |
ID&T zou beter moeten weten, die hebben het met hardcore ook al de verkeerde kant op zien gaan, maar blijkbaar is geld belangrijker voor ze, SO EM!!!!!
| quote: | | Maar we hebben Awakenings nog gelukkig............en die zal nooit commercieel worden, want zo groot is dat feest gelukkig niet :-) |
wat ik over de laatste Awakenings heb gehoord in Rotterdam, was dat ook al 3x bagger omdat er spijkerbroeken rond liepen... zonde... |
|
|
| arno |
| wat bedoeld iedereen met spijkerbroeken? mijn hele kast hangt vol met spijkerbroeken, is er iets mis met spijkerbroeken ofzo? wat dragen jullie dan, leren strings ofzo? |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by arno
wat bedoeld iedereen met spijkerbroeken? mijn hele kast hangt vol met spijkerbroeken, is er iets mis met spijkerbroeken ofzo? wat dragen jullie dan, leren strings ofzo? |
Of jullie ouwe cavello's en Aussies??:D
Toen ik naar Impulz ging had ik ook gewoon een spijkerbroek aan, wat is daar mis mee???? |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Blik
Of jullie ouwe cavello's en Aussies??:D
Toen ik naar Impulz ging had ik ook gewoon een spijkerbroek aan, wat is daar mis mee???? |
ja wat is daar mis mee ???? dan kan je toch ook compleet uit je dak gaan met een spijkerbroek aan ?? ach ja zal wel weer aan mij liggen.... |
|
|
| Henkie_henk |
Spijkerbroeken dragers (t liefst met alleeen een t-shirtje)
Zouden ook wel geassocierd kunnen worden met boeren/lompe gasten/niet modieuze lui
ach ja je hebt ze er tussen zitten..
K wil natuurlijk niet zeggen dat julie daarbij horen :D integendeel ;) |
|
|
| Akira |
| Okay ik heb ook vaak zat een spijkerbroek aan op een feesie hoor :) maar het liefst iets lossere broeken...en ik ga altijd behoorlijk uit mijn dak :D :D :D |
|
|
| Akira |
| Het maakt mij niet zoveel uit wat je aan hebt als je maar flink uit je dak gaat en niet stil gaat staan BAH :( |
|
|
| Remy D |
| Ik draag altijd een spijkerbroek met een t-shirt want dan ben ik erg HIP en ga erg met de mode mee. :) |
|
|
| Remy D |
Nee hoor ik draag vaak verschillende dingen dus soms ook een spijkerbroek naar mijn mening ook helemaal niks mis mee.
Wat ik veel belangrijker vindt is hoe de mokkeltjes gekleed zijn. :D:D:D:D |
|
|
| Akira |
met een spijkerbroek kan je trouwens best modieus zijn....Ligt eraan wat je ermee doet :D
Ik ben trouwens zeer modieus bewust dus ik kan het weten ;) |
|
|
| Remy D |
De nieuwe Nickelson spijkerbroeken zijn erg modieus want als je daar de onderkant omslaat staat er Nickelson. Dus die broek doe ik dan ook aan naar Shockers. :)
Errug boeiend:) |
|
|
|
|